Češi udělali ze Seatu Leon Cupra oheň plivající bestii. Pomohli jim Švédové

14 komentářů

ZZ
23. dubna • 14:38

Autor článku to podává stylem, že cca 52 tis. dostanete o 200 koní víc. Buďto je to pako, nebo neumí psát. Stačí si na stránkách BSR přečíst, co je potřeba za díly k těm fázím. Na zakázku vyrobené turbo za 20 tis :))) Jako jooooo, to chce velkýho fištróna :)

Twan
21. dubna • 21:32

Tak to bude pecka určitě, tak na příštích 1000km ostrého tempa. Nebo EA888 podceňuji? Protože i motor Imprezy WRX zvládne bez kování max 400 koní, pak jde "spolehlivost" totálně do kopru. I nezničitelná 2JZ zvládá zhruba 600 koní se sériovou vačkou, klikou a písty...jen je to trochu jiná kategorie spolehlivosti a robustnosti než ekomotůrek od VW.

Michal
22. dubna • 6:46

Upravená auta ala chip apod vydrží stejně jak normální jen nesmí být majitel blbec.Zahřat,občas vychladit,měnit olej do 10tkm nebo i dřív.Ostrých 1000km asi nemá kde dát leda 50kol na Nurburingu a to by nevydržely brzdy a pneu.

Twan
22. dubna • 12:44

Chip ano. Ale 350 koní po chipu a 510 koní po výměně turba je trochu propastný rozdíl, nemyslíte? A když ani EVO a WRX takovou porci nezvládají.....no nechce se mi věřit že by VW měl odolnější blok a vnitřnosti. A mínusujte si klidně víc, víte o tom zřejmě prd nebo se to firmě nelíbí? :D

Tom
22. dubna • 13:09

A tys viděl někdy rozehraný motor 888? To není zrovna eko moturek. A jako základ se používá i pro motory v různých závodních disciplínách. Navíc bych tady, narozdíl od závodu, nepředpokládal potřebu plného výkonu po celou dobu. Mínus ti nedám, ale řekl bych, že bys měl být s vyrazí víte o tom pro, opatrnější...

Twan
22. dubna • 13:55

Blok ano. Klika? Pochybuji. Písty? Možná. Spojka? Jak říkám, nemohu dohledat. Seznam úprav zde mluví jasně a za těchto úprav prostě motor 500 koní nevydrží, nebo VW vytvořil novou modlu úprav, o čemž dost pochybuji. Už logicky, celá soustava od VW nikdy nedosahovala kvalit asijské dvojice a na okruhu dostaly Golfy vždy náležitě naplácáno a o šotolině si mohou nechat zdát. Ta soustava sériová vydrží i závody rally. Dá se předpokládat že klika, ojnice a vše bude náležitě pevné a přesto to nevydrží přes 400 koní. Tak jak to může vydržet VW s dvojspojkou a podivným haldexem?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
22. dubna • 14:02

Twan: Hele, a není to jedno? Klučina se zviditelnil, chvíli s tím pojezdí a pošle to do světa. Já bych z toho nedělal vědu. Je snad nad slunce jasné, že 200+ tis. km ten motor nevydrží, ale kvůli tomu to nejspíš nedělal, ne?

Twan
22. dubna • 13:06

A ještě mi vrtá hlavou převodovka, té se asi také nebude líbit 200 koní navíc a software lamelu nezachrání. Navíc se nikde nemůžu dočíst, zda je to suchá dvojspojka nebo je v lázni.

bzzz
22. dubna • 12:09

... a ridic ;-)

Falco
21. dubna • 18:04

Škoda že musí polepem vykrádat Olsona.

Michal
21. dubna • 15:22

Já už nakou dobu chci jiný chladič třeba ten wagner.Nevíte kolik stojí včetně instalace?30-40+-

Petr
21. dubna • 15:21

Švédové pomohli? A co na to Greta?

alois
21. dubna • 14:14

to by mě zajímalo zda tento vůz má také hlásič spotřeby do eu komise ...
jinak docela dobrý ...

brk77
21. dubna • 14:30

Jak s tím byl na podzim v Ukaž káru ( https://youtu.be/pupPlkb0EW0... ), když to mělo ještě 400hp před tou výměnou turba, tak si to chválil, že pokud neprasí, tak to jezdí za 8.

Doporučujeme

Články odjinud