Problem Lexusu je, ze mu ujel vlak. Z progresivni automobilky co po 2000 urcovala smer vyvoje se stala jakasi stagnujici hromadka zastaralych modelu a technologii. Zastaraly infotainment, zastarale asistencni systemy, zastarale motory, zastarale modelove portfolio. Firma co kdysi jako jedna z prvnich (spolecne s Mercedesem) zavedla adaptivni tempomat ma dneska horsi asistencni systemy nez kdejake auto v mainstreamu, infotainment stal vzdycky za prdlacku a Lexus az ted do modeloveho roku 2021 pridava Apple Car a Android Auto coz ma dneska uz i Dacie. Automobilka, ktera kdysi byla prukopnikem elektriky jakozto vynalezce hybridu, si totalne nechala ujet vlak v tomto ohledu a dneska je jednou z poslednich automobilek vubec co stale nema v nabidce ani plugin hybrid. Ten si pritom uz dnes koupite i od Skodovky.
https://www.lexus.com/... A koukej ty ubozaku,co je to Lexus
Lexus je okrajove zbozi ... na Nemeckou trojku si neskrta coz se tak nejak vseobecne vi. Ubohe plasty v interieru a legracni infotainment je celkove jen detailem tehle predrazene Toyoty. Motoricky ani ke kvalite vyroby nemam ovsem pripominek, Japonci jsou v kvalite genialni, ovsem Korejci jim vyrazne slapou na paty. Tzn. aby Sony zase nenahradil Samsung a dnes to nikdo neresi.
Lexus plasty a i infotainmanty prostě neumí .... v jiných oblastech je opravdu povedený. Přesto a zcela logicky je mi design např. Audi daleko bližší.
To bych neřekl, Lexus umí udělat velmi krásné interiéry. Doby, kdy člověk narazil v Lexusu na ovladače z Yarisu jsou naštěstí pryč. Nevím u nižších modelů, ale LC500, LS nebo RX jsou na tom velmi dobře. Audi jde jiným směrem, bohužel mám pocit, že v rámci D3 tahá nyní za ten kratší provaz.
Čekal bych, že takto kvalitní dokonalé vozy, které jsou uměleckým dílem si budou lépe vybírat lidi na spolupráci. Kdyby oslovili významné doktory, architekty, apod. bylo by to lepší. Polreich. Ty bláho. Sprostý kozatý tlusťoch ve skoro průhledných tričkách. Vždyť k němu by se hodil Jeep, ne takto elegantní vozy.
Pulhrach je opravdu ostuda.Větší hovado neznám. Nevzdělaný idiot.
A jak se jmenuješ křestním jménem?
DailyDaily News
Ne, to ne. Teď jsi napsal, že se jmenuješ Pulhrach. Tak se ptám na křestní jméno.
Velká škoda, že kvalita plastů a infotainmantu ve vozech Lexus jsou doslova předpotopní. Slícování a výroba jsou však mimořádné.
????co na tym infotainmantu za jízdy děláš, všimnuls vůbec, že je to hybrid a můžeš do garáže couvat?
Naprosta vetsina palubni desky je obsita vyberovou kuzi,ikdyz v Evrope ecokuze.Infotaiment neoslnuje a je plne dostacujici. U opravdovych Lexusu.UX je entry level a necejte zadne zazraky za cenu Octavie.Opravdu Lexus zacina na GS
Ne infotainment fakt neni dostacujici. To ze az v druhe pulce roku 2020 zavedl Lexus konecne podporu pro Android Auto jako jedna z vubec poslednich znacek (Toyota jako takova ji nema doted) v kombinaci se strasidelnou grafikou, pomalym fungovanim a mizernymi funkcemi fakt nestaci ani na znamku "dostatecna".A jeste opakuji Lexus GS se uz nevyrabi, v ramci sedanu ma Lexus jenom socialni ESko a staricke malinkate ISko.
Uzivej si sluzebniho povozu a neser se mezi elitu ,ubozaku
Ty mas v podstatě jednoduché vidění světa. Každý je darmožrout, nic nevydělá, neumí pořádně anglicky, jezdí ve služebních plečkách a podobně. V autech se vyzná pouze ten, který obdivuje Toyotu a Lexus nebo jak se to jmenuje.
Zase na tripu a chlastu bylo hafo. Jsi jako poskrabane CD, co se zaseklo a porad dokola a dokola. Nemas jediny argument proti celosverove nadvlade Toyoty , potazmo Lexusu. Takze mlc, neztrapnuj se vice a byt tebou, tak jdu na detox. Jsi ubozak.
Jako zaseklé CD jsi ty s tou věčnou onanií na téma Toyota Lexus. Už mě kvůli tobě ani ten Lexus nepřitahuje.
Viděl jsi interier UX? Za danou cenu naprostá špička. Octavia nebo Kodiaq za milíka je proti stejně drahéhu UX doslova trapnost.
UX je opravdu mimo můj zájem.
Tak třeba si na něj někdy vyděláš a stane se tvým zájmem. Do té doby musíš makat a šetřit.
Vtipné ,asi trip a alkohol dohromady.
Proč myslíš, ze jsem opilý? Drogy jsem nikdy nezkoušel a nebral. Jaké to je?
A ja si rikal, kterej vykuk to udelal. No ten hnusnej exterier by se dal prezit, ale to, ze Lexus nema v premiovem segmentu poradnej motor, ale linej hnus v kombinaci s elektrinou, je vec horsi.Dynamika na urovni Oktavky v nafte. A vzhled jak Dacia pred faceliftem.
