Český miliardář pokořil rekord. S Bugatti Veyron jel 402 km/h v běžném provozu!

71 komentářů

Johan Nohaj
28. března • 19:41

Pekny debil, za plnej premavky!!!!!!!

Orel z hor
15. března • 9:12

Pokud se nemýlím, tak rekord drží stále Rudla Caracciola z roku 1938 a to rychlostí na tehdejší dobu neuvěřitelnou 432km/h. Přeplňovaný 8mi válec s výkonem 541kW. Dálnice Frankfurt - Darmstadt, opakuji rok 1938, kde tenkrát byla kvalita dálnice oproti současnosti.

Crazy Vaclav
12. prosince • 20:20

Jenže Caracciola jel v závodním vozu, kdežto Weyron je homologovaný pro normální silniční provoz.

Spring
14. března • 9:11

Tento Veyron je klasickou deklarací policie o nemožnosti koupit si značku na přání (byly doby kdy to nešlo). Přesto Radim stál ve frontě na značky tak dlouho až má má na značce datum svého narození 7.4. a výkon veronu 1001. :-) Ale to jen pro zajímavost. Veyron je úžasný....

Cha
16. října • 22:54

Pan Passer se narodil 29.9., takže datum jeho narození to nebude.

Petr
3. března • 8:47

Ježíš co furt tady řešíte a děláte ze sebe Mirky Dušíny? Každej z nás, kdo by měl Veyrona tak by chtěl pokořit 400km/h hranici. Na okruhu to logicky nejde, protože okruh s tak dlouhou rovinou tady prostě není a i ve světě je těžko k pohledání. Jedinou možností je tedy dálnice, u nás asi těžko, tak volba logicky padla na Německo. Minimální provoz, nedopustil se žádného přestupku, neporušil ani jeden zákon. Tak co řešíte?! Spoustu vás tady moralizuje, jak je to nebezpečné, ale přitom nemáte problém jet na devadesátkové okrese 150 a to si počínáte daleko nebezpečněji než na tříproudé dálnici s minimálním provozem.

Spring
14. března • 9:13

Mirek Dušín není v ČR ani jeden... a podle toho to tady taky vypadá. Ale jinak souhlas.

bzzz
5. března • 9:30

Pausalizujes a vychazis z faktu, ze se nikomu nic (nastesti) nestalo. To 4kilo mohl rozbalit na nekterem z blizkych SchnellRingu, ale to by nebylo tak cool.

Tom
2. března • 11:23

Pro AR pisou asi “děcka”.
Co takhle rozlisovat
1. Veřejnou dálnici (uzavřenou)
2. Běžný provozTak hlavne ze mame senzacni titulek a
Zavistivci maskujici se jako strazci moralky mohou volat na poplach 😃

videl jsem
2. března • 22:33

video je myslim dostatecne prukazne, podivejte se na nej - v useku kde zrejme dosahl toho rekordu (prujezd pod mostem), predjizdi auto, nekolikrat predtim je videt jak predjizdi auto i dve - pokazde jina a bezna auta. jednou je videt, jak jedno auto prudce uhyba, kdyz vidi rozmazanou smouhu v zrcatku co se k nemu blekove blizi.

stealth01
2. března • 20:32

Do prčic, proč do toho cpeš pořád to slovo závist? Já i kdybych měl několik miliard a Chiron v garáži, budu vyjadřovat svůj názor podle toho, jak to bere můj morální kodex.
Závist znamená, že to Bugatti nemám a chci ho taky. Jenže málokdo by Bugatti nakonec chtěl. Chvilka vystřízlivění, analýza nákladů na provoz a lidi by si to rozmysleli.

MasoxCZ
2. března • 9:07

Soudruh autor by si měl ujasnit, jestli to bylo skutečně v provozu, nebo JENOM na uzavřeném úseku jinak veřejné dálnice. Podle fotek je to totiž ten druhý případ a to auto tam bylo úplně samo, podobně jako když Martin Koloc dělal kamionový rekord u Chlumce nad Cidlinou. Jinými slovy "holínky vs. hodinky? je to jedno, oboje se natahuje", co?

videl jsem
2. března • 22:33

video je myslim dostatecne prukazne, podivejte se na nej - v useku kde zrejme dosahl toho rekordu (prujezd pod mostem), predjizdi auto, nekolikrat predtim je videt jak predjizdi auto i dve - pokazde jina a bezna auta. jednou je videt, jak jedno auto prudce uhyba, kdyz vidi rozmazanou smouhu v zrcatku co se k nemu blekove blizi.

Lord Owl
2. března • 7:40

No v ČR by to zjevně testovat v provozu nemohl, protože by si to místo musel nechat osadit značkou "No Fabia zone". Ta ještě neprošla vyhláškou, ale až budu ministr dopravy, tak to tam zkusím natlačit....

