Český student designu vytvořil "spací" kufr pro Mini

Za pomoci speciálního kufru lze vytvořit v modelech Mini Clubman a Countryman komfortní lůžko na spaní.

Mini Sleeper je název skládacího lůžka, které vytvořil student  Matúš Opálka. Ten se věnuje studiu designu na pražské Vysoké Uměleckoprůmyslové škole. Jedná se o další vynález speciálního typu cestovního zavazadla vzniklý na území republiky. Tím prvním byl "zatýkací" kufr génia Járy Cimrmana. 

V rámci své diplomové práce vytvořil Matúš Opálka originální kufr, který umožňuje proměnit zadní část modelů Mini Clubman a Countryman v rovnou plochu na spaní. Součástí je i nafukovací matrace.

"Spací" modely Volkswagenu jsou stále úspěšnější. Některé jsme zkusili

"Spací" modely Volkswagenu jsou stále úspěšnější. Některé jsme zkusili

Šířka kufrů je uzpůsobena tomu, aby se vešly dva vedle sebe. V Clubmanu má lůžko délku 175 centimetrů, v Countrymanu lze prodloužit až na  185 centimetrů. Do spodní části kufrů je pak možno uložit v danou chvíli nepotřebné věci.

Mini zatím neuvedlo, zda tento doplněk hodlá v budoucnosti nabízet jako originální příslušenství, ani jaká by byla jeho cena.

Na fotografie kufru se podívejte zde: 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků