Český trh 2015: Nejprodávanější čtyřkolky nejsou automaticky SUV

19 komentářů

Tom
6. února • 21:21

úvod článku jak od blbečka ze základní školy... :-D

Peter
5. února • 19:36

To je zase slátaninq. Plést jabka s hruškama a ještě k tomu přidat fazole. Opravdu seriózní článek.

karel
5. února • 17:16

Škoda fabia 4x4 33 ks - chci ho také..

paks
5. února • 9:58

Skoda Fabia 4x4 33 kusov??

Vana666
5. února • 12:11

Asi WRC ?
:-)

Sparrow75
6. února • 23:02

Ze by bylo 33ks WRC ?

Marekx
5. února • 8:43

Vidím, že autor článku si očividně nemohl odpustit svou nesmyslnou ironickou poznámku kolem 4x4, což je naprosto typické pro někoho, kdo 4x4 nemá a potřebuje si pouze sám sobě nějak zdůvodnit, proč si jej nekoupil a vybral si v autě raději jiné fičury. Kdo jej má a hlavně pokud funguje jak má, tak velmi brzy zjistí, že to auto na cestách nějak lépe sedí a jeho jízdní vlastnosti jsou poněkud jinde za každého počasí, než u vlečené zadní nápravy, jako u koňské drožky :-D Ale předokolkař bude sebe a své okolí stále přesvědčovat o tom, že udělal dobře, že si 4x4 nekoupil, takže těmto je potřeba pak při troše čerstvého sněhu zamávat a požádat, aby neblokovali levý jízdní pruh domnívaje se, že rychleji jet po cestě již nelze, i když dovolená max. rychlost na komunikaci je vyšší. Děkujeme ;-)

tom
5. února • 15:07

Prosim o odkaz, ktera konska drozka ma vlecenou napravu?

Marekx
5. února • 16:26
tom
8. února • 9:43

Teda ani jedno bych nerekl ze naplnuje definici vlecene napravy, ale spise tuhe...

Michal
5. února • 10:41

A to je zase typická reakce někoho, kdo 4x4 má a potřebuje pouze sám sobě nějak zdůvodnit, proč si ji koupil :-P Kamarád tvrdil přesně to co vy do té doby, než mu servisman při garančce jeho čtyřleté ix35 sdělil, že zadní náhon byl podle řídící jednotky připojen jen 40x. Zkrátka placebo efekt. Teď už zmoudřel a nadává, kolik mohl ušetřit.

Marekx
5. února • 16:08

Zose ono oblíbené "sice jsem 4x4 nikdy neměl, ale soused říkal" :-D, čili opět nic z osobní zkušenosti. A když už si pořizuji 4x4, tak to nutně hned nemusí být nějaké přerostlé SUV a už vůbec ne něco jako Hyundai ix35, ale u výrobce, který tohle už dělá x let a tento pohon prostě umí, takže za mne Subaru pane placebo ;-)

Jakub
5. února • 14:03

Kamarád asi nejezdí s těma policejníma terénníma ix35, že? :-D

Vana666
5. února • 11:28

A není to spíše na reklamaci ?

LOL
5. února • 13:29

já bych ty zimy reklamoval určitě! :-D

Vana666
6. února • 5:06

Nicméně ten hjundaj má našlápnuto správným směrem. U nejkvalitnějších aut se zadek připojí pouze jedenkrát za celý jejich život. Ve fabrice.

Vana666
5. února • 8:09

Úvod článku je mimořádně vtipný. Pokud jsou čtyřkolky tak zbytečné, proč nás pan Žák vůbec zásobuje radami ve stylu "...Důležité je udržovat rychlost a auto v pohybu. Je lepší jet pomaleji, ale jet, než auto dojet, zpomalit do zastavení a pak doufat, že se rozjedete...Zejména se zadokolkou při předjíždění opatrně, hlavně při změně jízdního pruhu ..."http://www.autorevue.cz/vite-jak-spravne-jezdit-n... ...

Jakub
5. února • 8:46

Je to takový folklór - dělat si legraci z lidí, kteří jsou připravení na různé situace, které v jejich životě nastanou, i když ne každý den, tak docela často resp. dost často na to, aby jim nepřipravenost zkazila celý den, dovolenou nebo zbytek života.
A i letošní zima (nejen v kotlině jménem Praha) byla dost bílá a klouzavá na to, aby 4kolka měla smysl. Zvlášť když auto člověk nekupuje každý rok, ale třeba (v mém případě) mi slouží 10 let. Za tu dobu poznalo pěknou řadu zim a objel jsem (záměrně nepíšu předjel, protože ti zoufalci spíš couvali) řadu blbců, kteří si mysleli, že značka o povinných řetězech pro ně s předokolkou neplatí.

Doporučujeme

Články odjinud