Perr
2. března • 7:29

Autore, na verejne dalnici opravdu neni to same jako v beznem provozu. Ten usek dalnice byl pri pokusu uzavrem, coz v nemecku neni problem, jelo se brzo rano a zadna srazka s jinym vozidlem nehrozila.

pepan
2. března • 10:27

On se jinde vyznává,že to bylo za normálního provozu.Sice raní,tím pádem menší,ale za provozu.

Joe Doe
1. března • 21:21

"Pro českou verzi magazínu Fobes ..." *Hm, asi casak, pre ludi s roznymi fobiami.... A akou fobiou trpi miliardar? Fobiou zo zdraveho rozumu? Pretoze nikoho normalneho nemoze ani len napadnut, nieto este realizovat, tuto ptakovinu tymto sposobom.* Nevylucujem, ze redakcia preklep opravi. Na podstate prispevku to nic nemeni.

Jakub
1. března • 21:15

Tento článek napsaný tisícionářem Jakubem Havlíčkem se mi vskutku líbí. Zejména tisícionářovo upozornění na majetkové poměry hlavního aktéra článku. Rovněž tisícionářem zmíněný fakt, že pokusů bylo několik a povedlo se to až na potřetí před 3 roky, jak tisícionář uvedl. :-D:-D:-D

Daniel M
1. března • 20:41

Je dobrej, plní si sny , evidentně měl všechno vošéfovaný , z dálnice byl staženej provoz, auto v super kondici a on jistě taky, navíc s touhle vaší čecháčkovskou malostí taky počítal , buďte v klidu. Držím mu palce ahoj

bzzz
2. března • 11:49

4kilo na bezne dalnici i v tom malem provozu je risk a bezohlednost. Seznam duvodu te asi nezajima, co? Miliardar ve zralem veku ve videu ala mladi/zlati/bezstarostni youtuberi ;-)

stealth01
2. března • 7:49

Jakou čecháčkovskou malostí?

MAtes
1. března • 20:13

Ten pán je fakt blb. Jak tady píšou,stačil by jeden Rumun rovnající balík slámy pod prdelí!! Jednou v noci jsem u mnichova také viděl jednoho nesmrtelnyho ,respektive co z nej zbylo házeli policajti z hasicema na hromádku vedle vraku (asi)porsche.

pepan
2. března • 10:25

Taky jsme potkali v Německu jednoho.Předjel náš autobus na dálnici s meďákem minimálně jednou tak rychle co jsme jeli my(náš autobus tam měl 110) a o deset kilometrů dál jsme stáli dvě hodiny než to co z něj,jeho partnerky a auta a auta který naboural, hasiči uklidili.Byl tam nájezd na dálnici a jeden z nich asi nestačil reagovat.

Bimbo
1. března • 19:43

Kolik jich to uz davno udelalo bez medialni masaze? :-DA co, auto na to ma, ja bych to zkusil taky. A kdo ne? :D

pos
1. března • 18:54

Překonávat rychlostní rekordy v běžném provozu se mi taky moc nepozdává, ať už byla dálnice prázdná nebo ne, k tomu slouží uzavřené okruhy.

Antiautomat
1. března • 19:01

Dolezite je, ze ma lajky.

Jirka
1. března • 18:53

Ja je nejvic 233 GPS hukot. A s dvou a pul tu novym jeepem 180 masakr.

eLzyx
3. března • 9:39

zajímavé, že všichni jezdíme v Německu :-D Tak já tedy taky, při cestě do práce, 270 tacho s 2.3T od Volva.

Milan
2. května • 12:57

tolik to nejede, ani kdybyste byl samotnej papež.. nejen věřící...!!! B-]

stealth01
3. března • 19:13

Tak tady to není dovolené a ja tady skutečně nejezdim rychle (kolem 110 na dálnicích). Vše, co mám s SQ7 natočeno se odehrálo v Německu (čtení dopravních značek je proto ve videu vždy jako “neomezená rychlost”) a přes okno jdou vidět nápisy v němčině.

Robrt
1. března • 20:15

Tachometrových 240 km/h, Octavia I, 1.8T 20V, prázdná dálnice v Německu. Auto by dalo ještě něco málo víc, ale já už ne...

stealth01
2. března • 7:48

Když už si honíme ego, tak 271 km/h v koncernovem TDI. Víc to už nechtělo.

Sep Lep
13. března • 12:30

Já tachometrových 84, česká okreska. Horské kolo. S kopce. Pochopitelně :-D:-D

Robrt
2. března • 14:32

2 stealth01: To nebylo honění ega, jen informace...

Antiautomat
3. března • 10:39

To Ste ju pekne prevetrali, kazdopadne ta velka bedna na malom podvozku vie jazdit ak sa jej prave chce a ked ma vodic na to. Nasa 1.8 20v (atmo, ne-kombi a posledny rok vyroby), to sice prehodi cez dve kila s prehladom, ale to uz je adrenalin.
Samozrejme pri takomto aute musime byt opatrni. Ja som moju Feldu 1.6 (kratku) dotlacil na 190+ tacho a mal som dost. Ale mam rad auta, ktore maju motor rychlejsi ako podvozok, su prijemne svojim prebytkom vykonu na normalne jazdenie - co tam hodite, to tam mate a jazda je rozsafne prijemna. Na take auto ale treba mat nieco odjazdene, pretoze taketo auto patri do ruk skusenemu vodicovi. Skoda ze tychto aut pomaly ale iste ubuda a je to druh na vymretie.
Ostavaju snad uz len motorky. Ked som z mojho neboheho Bandita600 sadol na Hayabusu, ocakaval som nemoznu zlu bestiu - ale h.vno, ta motorka bola tak pohodlna a priatelska az som nechapal. Prva plna ma vratila do reality a je dobre ze to spravila, vedel som okamzite s kym mam tu cest a kam mozem zajst. A to je problem, toto dnesne auta najavo nedavaju. No a potom sa stane ze mamicka s SUV o 300k zabije rodinku pretoze sa ponahla do prace po tom, co vyklopila decko v skolke. Nema sancu si uvedomit, ze baron Prasil a jeho delova gula je to iste co ma pod prdelkou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
5. března • 9:23

Vystizne popsane.

Robrt
3. března • 11:40

Ta služební Octavia I s atmosférickým 1.8T 20V (tiším, že to bylo 110 kW) byla přesně takhle super. Uměla udělat 240 km/h, ale uměla taky jezdit za 7.5 l/100km - když byla zrovna akce Kryštof a nikdo to v Česku nehonil.
A přesně jak říkáš, jezdil jsem s ní v pohodě +10 km/h (jak je mým zvykem), ale když jsem potřeboval předjet, stačilo sešlápnout plyn...
Měli jsme ještě Passata se stejným motorem - více místa, méně aerodynamického hluku, ale tupější, línější a méně zábavný.

Marek71
2. března • 12:11

To aká motorizácia takú rýchlosť dá? Tacho alebo GPS?
Ja teda v DE večšinou jazdím v pohode do 150, ale niekedy sa "utrhnem" a dám tých 200-220 max., ale len krátku dobu. Predsa len, je to zbytočne stresujúce a ušetrí to pár minút, nestojí to za to.

stealth01
2. března • 20:28

byla to jen chvilka. Motorizace? V8 4.0BiTDI.

bzzz
2. března • 11:43

To asi nebude t(v)a SQ7 nebo?

stealth01
2. března • 20:27

Jo byla...

Toman
1. března • 19:24

Jirko, jestli máte k řízení motorových vozidel předpoklady jako k českému jazyku, tak s ohledem na bezpečí všech kolem Vás raději choďte po svých.

Jaromír
21. března • 20:11

43 lidí souhlasí a jeden člověk (Jirka) nesouhlasí :DDD.

petr skála
1. března • 18:47

dost nebezpečné,měl před ním alespoň běžet muž s praporkem

Inoz
1. března • 19:37

Dle jeho názoru letěl před ním jeho strážný anděl. Dosti hloupá a nebezpečná zábava na neuzavřené trase, když míjí ostatní auta až dvousetkilometrovou rychlostí.

X
1. března • 19:23

Víc než hodně nebezpečné. Ten magor si vybral zrovna tu nejnebezpečnější dálnici v Německu. Měl by se nechat vyšetřit. Kohopak asi podmázl, že mu to Němci dovolili. Stejně jel jen po rovném úseku, protože by v zátačce z té jeho plechovky udělal letadlo, tak jak ti servisní technici s mercedesem před pár lety. Zbyly po nich dvě rodiny s dětmi.

dpcstb
2. března • 17:17

je vedecky dokazane ze ludia s mocou stracaju schopnost empatie. takze nieje divu ze sa sprava ako arogantny kkt a nema problem ohrozovat okolie

Marek71
2. března • 12:08

Žiadne povolenie netreba, v DE je to legálna rýchlosť tak na 1/2 diaľničných úsekov. Pokiaľ ale v tejto rýchlosti sposobíš nehodu, máš to ako priťažujúcu okolnosť. To je, podľa mňa správne, je to na tebe, či si trúfneš alebo nie a ak áno, musíš niesť dosledky v prípade problému.

