Český Ford přichází s vlastním šrotovným. Ke koupi nového auta přihodí pěkný bonus

26 komentářů

Marex
15. června • 16:29

A co je na tom nového? Vždyť tohle běží u jiných automobilek už poměrně dávno. Že by se Ford s tímto teprve probudil? Nicméně pokud má někdo ještě slušnou ojetinu, tak na tom spíše prodělá klidně i 2x. Poprvé na té své ojetině a podruhé, když si to nové auto vezme ještě na úvěr, který přeplatí. Ale tohle někteří nevidí a vidí pouze onu novku o 20tkč levnější :-D

petr r. (petrumr)
15. června • 20:14

někteří se drží hesla, hlavně ne toyotu, jízdenka na vlak se už nedává, tak ford přišel s novou ojebávkou.

Nefunkční
14. června • 8:40

Jsem přesvěčený, že lidé, kteří dojíždějí auta na hodnotu pod 50tis. Kč, aby se jim taková věc vůbec vyplatila, stejně na nové auto nemají a zase skončí v autobazaru.

EL2020
14. června • 14:55

Bonus při výkupu starého auta 50tis. neznamená, že za jakékoliv staré auto dostanete 50tis. To auto dealerovi normálně prodáte (pravda, cena asi nebude kdoví jaká) a těch 50tis dostanete jako bonus navrch. ;-)

MKO
14. června • 12:18

Přesně tak

Znalec
13. června • 20:02

Skôr to bude nereálnemu cenami.
Nákupné ceny vyššie ako vw, zostatková hodnota ako dacia.Zastúpenie v krajine, lokalizácia a servis dokopy žiadne.Osrať take auta.

MKO
15. června • 8:58

Tak Tiguan je stejný už x let, ostatní jejich SUV jsou celkem malá a předražená. Navíc aktuálně VW neuznává téměř žádné záruky. Já si vybral :-)

EL2020
15. června • 11:32

Tiguan plug-in bude na podzim.

MKO
15. června • 12:47

To už je teď jedno. Mám objednáno :-)

MKO
13. června • 19:29

Starý focus na protiúčet a nová Kuga St-Line X a ještě k tomu o padesátku lacinější? To si teda sakra nechám líbit. A to, že to má zub na podvozku? No a co. SUV jsou určena do města a ne do terénu, na to jsou Rangery. Na běžné silnici je to bez problémů a hlavně budu jezdit za 90 haléřů na kilometr a dobíjí si to doma ze zásuvky. Za mě je to bezkonkurenčně nejlepší nabídka na trhu!

eCVThater
13. června • 22:59

No až to uvidíš, tak uvidiš. Dokonce jsou tam vepředu i jakési "hadrovogumové papundekly". Když už pomineme tu absurdní světlou výšku horší než u běžného osobáku, tak si neumím představit, jak to bude vypadat po třech zimách. Jako městský mamacar někam do Kalifornie asi použitelné, ale jinak nevím nevím.
Jo a ještě jedno negativum - má děsně prťavé přední sedačky, jako by to byl japonec.

MKO
15. června • 8:43

Jinak k těm papundeklům, pokud se nepletu, tak ta "hadra" se už několik let používá jako materiál na podběhy kol a neviděl jsem zatím, že by to bylo zničené od soli a nebo něčeho podobného.

MKO
14. června • 12:16

Už jsem to viděl a měl jsem to dokonce půjčené a úplně mě to rozsekalo. Jezdí to úžasně, celý pohon je fantastický, zpracování dobře, infotaiment super, plně grafický paluba TOP. Zkoušel jsem i Toyotu, ale ta byla výrazně hlučnější, interiér tak 10 let zpátky. Grafika infotaimentu hrozná a design? Dost kontroverzní. Ano, kuga není dokonale auto, ale v poměru cena, výbava, výkon, technologie, design nemá konkurenci. Už se těším jak se v tom znova projedu

petr r. (petrumr)
14. června • 20:57

cena je okolo milionu, převodovka stejná jak u toyoty, nemá to i ten hybrid systému toyota? Napiš jakou zkoušels toyotu?

MKO
15. června • 8:16

Jestli to má stejné pohony a převodovky netuším. U Toyoty jsem zkoušel Rav 4. Ale to auto ve mně nic nezanechalo. Spíš jsem nechápal, že si ty Toyoty někdo kupuje. Pak jsem zkoušel Outlander, to bylo jak když sednu do 20 let starého auta. A ještě jsem chtěl zkusit auto jiné katogerie, a to Superb. Ale ta 1.4 v tom mě vůbec nepřesvědčila.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
15. června • 20:10

Tu ravku s jakým motorem?

eCVThater
14. června • 12:37

Jo, Toyota je hlučná strašně (proto jí taky říkám japonská Dacia, to auto nemá prakticky žádné odhlučnění, zřejmě si všechno nechali pro Lexus), infotainment taky strašný. Nicméně srovnáváme nesrovnatelné - Toyota má baterii o kapacitě lepšího elektrokola, takže i když má elektromotory o výkonu stovek koní, při akceleraci pro ně nemá šťávu a do akce tak jde hlavně ten příšerně a nepříjemně hlučný spalovák. Uvidíme, co RAV4 PHEV, co přijde na podzim, jestli bude jízdní projev alespoň trochu přijatelný.

Peter771
13. června • 14:33

Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

king014
13. června • 15:11

doufám že máš licenci od Forda na použití jejich značky v doméně toho bazmeku

Jozef
13. června • 12:14

FORDU teče do bot...... Zoufalý čin.

EL2020
13. června • 12:19

Jak zoufalý? Jen se začal chovat rozumně jako jeden z prvních. Ostatní zatím většinou dělají ramena a fantazírují o zdražování.
Teď si musí každý spočítat, jestli se mu vyplatí prodávat draho s kapacitou využitou na 50% (což nese obrovské zdráty) a nebo výrazně zlevnit (což nese taky ztráty) a nakopnout prodeje.
Podle mě si automobilky nakonec i prolobují odložení pokut za CO2 alespoň o rok, protože o 20%ntní nezaměstnanost politici v Evropě myslím nestojí.

eCVThater
13. června • 12:07

Kuga PHEV je překvapivě docela levná a prý i výborně jezdí. Jen škoda, že jako SUV prakticky nepoužitelná.

eCVThater
13. června • 14:13

Pro minusaře vysvětlím: Ford (ne)integroval baterii tak, že ji prostě připlácnul pod auto (úroveň dílenského zpracování je přitom cca taková, jako měly kdysi ty předražené mřížky do kufru kvůli DPH). Je to snad první auto na světě, kde můžete nabourat podvozkem. Pod motorem je světlá výška ještě normální (cca 20 cm, možná víc) a pak následuje ZUB, jaký svět neviděl. Nedali tam ani žádný "šusplech", prostě je tam zub a světlá výška je najednou o 5 cm (možná i víc) menší. To auto má tak malý přechodový úhel, že s ním možná ani nevyjedete z garáže. Samozřejmě má takové řešení i spoustu výhod: Nijak neomezuje vnitřní prostor (v kufru je dokonce místo na rezervu), těžká baterie takto nízko dramactiky snižuje těžiště a v podstatě tak zlepšuje (nebo alespoň tolik nezhoršuje) jízdní vlastnosti. To je super. Ale SUV to není, světlá výška 140 mm uprostřed auta je chabá i na běžný osobák.

Michal
13. června • 11:07

Bonus na houby.Jako že mám starou fiestu za 30tisíc a dám na protiucet+bonus za 10-20tisíc a kupuji novou fiestu to by šlo.

petr r. (petrumr)
13. června • 17:54

já si myslím, že to bude podobné jak u druhých aut co to mají xx let. Jak jsem kupoval citroena, tak ten bonus 75tkč odečtli s ceny vozu- celkovou vypočítali pro odpočet dph a potom jak jsem tam dovezl fábii tak ještě odečtli 140tkč s dph a to se neodpočítalo s ceny vozu, ale dostals to na učet, ale liší se to bazarem, u hyundai i toyoty stačí kopie techničáku, žes prodal auto, někde je podmínka roční vlastnictví.

petr r. je blb
14. června • 15:40

:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud