Ne, není to něco jiného, Ford je silný hlavně v USA, v Evropě nebo v Číně za VW zaostává. Naopak v USA zaostává VW za Fordem. No a středně velký pickup je typově hlavně model zaměřený na USA, Evropané nebo Číňani tento typ aut kupují jen v omezené míře. Takže je logické, že když chce VW nabízet na svých core trzích (EU, CHN) tento doplňkový model (pickup), tak se mu vyplatí převzít a upravit si Ranger, protože nemusí vynakládat velké peníze na jeho vývoj, což by se mu nevyplatilo protože stejně prodá kulové (EU a CHN nejsou na pickupy moc zvědavé). A vice versa, když Ford postaví něco jako ID3 na platformě od VW, tak s tím určitě nepoběží do Evropy nebo do Číny aby tam konkuroval ID3, Enyaqum a dalším deseti modelům od VW, ale nabídne jej doma jako doplněk portfólia a protože jich opět prodá jen pár, tak by se naopak Fordu nevyplatilo masivně investovat do vývoje platformy pro EV (protože musí hlavně investovat do svého core businessu, což jsou pickupy v USA).