Češi udělali ze Seatu Leon Cupra oheň plivající bestii. Pomohli jim Švédové

alois  |  21. 04. 2020 14:14

to by mě zajímalo zda tento vůz má také hlásič spotřeby do eu komise ...
jinak docela dobrý ...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  21. 04. 2020 14:30

Jak s tím byl na podzim v Ukaž káru ( https://youtu.be/pupPlkb0EW0... ), když to mělo ještě 400hp před tou výměnou turba, tak si to chválil, že pokud neprasí, tak to jezdí za 8.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 04. 2020 15:21

Švédové pomohli? A co na to Greta?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 15:22

Já už nakou dobu chci jiný chladič třeba ten wagner.Nevíte kolik stojí včetně instalace?30-40+-

Odpovědět  |   | 
Falco  |  21. 04. 2020 18:04

Škoda že musí polepem vykrádat Olsona.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  21. 04. 2020 21:32

Tak to bude pecka určitě, tak na příštích 1000km ostrého tempa. Nebo EA888 podceňuji? Protože i motor Imprezy WRX zvládne bez kování max 400 koní, pak jde "spolehlivost" totálně do kopru. I nezničitelná 2JZ zvládá zhruba 600 koní se sériovou vačkou, klikou a písty...jen je to trochu jiná kategorie spolehlivosti a robustnosti než ekomotůrek od VW.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 04. 2020 06:46

Upravená auta ala chip apod vydrží stejně jak normální jen nesmí být majitel blbec.Zahřat,občas vychladit,měnit olej do 10tkm nebo i dřív.Ostrých 1000km asi nemá kde dát leda 50kol na Nurburingu a to by nevydržely brzdy a pneu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 04. 2020 12:09

... a ridic

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 04. 2020 12:44

Chip ano. Ale 350 koní po chipu a 510 koní po výměně turba je trochu propastný rozdíl, nemyslíte? A když ani EVO a WRX takovou porci nezvládají.....no nechce se mi věřit že by VW měl odolnější blok a vnitřnosti. A mínusujte si klidně víc, víte o tom zřejmě prd nebo se to firmě nelíbí? :D

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 04. 2020 13:06

A ještě mi vrtá hlavou převodovka, té se asi také nebude líbit 200 koní navíc a software lamelu nezachrání. Navíc se nikde nemůžu dočíst, zda je to suchá dvojspojka nebo je v lázni.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 04. 2020 13:09

A tys viděl někdy rozehraný motor 888? To není zrovna eko moturek. A jako základ se používá i pro motory v různých závodních disciplínách. Navíc bych tady, narozdíl od závodu, nepředpokládal potřebu plného výkonu po celou dobu. Mínus ti nedám, ale řekl bych, že bys měl být s vyrazí víte o tom pro, opatrnější...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  22. 04. 2020 13:55

Blok ano. Klika? Pochybuji. Písty? Možná. Spojka? Jak říkám, nemohu dohledat. Seznam úprav zde mluví jasně a za těchto úprav prostě motor 500 koní nevydrží, nebo VW vytvořil novou modlu úprav, o čemž dost pochybuji. Už logicky, celá soustava od VW nikdy nedosahovala kvalit asijské dvojice a na okruhu dostaly Golfy vždy náležitě naplácáno a o šotolině si mohou nechat zdát. Ta soustava sériová vydrží i závody rally. Dá se předpokládat že klika, ojnice a vše bude náležitě pevné a přesto to nevydrží přes 400 koní. Tak jak to může vydržet VW s dvojspojkou a podivným haldexem?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  22. 04. 2020 14:02

Twan: Hele, a není to jedno? Klučina se zviditelnil, chvíli s tím pojezdí a pošle to do světa. Já bych z toho nedělal vědu. Je snad nad slunce jasné, že 200+ tis. km ten motor nevydrží, ale kvůli tomu to nejspíš nedělal, ne?

Odpovědět  |   | 
ZZ  |  23. 04. 2020 14:38

Autor článku to podává stylem, že cca 52 tis. dostanete o 200 koní víc. Buďto je to pako, nebo neumí psát. Stačí si na stránkách BSR přečíst, co je potřeba za díly k těm fázím. Na zakázku vyrobené turbo za 20 tis :))) Jako jooooo, to chce velkýho fištróna :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia