Český designér se stal ambasadorem Lexusu. Jezdí autem, které si sám navrhl

41 komentářů

Ne321
1. března • 10:32

Problem Lexusu je, ze mu ujel vlak. Z progresivni automobilky co po 2000 urcovala smer vyvoje se stala jakasi stagnujici hromadka zastaralych modelu a technologii. Zastaraly infotainment, zastarale asistencni systemy, zastarale motory, zastarale modelove portfolio. Firma co kdysi jako jedna z prvnich (spolecne s Mercedesem) zavedla adaptivni tempomat ma dneska horsi asistencni systemy nez kdejake auto v mainstreamu, infotainment stal vzdycky za prdlacku a Lexus az ted do modeloveho roku 2021 pridava Apple Car a Android Auto coz ma dneska uz i Dacie. Automobilka, ktera kdysi byla prukopnikem elektriky jakozto vynalezce hybridu, si totalne nechala ujet vlak v tomto ohledu a dneska je jednou z poslednich automobilek vubec co stale nema v nabidce ani plugin hybrid. Ten si pritom uz dnes koupite i od Skodovky.

DailyNews
1. března • 10:48

https://www.lexus.com/...
A koukej ty ubozaku,co je to Lexus

1. března • 14:18

Lexus je okrajove zbozi ... na Nemeckou trojku si neskrta coz se tak nejak vseobecne vi. Ubohe plasty v interieru a legracni infotainment je celkove jen detailem tehle predrazene Toyoty. Motoricky ani ke kvalite vyroby nemam ovsem pripominek, Japonci jsou v kvalite genialni, ovsem Korejci jim vyrazne slapou na paty. Tzn. aby Sony zase nenahradil Samsung a dnes to nikdo neresi.

Daniel
1. března • 7:53

Lexus plasty a i infotainmanty prostě neumí .... v jiných oblastech je opravdu povedený. Přesto a zcela logicky je mi design např. Audi daleko bližší.

stealth01
1. března • 8:14

To bych neřekl, Lexus umí udělat velmi krásné interiéry. Doby, kdy člověk narazil v Lexusu na ovladače z Yarisu jsou naštěstí pryč. Nevím u nižších modelů, ale LC500, LS nebo RX jsou na tom velmi dobře. Audi jde jiným směrem, bohužel mám pocit, že v rámci D3 tahá nyní za ten kratší provaz.

Jelen
28. února • 12:42

Čekal bych, že takto kvalitní dokonalé vozy, které jsou uměleckým dílem si budou lépe vybírat lidi na spolupráci. Kdyby oslovili významné doktory, architekty, apod. bylo by to lepší. Polreich. Ty bláho. Sprostý kozatý tlusťoch ve skoro průhledných tričkách. Vždyť k němu by se hodil Jeep, ne takto elegantní vozy.

News
28. února • 13:28

Pulhrach je opravdu ostuda.
Větší hovado neznám. Nevzdělaný idiot.

stealth01
28. února • 19:00

A jak se jmenuješ křestním jménem?

News
28. února • 19:04

Daily
Daily News

stealth01
28. února • 19:48

Ne, to ne. Teď jsi napsal, že se jmenuješ Pulhrach. Tak se ptám na křestní jméno.

Daniel
28. února • 11:34

Velká škoda, že kvalita plastů a infotainmantu ve vozech Lexus jsou doslova předpotopní. Slícování a výroba jsou však mimořádné.

petr r. (petrumr)
28. února • 11:59

????co na tym infotainmantu za jízdy děláš, všimnuls vůbec, že je to hybrid a můžeš do garáže couvat?

News
28. února • 11:44

Naprosta vetsina palubni desky je obsita vyberovou kuzi,ikdyz v Evrope ecokuze.
Infotaiment neoslnuje a je plne dostacujici. U opravdovych Lexusu.
UX je entry level a necejte zadne zazraky za cenu Octavie.
Opravdu Lexus zacina na GS

Ne321
1. března • 10:08

Ne infotainment fakt neni dostacujici. To ze az v druhe pulce roku 2020 zavedl Lexus konecne podporu pro Android Auto jako jedna z vubec poslednich znacek (Toyota jako takova ji nema doted) v kombinaci se strasidelnou grafikou, pomalym fungovanim a mizernymi funkcemi fakt nestaci ani na znamku "dostatecna".
A jeste opakuji Lexus GS se uz nevyrabi, v ramci sedanu ma Lexus jenom socialni ESko a staricke malinkate ISko.

DailyNews
1. března • 10:36

Uzivej si sluzebniho povozu a neser se mezi elitu ,ubozaku

stealth01
1. března • 13:10

Ty mas v podstatě jednoduché vidění světa. Každý je darmožrout, nic nevydělá, neumí pořádně anglicky, jezdí ve služebních plečkách a podobně. V autech se vyzná pouze ten, který obdivuje Toyotu a Lexus nebo jak se to jmenuje.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
DailyNews
1. března • 13:41

Zase na tripu a chlastu bylo hafo.
Jsi jako poskrabane CD, co se zaseklo a porad dokola a dokola.
Nemas jediny argument proti celosverove nadvlade Toyoty , potazmo Lexusu.
Takze mlc, neztrapnuj se vice a byt tebou, tak jdu na detox. Jsi ubozak.

stealth01
2. března • 7:45

Jako zaseklé CD jsi ty s tou věčnou onanií na téma Toyota Lexus. Už mě kvůli tobě ani ten Lexus nepřitahuje.

Jelen
28. února • 12:47

Viděl jsi interier UX? Za danou cenu naprostá špička. Octavia nebo Kodiaq za milíka je proti stejně drahéhu UX doslova trapnost.

News
28. února • 13:28

UX je opravdu mimo můj zájem.

stealth01
28. února • 19:00

Tak třeba si na něj někdy vyděláš a stane se tvým zájmem. Do té doby musíš makat a šetřit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
News
28. února • 19:04

Vtipné ,asi trip a alkohol dohromady.

stealth01
28. února • 19:59

Proč myslíš, ze jsem opilý? Drogy jsem nikdy nezkoušel a nebral. Jaké to je?

Petr
28. února • 11:06

A ja si rikal, kterej vykuk to udelal.
No ten hnusnej exterier by se dal prezit, ale to, ze Lexus nema v premiovem segmentu poradnej motor, ale linej hnus v kombinaci s elektrinou, je vec horsi.
Dynamika na urovni Oktavky v nafte. A vzhled jak Dacia pred faceliftem.

Andy
28. února • 13:34

"linej hnus"?
Dolezita je "pruznost/spotreba/smog", vid. Q3 vs. UX:PRUZNOST:
top Audi Q3 45 TFSI Quattro (230k, 6.3s), 80-120km/h = min. 4.5s
https://zeperfs.com/en/fiche8039-audi-q3-ii-4... ...
hybrid Lexus UX250h AWD (184k, 8.7s), 80-120km/h = min. 5.7s
https://zeperfs.com/en/fiche8247-lexus-ux-250... ... SPOTREBA:
US EPA spotreba Q3: kombi 10.2l / mesto 11.8l
US EPA spotreba UX: kombi 6.0l / mesto 5.7l
https://fueleconomy.gov/feg/Find.do... SMOG: NOx v meste, hybrid 5-10x menej.

Jelen
28. února • 12:51

Lexus je výběrový klenot a jízda je na té nejvyšší úrovni, která je zatím u ostatních značek těžko dosažitelná. U Lexusu si hrají i s takovými drobnostmi, jako je zvuk stisknutí tlačítka. A pokud jsi motorově založený, nic nepotěší více než puristické atmo V8 5.0 od Lexusu.

Ne321
1. března • 10:02

Mozna by bylo lepsi kdyby misto testovani zvuku tlacitek po dvaceti letech konecne udelali infotainment, ktery bude alespon na urovni lacinych konkurencnich znacek, o premiove konkurenci ani nemluve.

stealth01
28. února • 18:59

A máš pocit, že u ostatních automobilek si nehrají se zvuky tlačítek, se sílou, potřebnou k jejich stisknutí a podobně? V Audi na to mají sedmičlenný team se základnou v Milánu.

Jelen
28. února • 20:20

Dle mého názoru vyčnívají interiéry Lexusu po všech stránkách nad německou konkurencí. Tím zároveň neříkám, že vše ostatní je špatně.

stealth01
28. února • 21:15

Tak zkusíme jednu z těch “všech stránek”. Individuální volba kůže nebo nitě prošívání. Mám na mysli druh a barvu kůže a nitě.
Audi nabízí desítky barev kůže a stovky barev nití v programu Audi Exclusive. Můžete mít v podstatě cokoliv a to na 50 místech v interiéru. Od A6 směrem nahoru pak třeba i kůži na dolní části sedadel u pojezdů. Porsche nabízí například kožené čalouněné zámky bezpečnostních pásů.
Audi vyrábí dřevěný dekor, který je lisovaný společně s hliníkovými pásky. Vše ruční výroba. Jedná se o černé dřevo Beaufort a vše umí vyrobit jen jediná továrna na světě.
BMW nabízí přes tři stovky individuálních laků a desítky různých materiálů v interiéru. Kromě toho si můžete za příplatek koupit keramické ovladače s extrémně dlouhou životností. Když jsem podobné věci chtěl do Lexusu LC500, tak na mě koukali jak na blázna.
Už vůbec nezmiňuji luxusní auta typu Bentley a Rolls-Royce, na které nemá Lexus vůbec odpověď.
Aby bylo jasno, mám velmi rád Lexus a chtěl jsem si jeden kus koupit, ale oni nejsou schopni nabídnout něco více, v rámci individuálního přání zákazníka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jelen
28. února • 22:31

Individuální lakování je super. Ovšem, proč nemít celé auto komplet individual? Za mercedesem nebo audinou se neotočíš, protože stojí na každém rohu. Ale když vidím Lexuse, to je svátek. Neokoukané, tudíž autentické a extrémně individuální. A i Lexus má své vychytávky. Sedadlo nastavitelné ve 28 směrech.

stealth01
1. března • 8:12

O tom není řeč, Audi umí v A8 masírovat a vyhřívat chodidla. Tady je řeč o tom, že prohlášení, že interiéry Lexusu jsou ve všech směrech za německou konkurencí je trochu mimo. Já nezpochybňuji interiéry v Lexusu, třeba u LS se mi líbilo to broušené sklo, což je prvek originální a v podstatě nemající v prémiové třídě odpověď. Ale prostě interiéry Lexusu jsou jednak poměrně stísněné a taky nemají možnost individualizace. Když chci modrou kůži, obšitou temně červenou nití, tak mám u Lexus smůlu.
Argumentaci o otočení se za autem neberu, já se za prémií neotáčím nikdy, jsou to jen lépe navržená auta. A pokud někomu jde o to, jak auto vypadá před okolím, měl by navštívit odborníka.

DailyNews
1. března • 9:44

'' Audi umí v A8 masírovat a vyhřívat chodidla ''
Pro ridice uplne to nejlepsi za jizdy
Pro ostatni dost o nicem, si namacet nohy v kyblu a jeste s mixerem v nem.
Ty jsi opravdu specialni hlupak ,neskutecne,co dokazes vykalet z otvoru ustniho
Pomoc potrebujes, o tom zadna,jsi ukazkovy cvok

stealth01
1. března • 10:20

Zdá se mi to nebo v těch větách nejsou tečky?

News
28. února • 19:03

Nikdy to z Milána nedorazilo do továrny, takže smůla.
Audi je nenávratně v prdeli .
Tak tak se drží průměru.

stealth01
28. února • 19:58

Zase úplně mimo. Názor jedince nic nezmění na realitě.

News
28. února • 11:16

Debil se ozval.
Kdo nabídne V8 benzín bez turba?
Jedině Lexus ty ubožáku.
UX je miniauto.
IS -F auto pro zábavu
GS-F
LC 500
Jsi nýmand , nevíš nic.

Ne321
1. března • 10:00

GS uz neexistuje vubec, prestalo se vyrabet loni bez nastupce. IS-F existovalo v minule generaci, v letosni se ne uplne logicky vyrobilo IS 500, ale jenom vyhradne pro americky trh a paradoxne az osm let po uvedeni modelu.

stealth01
28. února • 19:01

LC500 je super, akorát by mohli ubrat pár set kilo. Je to někdy malinko neohrabané v zatáčkách.

Doporučujeme

Články odjinud