Český miliardář pokořil rekord. S Bugatti Veyron jel 402 km/h v běžném provozu!

georg  |  01. 03. 2018 18:17

doufám, že si ten blb rozbije hubu

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  01. 03. 2018 18:31

Á první komentář a hned závistivec nejspíše s HTP

Odpovědět  |   | 
g  |  01. 03. 2018 20:49

Passer, to je ten katolík, co se chová jako prase a kupuje si odpustky u církve? Stejný pokrytec jako rodina Žilkové a Agáty.

Odpovědět  |   | 
Jindra Kuchar  |  02. 03. 2018 07:08

Je adventista,nikoliv katolik

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 03. 2018 04:35

Takže sektář.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 03. 2018 17:15

beztak je to nejaka zlodejska kurva. takze nenavist je na mieste.

Odpovědět  |   | 
ano, jsem ateista  |  10. 03. 2018 11:49

Nechci zde nikoho moralizovat, ale uvědomte si, že ta je nenávist uvnitř vás. Je to váš hnus, se kterým žijete a vůbec nezáleží, jestli je ta nenávist vůči Hitlerovi, vůči bezdomovci nebo malému koťátku. Žádná nenávist není na místě.

Odpovědět  |   | 
Frank  |  30. 03. 2018 10:55

Milovat vrahy a kretény může zase jenom kretén. Pokud někdo nenávidí vrahy a jim podobnou chamraď je to naprosto na místě. Pindy jako "kdo po mně kamenem, já po něm chlebem" jsou akorát dobré pro staré babky do kostela.

Odpovědět  |   | 
petr skála  |  01. 03. 2018 18:49

stačil jeden Rumun s kamionem

Odpovědět  |   | 
Coffeboy  |  01. 03. 2018 19:14

Tento pán je silně věřící a jeho charitativní činnost umožňuje chudým lidem důstojně žít.
Lidem chudým na duchu jako ty nepomůže nic.

Odpovědět  |   | 
Inoz  |  01. 03. 2018 19:41

No tak hlavně, že z jeho peněz nemuselo být pomáháno také zmrzačeným a pozůstalým po jeho pokusu o rychlostní rekord.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  01. 03. 2018 19:46

Zrovna z toho, že si koupí Bugatti a láme s ním rekordy, se nikdo nenažere.

Odpovědět  |   | 
random  |  15. 03. 2018 07:13

Kolik lidí bylo zapojeno do stavby tohoto stroje nevím, ale věřím, že se jich najedlo spousta, bohužel i ti na pracáku z toho nejspíš něco měli.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 03. 2018 20:52

Nevím, kde lidé chodí na názory, že když je někdo věřící a podporuje charitu, tak je více než přijatelné hazardovat s životem druhých lidí. Při takovéto rychlosti si člověk v běžném provozu vůbec nemusí všimnout, že se k němu zezadu něco takového blíží a může mu vjet do cesty. Následky si dovedu představit.
Také by ses takto zastával někoho, kdo by na žádnou charitu nepřispíval a nebyl by jakkoliv známá osobnost?
Nevím, co se tady řeší povolení 150 km rychlosti na naších dálnicích, když to je ještě naprosto hlemýždí rychlost proti tomuto, a i tak se toho mnoho lidí obává.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 03. 2018 07:24

kdyz si miliadar tak si koupis na par hodin i kus dalnice, co sem pletes normalni provoz?

Odpovědět  |   | 
pepan  |  02. 03. 2018 10:15

Ale on si žádnej kus dálnice nekoupil.On to jel za normálního raního provozu.Tam nebyl uzavřenej ani metr dálnice.O to je to jeho machrování,jak jinak to nazvat, debilnější.Zjisti si o tom něco.Jestli si chce něco dokazovat,ať vyrazí do Ameriky na solný jezera.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 03. 2018 11:23

Než něco napíšeš, přečti si alespoň o čem to je, ušetříš si své ztrapňování.

Odpovědět  |   | 
franta321  |  02. 03. 2018 10:38

Běžnej člověk nejede v levým pruhu dýl než je nezbytně nutný k předjetí jinýho auta a ne furt, jak je to zvykem u tísíců debílků v ČR. A to koresponduje i s množstvím zdějších závistivých komentářů. Kyž na to ty vaše tříválcový popelnice nebo korejský šunky nemaj, můžete taky podnikat a vydělat si na něco lepšího. Jenže lenost je mocná, co?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 03. 2018 11:21

Asi by sis měl někde zjistit, co znamená slovo závist, evidentně jsi naprosto mimo. Víš, co znamená ohled k jiným lidem? A v Německu se nesmí předjíždět v levém pruhu?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 03. 2018 11:32

A ještě přidám drobnost. Pokud pojedeš rychlostí 150 km/hod a za tebou se bude blížit auto rychlostí 400 km/hod, tak se bude k tobě přibližovat rychlostí 70 m/s. Umíš si to vůbec představit v reálu?

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 03. 2018 17:16

odkial vies ze ten clovek je dementny(silne veriaci)?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 03. 2018 18:44

Hm tak pozeram ze Hitlerova dialnica v dobe EU celkom drzi...

Odpovědět  |   | 
petr skála  |  01. 03. 2018 18:47

dost nebezpečné,měl před ním alespoň běžet muž s praporkem

Odpovědět  |   | 
X  |  01. 03. 2018 19:23

Víc než hodně nebezpečné. Ten magor si vybral zrovna tu nejnebezpečnější dálnici v Německu. Měl by se nechat vyšetřit. Kohopak asi podmázl, že mu to Němci dovolili. Stejně jel jen po rovném úseku, protože by v zátačce z té jeho plechovky udělal letadlo, tak jak ti servisní technici s mercedesem před pár lety. Zbyly po nich dvě rodiny s dětmi.

Odpovědět  |   | 
Takyřidič  |  01. 03. 2018 19:27

To mu nemusel nikdo dolovat, v Německu to je dovolené obecně Schválně si tam někdy zajeďte

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 03. 2018 12:08

Žiadne povolenie netreba, v DE je to legálna rýchlosť tak na 1/2 diaľničných úsekov. Pokiaľ ale v tejto rýchlosti sposobíš nehodu, máš to ako priťažujúcu okolnosť. To je, podľa mňa správne, je to na tebe, či si trúfneš alebo nie a ak áno, musíš niesť dosledky v prípade problému.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  02. 03. 2018 17:17

je vedecky dokazane ze ludia s mocou stracaju schopnost empatie. takze nieje divu ze sa sprava ako arogantny kkt a nema problem ohrozovat okolie

Odpovědět  |   | 
Inoz  |  01. 03. 2018 19:37

Dle jeho názoru letěl před ním jeho strážný anděl. Dosti hloupá a nebezpečná zábava na neuzavřené trase, když míjí ostatní auta až dvousetkilometrovou rychlostí.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  01. 03. 2018 18:53

Ja je nejvic 233 GPS hukot. A s dvou a pul tu novym jeepem 180 masakr.

Odpovědět  |   | 
Toman  |  01. 03. 2018 19:24

Jirko, jestli máte k řízení motorových vozidel předpoklady jako k českému jazyku, tak s ohledem na bezpečí všech kolem Vás raději choďte po svých.

Odpovědět  |   | 
Jaromír  |  21. 03. 2018 20:11

43 lidí souhlasí a jeden člověk (Jirka) nesouhlasí :DDD.

Odpovědět  |   | 
Robrt  |  01. 03. 2018 20:15

Tachometrových 240 km/h, Octavia I, 1.8T 20V, prázdná dálnice v Německu. Auto by dalo ještě něco málo víc, ale já už ne...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 03. 2018 07:48

Když už si honíme ego, tak 271 km/h v koncernovem TDI. Víc to už nechtělo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 03. 2018 11:43

To asi nebude t(v)a SQ7 nebo?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 03. 2018 20:27

Jo byla...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  02. 03. 2018 12:11

To aká motorizácia takú rýchlosť dá? Tacho alebo GPS?
Ja teda v DE večšinou jazdím v pohode do 150, ale niekedy sa "utrhnem" a dám tých 200-220 max., ale len krátku dobu. Predsa len, je to zbytočne stresujúce a ušetrí to pár minút, nestojí to za to.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 03. 2018 20:28

byla to jen chvilka. Motorizace? V8 4.0BiTDI.

Odpovědět  |   | 
Robrt  |  02. 03. 2018 14:32

2 stealth01: To nebylo honění ega, jen informace...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 03. 2018 10:39

To Ste ju pekne prevetrali, kazdopadne ta velka bedna na malom podvozku vie jazdit ak sa jej prave chce a ked ma vodic na to. Nasa 1.8 20v (atmo, ne-kombi a posledny rok vyroby), to sice prehodi cez dve kila s prehladom, ale to uz je adrenalin. Samozrejme pri takomto aute musime byt opatrni. Ja som moju Feldu 1.6 (kratku) dotlacil na 190+ tacho a mal som dost. Ale mam rad auta, ktore maju motor rychlejsi ako podvozok, su prijemne svojim prebytkom vykonu na normalne jazdenie - co tam hodite, to tam mate a jazda je rozsafne prijemna. Na take auto ale treba mat nieco odjazdene, pretoze taketo auto patri do ruk skusenemu vodicovi. Skoda ze tychto aut pomaly ale iste ubuda a je to druh na vymretie. Ostavaju snad uz len motorky. Ked som z mojho neboheho Bandita600 sadol na Hayabusu, ocakaval som nemoznu zlu bestiu - ale h.vno, ta motorka bola tak pohodlna a priatelska az som nechapal. Prva plna ma vratila do reality a je dobre ze to spravila, vedel som okamzite s kym mam tu cest a kam mozem zajst. A to je problem, toto dnesne auta najavo nedavaju. No a potom sa stane ze mamicka s SUV o 300k zabije rodinku pretoze sa ponahla do prace po tom, co vyklopila decko v skolke. Nema sancu si uvedomit, ze baron Prasil a jeho delova gula je to iste co ma pod prdelkou.

Odpovědět  |   | 
Robrt  |  03. 03. 2018 11:40

Ta služební Octavia I s atmosférickým 1.8T 20V (tiším, že to bylo 110 kW) byla přesně takhle super. Uměla udělat 240 km/h, ale uměla taky jezdit za 7.5 l/100km - když byla zrovna akce Kryštof a nikdo to v Česku nehonil.
A přesně jak říkáš, jezdil jsem s ní v pohodě +10 km/h (jak je mým zvykem), ale když jsem potřeboval předjet, stačilo sešlápnout plyn...
Měli jsme ještě Passata se stejným motorem - více místa, méně aerodynamického hluku, ale tupější, línější a méně zábavný.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2018 09:23

Vystizne popsane.

Odpovědět  |   | 
Sep Lep  |  13. 03. 2018 12:30

Já tachometrových 84, česká okreska. Horské kolo. S kopce. Pochopitelně

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  03. 03. 2018 09:39

zajímavé, že všichni jezdíme v Německu Tak já tedy taky, při cestě do práce, 270 tacho s 2.3T od Volva.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 03. 2018 19:13

Tak tady to není dovolené a ja tady skutečně nejezdim rychle (kolem 110 na dálnicích). Vše, co mám s SQ7 natočeno se odehrálo v Německu (čtení dopravních značek je proto ve videu vždy jako “neomezená rychlost”) a přes okno jdou vidět nápisy v němčině.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  02. 05. 2018 12:57

tolik to nejede, ani kdybyste byl samotnej papež.. nejen věřící...!!!

Odpovědět  |   | 
pos  |  01. 03. 2018 18:54

Překonávat rychlostní rekordy v běžném provozu se mi taky moc nepozdává, ať už byla dálnice prázdná nebo ne, k tomu slouží uzavřené okruhy.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  01. 03. 2018 19:01

Dolezite je, ze ma lajky.

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  01. 03. 2018 19:43

Kolik jich to uz davno udelalo bez medialni masaze?

A co, auto na to ma, ja bych to zkusil taky. A kdo ne? :D

Odpovědět  |   | 
MAtes  |  01. 03. 2018 20:13

Ten pán je fakt blb. Jak tady píšou,stačil by jeden Rumun rovnající balík slámy pod prdelí!! Jednou v noci jsem u mnichova také viděl jednoho nesmrtelnyho ,respektive co z nej zbylo házeli policajti z hasicema na hromádku vedle vraku (asi)porsche.

Odpovědět  |   | 
pepan  |  02. 03. 2018 10:25

Taky jsme potkali v Německu jednoho.Předjel náš autobus na dálnici s meďákem minimálně jednou tak rychle co jsme jeli my(náš autobus tam měl 110) a o deset kilometrů dál jsme stáli dvě hodiny než to co z něj,jeho partnerky a auta a auta který naboural, hasiči uklidili.Byl tam nájezd na dálnici a jeden z nich asi nestačil reagovat.

Odpovědět  |   | 
Daniel M  |  01. 03. 2018 20:41

Je dobrej, plní si sny , evidentně měl všechno vošéfovaný , z dálnice byl staženej provoz, auto v super kondici a on jistě taky, navíc s touhle vaší čecháčkovskou malostí taky počítal , buďte v klidu. Držím mu palce ahoj

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 03. 2018 07:49

Jakou čecháčkovskou malostí?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 03. 2018 11:49

4kilo na bezne dalnici i v tom malem provozu je risk a bezohlednost. Seznam duvodu te asi nezajima, co? Miliardar ve zralem veku ve videu ala mladi/zlati/bezstarostni youtuberi

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  01. 03. 2018 21:15

Tento článek napsaný tisícionářem Jakubem Havlíčkem se mi vskutku líbí. Zejména tisícionářovo upozornění na majetkové poměry hlavního aktéra článku. Rovněž tisícionářem zmíněný fakt, že pokusů bylo několik a povedlo se to až na potřetí před 3 roky, jak tisícionář uvedl.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  01. 03. 2018 21:21

"Pro českou verzi magazínu Fobes ..." *

Hm, asi casak, pre ludi s roznymi fobiami.... A akou fobiou trpi miliardar? Fobiou zo zdraveho rozumu? Pretoze nikoho normalneho nemoze ani len napadnut, nieto este realizovat, tuto ptakovinu tymto sposobom.

* Nevylucujem, ze redakcia preklep opravi. Na podstate prispevku to nic nemeni.

Odpovědět  |   | 
Perr  |  02. 03. 2018 07:29

Autore, na verejne dalnici opravdu neni to same jako v beznem provozu. Ten usek dalnice byl pri pokusu uzavrem, coz v nemecku neni problem, jelo se brzo rano a zadna srazka s jinym vozidlem nehrozila.

Odpovědět  |   | 
pepan  |  02. 03. 2018 10:27

On se jinde vyznává,že to bylo za normálního provozu.Sice raní,tím pádem menší,ale za provozu.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  02. 03. 2018 07:40

No v ČR by to zjevně testovat v provozu nemohl, protože by si to místo musel nechat osadit značkou "No Fabia zone". Ta ještě neprošla vyhláškou, ale až budu ministr dopravy, tak to tam zkusím natlačit....

Odpovědět  |   | 
MasoxCZ  |  02. 03. 2018 09:07

Soudruh autor by si měl ujasnit, jestli to bylo skutečně v provozu, nebo JENOM na uzavřeném úseku jinak veřejné dálnice. Podle fotek je to totiž ten druhý případ a to auto tam bylo úplně samo, podobně jako když Martin Koloc dělal kamionový rekord u Chlumce nad Cidlinou. Jinými slovy "holínky vs. hodinky? je to jedno, oboje se natahuje", co?

