Český student designu vytvořil "spací" kufr pro Mini

Za pomoci speciálního kufru lze vytvořit v modelech Mini Clubman a Countryman komfortní lůžko na spaní.

Mini Sleeper je název skládacího lůžka, které vytvořil student  Matúš Opálka. Ten se věnuje studiu designu na pražské Vysoké Uměleckoprůmyslové škole. Jedná se o další vynález speciálního typu cestovního zavazadla vzniklý na území republiky. Tím prvním byl "zatýkací" kufr génia Járy Cimrmana. 

V rámci své diplomové práce vytvořil Matúš Opálka originální kufr, který umožňuje proměnit zadní část modelů Mini Clubman a Countryman v rovnou plochu na spaní. Součástí je i nafukovací matrace.

"Spací" modely Volkswagenu jsou stále úspěšnější. Některé jsme zkusili

"Spací" modely Volkswagenu jsou stále úspěšnější. Některé jsme zkusili

Šířka kufrů je uzpůsobena tomu, aby se vešly dva vedle sebe. V Clubmanu má lůžko délku 175 centimetrů, v Countrymanu lze prodloužit až na  185 centimetrů. Do spodní části kufrů je pak možno uložit v danou chvíli nepotřebné věci.

Mini zatím neuvedlo, zda tento doplněk hodlá v budoucnosti nabízet jako originální příslušenství, ani jaká by byla jeho cena.

Na fotografie kufru se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků