Český Ford přichází s vlastním šrotovným. Ke koupi nového auta přihodí pěkný bonus

Michal  |  13. 06. 2020 11:07

Bonus na houby.Jako že mám starou fiestu za 30tisíc a dám na protiucet+bonus za 10-20tisíc a kupuji novou fiestu to by šlo.

Odpovědět  |   | 

já si myslím, že to bude podobné jak u druhých aut co to mají xx let. Jak jsem kupoval citroena, tak ten bonus 75tkč odečtli s ceny vozu- celkovou vypočítali pro odpočet dph a potom jak jsem tam dovezl fábii tak ještě odečtli 140tkč s dph a to se neodpočítalo s ceny vozu, ale dostals to na učet, ale liší se to bazarem, u hyundai i toyoty stačí kopie techničáku, žes prodal auto, někde je podmínka roční vlastnictví.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  14. 06. 2020 15:40

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  13. 06. 2020 12:07

Kuga PHEV je překvapivě docela levná a prý i výborně jezdí. Jen škoda, že jako SUV prakticky nepoužitelná.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  13. 06. 2020 14:13

Pro minusaře vysvětlím: Ford (ne)integroval baterii tak, že ji prostě připlácnul pod auto (úroveň dílenského zpracování je přitom cca taková, jako měly kdysi ty předražené mřížky do kufru kvůli DPH). Je to snad první auto na světě, kde můžete nabourat podvozkem. Pod motorem je světlá výška ještě normální (cca 20 cm, možná víc) a pak následuje ZUB, jaký svět neviděl. Nedali tam ani žádný "šusplech", prostě je tam zub a světlá výška je najednou o 5 cm (možná i víc) menší. To auto má tak malý přechodový úhel, že s ním možná ani nevyjedete z garáže. Samozřejmě má takové řešení i spoustu výhod: Nijak neomezuje vnitřní prostor (v kufru je dokonce místo na rezervu), těžká baterie takto nízko dramactiky snižuje těžiště a v podstatě tak zlepšuje (nebo alespoň tolik nezhoršuje) jízdní vlastnosti. To je super. Ale SUV to není, světlá výška 140 mm uprostřed auta je chabá i na běžný osobák.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  13. 06. 2020 12:14

FORDU teče do bot...... Zoufalý čin.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  13. 06. 2020 12:19

Jak zoufalý? Jen se začal chovat rozumně jako jeden z prvních. Ostatní zatím většinou dělají ramena a fantazírují o zdražování.
Teď si musí každý spočítat, jestli se mu vyplatí prodávat draho s kapacitou využitou na 50% (což nese obrovské zdráty) a nebo výrazně zlevnit (což nese taky ztráty) a nakopnout prodeje.
Podle mě si automobilky nakonec i prolobují odložení pokut za CO2 alespoň o rok, protože o 20%ntní nezaměstnanost politici v Evropě myslím nestojí.

Odpovědět  |   | 
Peter771  |  13. 06. 2020 14:33

Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 06. 2020 15:11

doufám že máš licenci od Forda na použití jejich značky v doméně toho bazmeku

Odpovědět  |   | 
MKO  |  13. 06. 2020 19:29

Starý focus na protiúčet a nová Kuga St-Line X a ještě k tomu o padesátku lacinější? To si teda sakra nechám líbit. A to, že to má zub na podvozku? No a co. SUV jsou určena do města a ne do terénu, na to jsou Rangery. Na běžné silnici je to bez problémů a hlavně budu jezdit za 90 haléřů na kilometr a dobíjí si to doma ze zásuvky. Za mě je to bezkonkurenčně nejlepší nabídka na trhu!

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  13. 06. 2020 22:59

No až to uvidíš, tak uvidiš. Dokonce jsou tam vepředu i jakési "hadrovogumové papundekly". Když už pomineme tu absurdní světlou výšku horší než u běžného osobáku, tak si neumím představit, jak to bude vypadat po třech zimách. Jako městský mamacar někam do Kalifornie asi použitelné, ale jinak nevím nevím.
Jo a ještě jedno negativum - má děsně prťavé přední sedačky, jako by to byl japonec.

Odpovědět  |   | 
MKO  |  14. 06. 2020 12:16

Už jsem to viděl a měl jsem to dokonce půjčené a úplně mě to rozsekalo. Jezdí to úžasně, celý pohon je fantastický, zpracování dobře, infotaiment super, plně grafický paluba TOP. Zkoušel jsem i Toyotu, ale ta byla výrazně hlučnější, interiér tak 10 let zpátky. Grafika infotaimentu hrozná a design? Dost kontroverzní. Ano, kuga není dokonale auto, ale v poměru cena, výbava, výkon, technologie, design nemá konkurenci. Už se těším jak se v tom znova projedu

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  14. 06. 2020 12:37

Jo, Toyota je hlučná strašně (proto jí taky říkám japonská Dacia, to auto nemá prakticky žádné odhlučnění, zřejmě si všechno nechali pro Lexus), infotainment taky strašný. Nicméně srovnáváme nesrovnatelné - Toyota má baterii o kapacitě lepšího elektrokola, takže i když má elektromotory o výkonu stovek koní, při akceleraci pro ně nemá šťávu a do akce tak jde hlavně ten příšerně a nepříjemně hlučný spalovák. Uvidíme, co RAV4 PHEV, co přijde na podzim, jestli bude jízdní projev alespoň trochu přijatelný.

Odpovědět  |   | 

cena je okolo milionu, převodovka stejná jak u toyoty, nemá to i ten hybrid systému toyota? Napiš jakou zkoušels toyotu?

Odpovědět  |   | 
MKO  |  15. 06. 2020 08:16

Jestli to má stejné pohony a převodovky netuším. U Toyoty jsem zkoušel Rav 4. Ale to auto ve mně nic nezanechalo. Spíš jsem nechápal, že si ty Toyoty někdo kupuje. Pak jsem zkoušel Outlander, to bylo jak když sednu do 20 let starého auta. A ještě jsem chtěl zkusit auto jiné katogerie, a to Superb. Ale ta 1.4 v tom mě vůbec nepřesvědčila.

Odpovědět  |   | 

Tu ravku s jakým motorem?

Odpovědět  |   | 
MKO  |  15. 06. 2020 08:43

Jinak k těm papundeklům, pokud se nepletu, tak ta "hadra" se už několik let používá jako materiál na podběhy kol a neviděl jsem zatím, že by to bylo zničené od soli a nebo něčeho podobného.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  13. 06. 2020 20:02

Skôr to bude nereálnemu cenami.
Nákupné ceny vyššie ako vw, zostatková hodnota ako dacia.

Zastúpenie v krajine, lokalizácia a servis dokopy žiadne.

Osrať take auta.

Odpovědět  |   | 
MKO  |  15. 06. 2020 08:58

Tak Tiguan je stejný už x let, ostatní jejich SUV jsou celkem malá a předražená. Navíc aktuálně VW neuznává téměř žádné záruky. Já si vybral

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  15. 06. 2020 11:32

Tiguan plug-in bude na podzim.

Odpovědět  |   | 
MKO  |  15. 06. 2020 12:47

To už je teď jedno. Mám objednáno

Odpovědět  |   | 
Nefunkční  |  14. 06. 2020 08:40

Jsem přesvěčený, že lidé, kteří dojíždějí auta na hodnotu pod 50tis. Kč, aby se jim taková věc vůbec vyplatila, stejně na nové auto nemají a zase skončí v autobazaru.

Odpovědět  |   | 
MKO  |  14. 06. 2020 12:18

Přesně tak

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  14. 06. 2020 14:55

Bonus při výkupu starého auta 50tis. neznamená, že za jakékoliv staré auto dostanete 50tis. To auto dealerovi normálně prodáte (pravda, cena asi nebude kdoví jaká) a těch 50tis dostanete jako bonus navrch.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  15. 06. 2020 16:29

A co je na tom nového? Vždyť tohle běží u jiných automobilek už poměrně dávno. Že by se Ford s tímto teprve probudil? Nicméně pokud má někdo ještě slušnou ojetinu, tak na tom spíše prodělá klidně i 2x. Poprvé na té své ojetině a podruhé, když si to nové auto vezme ještě na úvěr, který přeplatí. Ale tohle někteří nevidí a vidí pouze onu novku o 20tkč levnější

Odpovědět  |   | 

někteří se drží hesla, hlavně ne toyotu, jízdenka na vlak se už nedává, tak ford přišel s novou ojebávkou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

včera | Jiří Baborský | 65 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia