Potřeboval jsem nový náhradní vůz, takže jsem se začal porozhlížet po skladových vozech. A chtěl jsem dát této automobilce šanci po té co odvolali pana Vošického. A věřil tomu, že to bude již lepší.
Díky kolegovi, který má ix20 koupenou v akci last edition s výbavou trikolor plus a se všemi benefity v uvedeném ceníku (279 990 Kč) jsem se začal také zajímat o tento vůz, neboť po prohlídce kolegova vozu mě ix20 zaujala (malý zvenku velký uvnitř a jednoduchá technika bez přímého vstřiku, zamrzí jen absence parkovacího senzoru, ale lze prý dokoupit za 6200 Kč).
Ale co se nestalo po komunikaci s prodejcem jsem se dozvěděl, že benefit v podobě zimních pneumatik zdarma https://www.hyundai.cz/zimni-kola... zde neplatí. Zdůvodněno tím, že prodejce v tomto případě AUTOczech s.r.o. Opava – Jaktař musel tyto pneumatiky zakoupit za své a není proto možné dodržet podmínky v koncovém ceníku pro zákazníka.
Tak jsem se přesvědčil, že Hyundai něco nabízí, ale jeho autorizovaný prodejce si tento benefit zaúčtovává do ceny. V tomto okamžiku pro mě Hyundai s.r.o. skončil a již se vozím ve Fiatu Tipo výbava Italia Street z lepší výbavou a zimními koly za stejnou cenu jako ix20 od AUTOczech s.r.o. Opava – Jaktař.
Máte někdo podobné zkušenosti se změnou benefitů a navýšení ceny oproti koncovému oficiálnímu ceníků Hyundai obecně?
PS: a co na to kolega, ten jen koukal a nevěřil tomu, neboť on měl stejný vůz se všemi benefity za oficiální cenu.