Autor článku to podává stylem, že cca 52 tis. dostanete o 200 koní víc. Buďto je to pako, nebo neumí psát. Stačí si na stránkách BSR přečíst, co je potřeba za díly k těm fázím. Na zakázku vyrobené turbo za 20 tis :))) Jako jooooo, to chce velkýho fištróna :)
Tak to bude pecka určitě, tak na příštích 1000km ostrého tempa. Nebo EA888 podceňuji? Protože i motor Imprezy WRX zvládne bez kování max 400 koní, pak jde "spolehlivost" totálně do kopru. I nezničitelná 2JZ zvládá zhruba 600 koní se sériovou vačkou, klikou a písty...jen je to trochu jiná kategorie spolehlivosti a robustnosti než ekomotůrek od VW.
Upravená auta ala chip apod vydrží stejně jak normální jen nesmí být majitel blbec.Zahřat,občas vychladit,měnit olej do 10tkm nebo i dřív.Ostrých 1000km asi nemá kde dát leda 50kol na Nurburingu a to by nevydržely brzdy a pneu.
Chip ano. Ale 350 koní po chipu a 510 koní po výměně turba je trochu propastný rozdíl, nemyslíte? A když ani EVO a WRX takovou porci nezvládají.....no nechce se mi věřit že by VW měl odolnější blok a vnitřnosti. A mínusujte si klidně víc, víte o tom zřejmě prd nebo se to firmě nelíbí? :D
A tys viděl někdy rozehraný motor 888? To není zrovna eko moturek. A jako základ se používá i pro motory v různých závodních disciplínách. Navíc bych tady, narozdíl od závodu, nepředpokládal potřebu plného výkonu po celou dobu. Mínus ti nedám, ale řekl bych, že bys měl být s vyrazí víte o tom pro, opatrnější...
Blok ano. Klika? Pochybuji. Písty? Možná. Spojka? Jak říkám, nemohu dohledat. Seznam úprav zde mluví jasně a za těchto úprav prostě motor 500 koní nevydrží, nebo VW vytvořil novou modlu úprav, o čemž dost pochybuji. Už logicky, celá soustava od VW nikdy nedosahovala kvalit asijské dvojice a na okruhu dostaly Golfy vždy náležitě naplácáno a o šotolině si mohou nechat zdát. Ta soustava sériová vydrží i závody rally. Dá se předpokládat že klika, ojnice a vše bude náležitě pevné a přesto to nevydrží přes 400 koní. Tak jak to může vydržet VW s dvojspojkou a podivným haldexem?
Twan: Hele, a není to jedno? Klučina se zviditelnil, chvíli s tím pojezdí a pošle to do světa. Já bych z toho nedělal vědu. Je snad nad slunce jasné, že 200+ tis. km ten motor nevydrží, ale kvůli tomu to nejspíš nedělal, ne?
A ještě mi vrtá hlavou převodovka, té se asi také nebude líbit 200 koní navíc a software lamelu nezachrání. Navíc se nikde nemůžu dočíst, zda je to suchá dvojspojka nebo je v lázni.
... a ridic ;-)
Škoda že musí polepem vykrádat Olsona.
Já už nakou dobu chci jiný chladič třeba ten wagner.Nevíte kolik stojí včetně instalace?30-40+-
Švédové pomohli? A co na to Greta?
to by mě zajímalo zda tento vůz má také hlásič spotřeby do eu komise ...jinak docela dobrý ...
Jak s tím byl na podzim v Ukaž káru ( https://youtu.be/pupPlkb0EW0... ), když to mělo ještě 400hp před tou výměnou turba, tak si to chválil, že pokud neprasí, tak to jezdí za 8.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.