"linej hnus"?Dolezita je "pruznost/spotreba/smog", vid. Q3 vs. UX:PRUZNOST:top Audi Q3 45 TFSI Quattro (230k, 6.3s), 80-120km/h = min. 4.5shttps://zeperfs.com/en/fiche8039-audi-q3-ii-4... ... hybrid Lexus UX250h AWD (184k, 8.7s), 80-120km/h = min. 5.7shttps://zeperfs.com/en/fiche8247-lexus-ux-250... ... SPOTREBA:US EPA spotreba Q3: kombi 10.2l / mesto 11.8lUS EPA spotreba UX: kombi 6.0l / mesto 5.7lhttps://fueleconomy.gov/feg/Find.do... SMOG: NOx v meste, hybrid 5-10x menej.
Lexus je výběrový klenot a jízda je na té nejvyšší úrovni, která je zatím u ostatních značek těžko dosažitelná. U Lexusu si hrají i s takovými drobnostmi, jako je zvuk stisknutí tlačítka. A pokud jsi motorově založený, nic nepotěší více než puristické atmo V8 5.0 od Lexusu.
Mozna by bylo lepsi kdyby misto testovani zvuku tlacitek po dvaceti letech konecne udelali infotainment, ktery bude alespon na urovni lacinych konkurencnich znacek, o premiove konkurenci ani nemluve.
Ty bud rad,ze se muzes alespon podivat na fotky Lexusu ,ubozaku jakysi . Hnus,takovi nymandi jako ty
A máš pocit, že u ostatních automobilek si nehrají se zvuky tlačítek, se sílou, potřebnou k jejich stisknutí a podobně? V Audi na to mají sedmičlenný team se základnou v Milánu.
Dle mého názoru vyčnívají interiéry Lexusu po všech stránkách nad německou konkurencí. Tím zároveň neříkám, že vše ostatní je špatně.
Tak zkusíme jednu z těch “všech stránek”. Individuální volba kůže nebo nitě prošívání. Mám na mysli druh a barvu kůže a nitě. Audi nabízí desítky barev kůže a stovky barev nití v programu Audi Exclusive. Můžete mít v podstatě cokoliv a to na 50 místech v interiéru. Od A6 směrem nahoru pak třeba i kůži na dolní části sedadel u pojezdů. Porsche nabízí například kožené čalouněné zámky bezpečnostních pásů. Audi vyrábí dřevěný dekor, který je lisovaný společně s hliníkovými pásky. Vše ruční výroba. Jedná se o černé dřevo Beaufort a vše umí vyrobit jen jediná továrna na světě. BMW nabízí přes tři stovky individuálních laků a desítky různých materiálů v interiéru. Kromě toho si můžete za příplatek koupit keramické ovladače s extrémně dlouhou životností. Když jsem podobné věci chtěl do Lexusu LC500, tak na mě koukali jak na blázna. Už vůbec nezmiňuji luxusní auta typu Bentley a Rolls-Royce, na které nemá Lexus vůbec odpověď. Aby bylo jasno, mám velmi rád Lexus a chtěl jsem si jeden kus koupit, ale oni nejsou schopni nabídnout něco více, v rámci individuálního přání zákazníka.
Individuální lakování je super. Ovšem, proč nemít celé auto komplet individual? Za mercedesem nebo audinou se neotočíš, protože stojí na každém rohu. Ale když vidím Lexuse, to je svátek. Neokoukané, tudíž autentické a extrémně individuální. A i Lexus má své vychytávky. Sedadlo nastavitelné ve 28 směrech.
O tom není řeč, Audi umí v A8 masírovat a vyhřívat chodidla. Tady je řeč o tom, že prohlášení, že interiéry Lexusu jsou ve všech směrech za německou konkurencí je trochu mimo. Já nezpochybňuji interiéry v Lexusu, třeba u LS se mi líbilo to broušené sklo, což je prvek originální a v podstatě nemající v prémiové třídě odpověď. Ale prostě interiéry Lexusu jsou jednak poměrně stísněné a taky nemají možnost individualizace. Když chci modrou kůži, obšitou temně červenou nití, tak mám u Lexus smůlu.Argumentaci o otočení se za autem neberu, já se za prémií neotáčím nikdy, jsou to jen lépe navržená auta. A pokud někomu jde o to, jak auto vypadá před okolím, měl by navštívit odborníka.
'' Audi umí v A8 masírovat a vyhřívat chodidla ''Pro ridice uplne to nejlepsi za jizdy Pro ostatni dost o nicem, si namacet nohy v kyblu a jeste s mixerem v nem. Ty jsi opravdu specialni hlupak ,neskutecne,co dokazes vykalet z otvoru ustnihoPomoc potrebujes, o tom zadna,jsi ukazkovy cvok
Zdá se mi to nebo v těch větách nejsou tečky?
https://carbuzz.com/cars/lexus/gs-f
Nikdy to z Milána nedorazilo do továrny, takže smůla.Audi je nenávratně v prdeli .Tak tak se drží průměru.
Zase úplně mimo. Názor jedince nic nezmění na realitě.
Debil se ozval.Kdo nabídne V8 benzín bez turba?Jedině Lexus ty ubožáku.UX je miniauto.IS -F auto pro zábavuGS-FLC 500Jsi nýmand , nevíš nic.
GS uz neexistuje vubec, prestalo se vyrabet loni bez nastupce. IS-F existovalo v minule generaci, v letosni se ne uplne logicky vyrobilo IS 500, ale jenom vyhradne pro americky trh a paradoxne az osm let po uvedeni modelu.
LC500 je super, akorát by mohli ubrat pár set kilo. Je to někdy malinko neohrabané v zatáčkách.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.