Český trh přijde o další skvělé MPV. Kia Carens končí bez náhrady

znalec  |  16. 05. 2018 15:37

je to skoda.

sam pouzivam MPV a je to velmi prakticke auto - a to nemam 5 deti.

Vidim to tak, ze nahrada o cca tri roky uz nebude mozna, lebo sa skratka ziadne take auto nebude robit.

Skoda aj Vengy, co je tiez super voz - napokon predaje sestry ix20 potvrdzuju, ze o MPV vozy je stale zaujem.

Nahodit tam poriadny turbomotor a verim, ze zaujemcovia by sa nasli.

Takto je to len slabunka atmosfera, alebo nafta - do mesta biedna volba

Odpovědět  |   | 
mikes  |  16. 05. 2018 22:05

Tohle neni ani pro 3 deti (pouze 2 isofixy vzadu), natoz 5. Motory nic moc, gumove rizeni, citlive na bocni vitr...

Odpovědět  |   | 
Miso  |  18. 05. 2018 19:26

To je hlupost. Carens ako jednao z mala mensich mpv ma vzadu 3 rovnocenne sedadla s isofixom (toto nema napriklad ani C-max / grand c-max), mame jedneho Carensa v rodine a je to super autos velmi prijemnymi vlastnostami.

Odpovědět  |   | 
002  |  18. 05. 2018 10:21

Tiež som v tomto smere konzerva, C-max a teraz Zafira. Pohodlné nastupovanie, stále kompaktná veľkosť a skvele využitý priestor.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  16. 05. 2018 17:40

když slyším SUV a crossover, tak se mi chce blejt


Odpovědět  |   | 
GR8  |  16. 05. 2018 17:49

Vyborne pohledne auto. Bohuzel. Lide maji ze sebe v SUV lepsi pocit. Pro me peo Vas je SUV spatne ale pro drtivou vetsinu je to auto primo snove. U starsich rocniku to i chapu. Lepe se nastupuje. Ale u mladsich rocniku. Nmaji deri nevozi bagaz nemaji 4 psy alebpresto litaji v SUV. Samozrejme v chrochtaku protoze za benzin by platili o nejake procento vice. Jsem zvedavej na stav cca za 5 let, kdy budou tato nova auta se sazometama vyraglovany. Budeme dychat jeste vetsi bordel nez ted. Kazdopadne kazdeho vec.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  16. 05. 2018 19:40

Škoda, Carens byl prostorný, celkem pohledný a poctivě udělaný kus auta, ostatně počty těchto MPV, které člověk potkává, tomu dávají za pravdu, ačkoli KIA nikdy tomuto modelu nedělala velkou reklamu.
Nahrazovat MPV SUVčkem je nesmysl, konstrukce SUV nedovoluje rychlé, pohodlné a efektivní přesuny po dálnici, což je disciplína, ve které MPV dominuje. Typické SUV má podlahu posunutou výše, střecha je obvykle ve stejné výšce jako u MPV. Ve výsledku to znamená dvě negativní věci: menší vnitřní prostor a horší jízdní vlastnosti (vyšší těžiště).

Odpovědět  |   | 
puk123  |  17. 05. 2018 07:55

Na prostor budou ještě osobní dodávky.

Odpovědět  |   | 
king014  |  17. 05. 2018 10:40

ale ten komfort bude chybět

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  19. 05. 2018 21:53

Tak pořád je tu C-Max a S-Max ne? I když si je teda nechaj těžce zaplatit.

Odpovědět  |   | 
Morgan  |  17. 05. 2018 08:57

Je to škoda. Jedno z nejlepších MPV a myslím si, že i nejlepší Kia. Asi zbydou u MPV jen výrobci z Evropy.

Odpovědět  |   | 
M.  |  18. 05. 2018 20:14

Tyhle fake-místová auta mě netrápí, ale pomalu potřebuji vybrat nástupce za Verso. Nechce sice praktickou, ale hnusnou krabici typu Berlingo a podobné klony (Citan apod.), navíc k Fr autům prostě nemám důvěru. Z plnotučných 5ti místných aut pak zbývá asi už jen Touran, který mi přijde dost předražený. Z fotek jsem přemýšlel o Kodiak, ale bohužel tohle auto spadá do kategorie lži-místo, prolhance z VW bych posadil na to prostřední místo vzadu a za trest bych ho vozil celý den.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  19. 05. 2018 21:53

S-max?

Odpovědět  |   | 
M.  |  19. 05. 2018 22:26

Použitelný S-MAX je 900tis a výše. Verso mě přišlo na 500tis.

Odpovědět  |   | 
Zdenda  |  19. 05. 2018 14:39

Preferuji pětimístné kombi se spolehlivou benzinovou atmosférou >2.0l. Na trhu bohužel vysoké krabice 2+2 s tříválcovým mixérem...

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  19. 05. 2018 21:48

Furt je tu ještě Mazda 6 a kdyby vám stačil dvoulitr, tak ještě chvíli i Toyota Avensis.

Odpovědět  |   | 
M.  |  19. 05. 2018 22:22

Mazda 6 ani Avensis nejsou 5ti místné.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  19. 05. 2018 21:52

Tak hlavně s 1.6 atmosférickým benzínem to díru do světa neudělá. Nafta 1.7 turbo je trošku lepší, ale na tahle auta s aerodynamikou cihly taky nic moc. A těch sedm míst je samozřejmě k smíchu, třetí řada je pro malý děti a nula kufr i u aut, co lížou na délku 5 metrů, takže u tohohle to je leda tak pro Igráčky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A