Česko má jedny z nejhorších silnic v EU. Kvůli D1 přijdeme o miliardu ročně

R  |  02. 08. 2019 17:23

Ostravsku to pomohlo, jižní Čechy problém no kdyz se dívám na nezaměstnanost v regionech tak mi to nejak nesedí

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 08. 2019 17:24

okolní země nemají Patrika a ty jeho dětičky země, nesmí se to, ale psát ani to, že D1 není pro jeho rasistický sklony hotová. On hltá články,když umírají lidé, ale má volební právo a o tym to je. Fotečka by nebyla, dost dětí ztratilo rodiče, že nemohli použít dálnici nebo obchvat a tak by se podívali, kdo za to může, že ani se nenají nebo ten křeček jim sežral aji poslední jídlo v domě.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 08. 2019 10:24

Co to fetujete?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 10:10

„Ulice byly vytvořeny pro lidi, ne pro auta,“ říká Miroslav Patrik ....šoustej ho,měj ho rád, ale tvoje choutky nám tady nepiš Martine, najdi si raději babu a nezastávej se toho gaunera co nám ničí život, podle tvojeho je tvůj bůh. Nelez sem, když ho obhajuješ. A to ještě nenapsal, že řeky byly stvořeny pro lidi a žádný lodě tam nebudou jezdit-viz bělov. Martinr si pěknéj hajzl.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 08. 2019 11:36

Kde vidíš že bych někoho obhajoval? Já se jen ptám co fetuješ, protože nepíšeš jako člověk při smyslech.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 11:43

nechte toho si uplnej hajzl, tak jsou jak ty chytří děti země. Když někdo napíše, že ten křeček, nebo ten čmelák(napajedla) tak ho napadnete jako spolek že fetuje?. A toho kapra jste na bělově viděli poprvé, že zakazujete zdymadlo, jste hajzli a neobracejte pozornost někde jinde.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 08. 2019 18:55

Já tě nenapadám čmeláku. Ja se jen ptám. Prostě píšeš jak když si sjetej nebo ožralej. Tak mě to zajímalo.

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 08. 2019 12:04

Ten je zase na šrot.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 08. 2019 09:51

Zase nebo pořád?

Odpovědět  |   | 
..  |  02. 08. 2019 17:41

to je starý, to víme dávno..bydlím naštěstí na jížní moravě u hranic s rakouskem, takže raději do Vídně na letiště než do brna..a i do Znojma jezdím spodem přes Rakousko, a to nemluvím o jížních Čechách..

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  02. 08. 2019 18:17

já, abych se D1 vyhnul, tak jedím služebním autem po okrskách. Mám o 2 litry na sto větší spotřebu a tedy vykrývám ztrátu D1

Odpovědět  |   | 
Jan  |  02. 08. 2019 18:32

Ale přijdeš o ty nervy, nudu, adrenalin.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  02. 08. 2019 19:17

Na okreskách větší spotřebu než na dálnici? Čím to jezdíš?

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  03. 08. 2019 10:21

jezdím stylem brzda plyn,octavia 1,6 tdi

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 08. 2019 19:46

"Mezi ty hlavní se řadí poloha České republiky, která slouží jako jakási křižovatka mezi okolními státy."

Tak urcite... Kazdy stat je krizovatkou medzi okolitymi statmi :) Slovensko aj tiez krizovatkou, aj Madarsko, aj Nemecko....

"Na dálničních odpočívadlech si s kamioňáky doslova procvičíte všechny evropské jazyky."

To iste plati o kazdom dialnicnom odpocivadle kdekovlek v Europe.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 08. 2019 21:50

Máte určite lepšie cesty aj dialnice ako u nás na Slovensku.Stačí ked prejdem na Moravu a hned je to rozdiel.A D1 ako vám teraz robia tak ta je super.Akurát sa o mesiac chystáme za rodinou do Prahy tak uvidíme o kolko ste za rok pokročili.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 08. 2019 12:43

jj, uvidíš, uvidíš, jak budeš stát v koloně na D1 jsitě se pokocháš krásou české krajiny :) a to po celé délce od Brna až po Prahu ..

Odpovědět  |   | 
Net  |  02. 08. 2019 22:21

V tom případě navrhuji D1 zavřít a za ušetřené peníze opravit nějakou výdělečnou dálnici.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 08. 2019 22:45

Skoro 7 let ministerstvo dopravy spravuje ANO. S ANO bude hůř. Ale stačí si koupit pár stovkami důchodce a mají to v cajku. Státní dluh nedluh.

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 08. 2019 00:39

30 let je fakt neuveritelna a neomluvitelna doba ze neni dalnicni sit CR temer hotova. I mafie ktera ma pod palcem vsechny inzenyrsky stavby v Italii vi ze aby mohla rozkradat musi kolaudovat.

Odpovědět  |   | 
venca  |  03. 08. 2019 08:44

A co ty "demokratický" vlády za těch víc, než 23 let postavily? Na to asi při rozkrádání neměly čas. Že??

Odpovědět  |   | 
Martin  |  03. 08. 2019 10:26

Nepostavili nic. Stejně jakonic nestaví kokoti z ANO.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 08. 2019 13:41

Jasně, staví se D3, D6, D35, D1 u Lipníku atd...
23 let tady nehráli na nic. Za 7 let se dá stavba aspoň naplánovat. Tyhle kecy, jak Ťok nic neudělal jsou o ničem. Udělal toho víc, než kdokoliv před ním.
Vy si myslíte, že dálnice se postaví jak dřevostavba za rok? Jte mimo. S tím, jak se do každé dálnice sere každý ekosdružení je zázrak, že se vůbec něco děje. Ale když nechceš vidět, tak ne koukej. Jen nadávej.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 08. 2019 17:55

Marek Prchal má pravdu..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 08. 2019 21:57

Za Ťoka se výstavba rozjetých projektů zpomalila a nové se přestaly stavět a to i přesto, že se hospodářsky dařilo. Dokonce i ty tendry na mýtné nebyl schopen dokončit. Jediné, co neudělal, že dálnicemi prohlásil některé silnice I. třídy a rekonstruované úseky osadil radary.