Takyřidič
1. března • 19:27

To mu nemusel nikdo dolovat, v Německu to je dovolené obecně :-) Schválně si tam někdy zajeďte :-)

Antiautomat
1. března • 18:44

Hm tak pozeram ze Hitlerova dialnica v dobe EU celkom drzi... :-D

georg
1. března • 18:17

doufám, že si ten blb rozbije hubu

Coffeboy
1. března • 19:14

Tento pán je silně věřící a jeho charitativní činnost umožňuje chudým lidem důstojně žít.
Lidem chudým na duchu jako ty nepomůže nic.

dpcstb
2. března • 17:16

odkial vies ze ten clovek je dementny(silne veriaci)?

Mirek
1. března • 20:52

Nevím, kde lidé chodí na názory, že když je někdo věřící a podporuje charitu, tak je více než přijatelné hazardovat s životem druhých lidí. Při takovéto rychlosti si člověk v běžném provozu vůbec nemusí všimnout, že se k němu zezadu něco takového blíží a může mu vjet do cesty. Následky si dovedu představit.
Také by ses takto zastával někoho, kdo by na žádnou charitu nepřispíval a nebyl by jakkoliv známá osobnost?
Nevím, co se tady řeší povolení 150 km rychlosti na naších dálnicích, když to je ještě naprosto hlemýždí rychlost proti tomuto, a i tak se toho mnoho lidí obává.

franta321
2. března • 10:38

Běžnej člověk nejede v levým pruhu dýl než je nezbytně nutný k předjetí jinýho auta a ne furt, jak je to zvykem u tísíců debílků v ČR. A to koresponduje i s množstvím zdějších závistivých komentářů. Kyž na to ty vaše tříválcový popelnice nebo korejský šunky nemaj, můžete taky podnikat a vydělat si na něco lepšího. Jenže lenost je mocná, co?

Mirek
2. března • 11:21

Asi by sis měl někde zjistit, co znamená slovo závist, evidentně jsi naprosto mimo. Víš, co znamená ohled k jiným lidem? A v Německu se nesmí předjíždět v levém pruhu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
2. března • 11:32

A ještě přidám drobnost. Pokud pojedeš rychlostí 150 km/hod a za tebou se bude blížit auto rychlostí 400 km/hod, tak se bude k tobě přibližovat rychlostí 70 m/s. Umíš si to vůbec představit v reálu?

homer
2. března • 7:24

kdyz si miliadar tak si koupis na par hodin i kus dalnice, co sem pletes normalni provoz?

Mirek
2. března • 11:23

Než něco napíšeš, přečti si alespoň o čem to je, ušetříš si své ztrapňování.

pepan
2. března • 10:15

Ale on si žádnej kus dálnice nekoupil.On to jel za normálního raního provozu.Tam nebyl uzavřenej ani metr dálnice.O to je to jeho machrování,jak jinak to nazvat, debilnější.Zjisti si o tom něco.Jestli si chce něco dokazovat,ať vyrazí do Ameriky na solný jezera.

puk123
1. března • 19:46

Zrovna z toho, že si koupí Bugatti a láme s ním rekordy, se nikdo nenažere.

random
15. března • 7:13

Kolik lidí bylo zapojeno do stavby tohoto stroje nevím, ale věřím, že se jich najedlo spousta, bohužel i ti na pracáku z toho nejspíš něco měli.

Inoz
1. března • 19:41

No tak hlavně, že z jeho peněz nemuselo být pomáháno také zmrzačeným a pozůstalým po jeho pokusu o rychlostní rekord.

petr skála
1. března • 18:49

stačil jeden Rumun s kamionem

Neurotic
1. března • 18:31

Á první komentář a hned závistivec nejspíše s HTP:-D

dpcstb
2. března • 17:15

beztak je to nejaka zlodejska kurva. takze nenavist je na mieste.

ano, jsem ateista
10. března • 11:49

Nechci zde nikoho moralizovat, ale uvědomte si, že ta je nenávist uvnitř vás. Je to váš hnus, se kterým žijete a vůbec nezáleží, jestli je ta nenávist vůči Hitlerovi, vůči bezdomovci nebo malému koťátku. Žádná nenávist není na místě.

Frank
30. března • 10:55

Milovat vrahy a kretény může zase jenom kretén. Pokud někdo nenávidí vrahy a jim podobnou chamraď je to naprosto na místě. Pindy jako "kdo po mně kamenem, já po něm chlebem" jsou akorát dobré pro staré babky do kostela.

g
1. března • 20:49

Passer, to je ten katolík, co se chová jako prase a kupuje si odpustky u církve? Stejný pokrytec jako rodina Žilkové a Agáty.

Jindra Kuchar
2. března • 7:08

Je adventista,nikoliv katolik

Kuk Vykuk
4. března • 4:35

Takže sektář.

Doporučujeme

Články odjinud