Odpovědět  |   | 
videl jsem  |  02. 03. 2018 22:33

video je myslim dostatecne prukazne, podivejte se na nej - v useku kde zrejme dosahl toho rekordu (prujezd pod mostem), predjizdi auto, nekolikrat predtim je videt jak predjizdi auto i dve - pokazde jina a bezna auta. jednou je videt, jak jedno auto prudce uhyba, kdyz vidi rozmazanou smouhu v zrcatku co se k nemu blekove blizi.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 03. 2018 11:23

Pro AR pisou asi “děcka”.
Co takhle rozlisovat
1. Veřejnou dálnici (uzavřenou)
2. Běžný provoz

Tak hlavne ze mame senzacni titulek a
Zavistivci maskujici se jako strazci moralky mohou volat na poplach 😃

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 03. 2018 20:32

Do prčic, proč do toho cpeš pořád to slovo závist? Já i kdybych měl několik miliard a Chiron v garáži, budu vyjadřovat svůj názor podle toho, jak to bere můj morální kodex.
Závist znamená, že to Bugatti nemám a chci ho taky. Jenže málokdo by Bugatti nakonec chtěl. Chvilka vystřízlivění, analýza nákladů na provoz a lidi by si to rozmysleli.

Odpovědět  |   | 
videl jsem  |  02. 03. 2018 22:33

video je myslim dostatecne prukazne, podivejte se na nej - v useku kde zrejme dosahl toho rekordu (prujezd pod mostem), predjizdi auto, nekolikrat predtim je videt jak predjizdi auto i dve - pokazde jina a bezna auta. jednou je videt, jak jedno auto prudce uhyba, kdyz vidi rozmazanou smouhu v zrcatku co se k nemu blekove blizi.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 03. 2018 08:47

Ježíš co furt tady řešíte a děláte ze sebe Mirky Dušíny? Každej z nás, kdo by měl Veyrona tak by chtěl pokořit 400km/h hranici. Na okruhu to logicky nejde, protože okruh s tak dlouhou rovinou tady prostě není a i ve světě je těžko k pohledání. Jedinou možností je tedy dálnice, u nás asi těžko, tak volba logicky padla na Německo. Minimální provoz, nedopustil se žádného přestupku, neporušil ani jeden zákon. Tak co řešíte?! Spoustu vás tady moralizuje, jak je to nebezpečné, ale přitom nemáte problém jet na devadesátkové okrese 150 a to si počínáte daleko nebezpečněji než na tříproudé dálnici s minimálním provozem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 03. 2018 09:30

Pausalizujes a vychazis z faktu, ze se nikomu nic (nastesti) nestalo. To 4kilo mohl rozbalit na nekterem z blizkych SchnellRingu, ale to by nebylo tak cool.

Odpovědět  |   | 
Spring  |  14. 03. 2018 09:13

Mirek Dušín není v ČR ani jeden... a podle toho to tady taky vypadá. Ale jinak souhlas.

Odpovědět  |   | 
Spring  |  14. 03. 2018 09:11

Tento Veyron je klasickou deklarací policie o nemožnosti koupit si značku na přání (byly doby kdy to nešlo). Přesto Radim stál ve frontě na značky tak dlouho až má má na značce datum svého narození 7.4. a výkon veronu 1001. Ale to jen pro zajímavost. Veyron je úžasný....

Odpovědět  |   | 
Cha  |  16. 10. 2019 22:54

Pan Passer se narodil 29.9., takže datum jeho narození to nebude.

Odpovědět  |   | 
Orel z hor  |  15. 03. 2018 09:12

Pokud se nemýlím, tak rekord drží stále Rudla Caracciola z roku 1938 a to rychlostí na tehdejší dobu neuvěřitelnou 432km/h. Přeplňovaný 8mi válec s výkonem 541kW. Dálnice Frankfurt - Darmstadt, opakuji rok 1938, kde tenkrát byla kvalita dálnice oproti současnosti.

Odpovědět  |   | 
Crazy Vaclav  |  12. 12. 2018 20:20

Jenže Caracciola jel v závodním vozu, kdežto Weyron je homologovaný pro normální silniční provoz.

Odpovědět  |   | 
Johan Nohaj  |  28. 03. 2018 19:41

Pekny debil, za plnej premavky!!!!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

dnes | Svět motorů | 9 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A