Odpovědět  |   | 
Vůbec nevíš  |  04. 08. 2019 10:52

Nové se přestaly stavět, protože právě před Ťokem nebylo nic postaveno, ukažte mi dálniční stavbu, která byla za Ťoka připravena, ale nestavěla se. Zřejmě toho moc nebude. :D

Napsal jste větu "se výstavba rozjetých projektů zpomalila a nové se přestaly stavět". Obě dvě věci jsou naprosto totožné :D Asi jste měl na mysli, že se zpomalila příprava. To právě naopak, v současnosti jdou na přípravu neporovnatelně vyšší částky v řádech miliard.
Stačí se podívat na plánované stavby v příštích letech, má to výrazný rostoucí trend.
Mýtný tendr dokončil, to že se Kapsch bude všemožně snažit bylo všem jasné.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  04. 08. 2019 11:28

Tak pojďme k faktům...

https://echo24.cz/a/SCfP5/proste-to-postavi... ...
¨
Ale hlavně mi stačí se po nich projet a pak někde v zahraničí. U nás hrůza. Proč máme D1 rozvrtanou na tolika místech asi nikdy nepochopím. Proč se tam pracuje PRACUJE od 9 do 14, taky nepochopím. O zvlněné Ostravě, kde je 60 už roky ani nemluvím. Ale hlavně, že tam mají nové radary v Klimkovickém tunelu...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 11:37

a ty pracuješ jak dlouho, snad pracovní doba za den je 8 hod. Půl hodky je neplacená přestávka na oběd po 4,5 pracovních hodinách. I ti co nemají tachg musejí dodržovat pracovní kázen.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  05. 08. 2019 12:48

tak čtu v tom článku:
"Stavba dálnice trvá tři až čtyři roky. Když někdo posledních pět let nepřipravuje ani kilometr dálnice, na ministerstvu za první tři roky neuděláte zázraky. Od roku 2014 jsme uvedli do provozu 54,5 kilometru dálnic. Ale většinu těch dálnic jsme si museli zahájit. Nemohli jsme navazovat jako moji předchůdci na to, že někdo stavby připravil, a my jsme je potom mohli dokončit a přestřihnout pásku,“ řekl v listopadu ministr dopravy Dan Ťok, který je v úřadu už čtyři roky.
..s tím nejde než souhlasit, Cherokee!

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 08. 2019 11:37

Dej si koblihu a jdi zajezdit po imaginární dálnici co ti postavil Ťok.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 11:46

uklidni se.

Odpovědět  |   | 
Georg 9  |  04. 08. 2019 22:26

Běž se léčít magore

Odpovědět  |   | 
Daniel T'ok  |  03. 08. 2019 01:06

Tento článek je naprostá volovina, soudruzi, protože v ČR se nekeca ,ale maká , aby bylo lépe. Já sám jsem postavil stovky kilometrů dálnic! Soudruzi Babiš, Sobotka, Hamáček a Filip mi to můžou dosvědčit, či na smrt svojich dětí odprisahnout. Pán prezident Zeman by mohl také, ale bohužel hledá s Ovčáčkem nějaký článek o gentelmanovi ,nebo na rýsovacím prkně kreslí kanál Dunaj, Odra, Labe. Čest práci s vysokou přidanou hodnotou a přebytkovým rozpočtům!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 08. 2019 07:35

ten kanál už ted kdyby stál je pozdě a kdyby jezy ovládal stát a né někdo z elektrárny, tak aji by bylo více spodní vody.. Co máš dál, nejsi jeden od patrika?

Odpovědět  |   | 
Net  |  03. 08. 2019 10:54

Tak legislativně se nám dálniční síť značně rozšířila, i když rychlostních komunikací povážlivě ubylo.

Odpovědět  |   | 
Honzafi  |  03. 08. 2019 12:54

Ztráta jen 1,1 miliardy? Moc bych nedal za to, že tento odhad je ještě hodně střízlivý.

Když si člověk uvědomí, že i tak je propustnost zcela neodpovídající hustotě provozu (hlavně tranzitu a nesvéprávných pakošů v kamionech, jejichž "předjíždění" dálničku malou, dost pruhů nemající dokonale zablokuje), tak by logicky očekával, že MDČR/ŘSD veškerou energii a peníze dá na to, aby dostavěl zmíněných 800 km chybějících dálnic. A pak až tyto pojmou provoz pro ně určený a nadprovoz objíždějící uzavírky, dal by se teprve do oprav dosavadní pohromy (myšleno do oprav toho, co je potřeba, ne kde kouká kšeftíček a dotacička).

Ale ono ne, budeme se vymlouvat navzdory své moci na "ekology" a jiné šmejdy, napadající každé řízení pro vytlučení držhubného a i když dosavadní nekapacita znamená permanentní zpoždění, nehody a kolaps, tak to všude rozkopeme, ať to zkolabuje úplně.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  03. 08. 2019 16:03

Ani se moc nedivím. 1.8. převedli dopravu na část nově postavené poloviny dálnice mezi Rychalticemi a Novým Jičínem. Již jsem po ní jel a stále nemůžu pochopit, proč na úsecích, kde jsou mosty..., kde není betonový povrch, ale asfaltový, jelo auto docela neklidně, neboť povrch není rovný. Proč nejde udělat kvalitní povrch.
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/moravskoslezsky-k... ...
Minulý rok na podzim jsem jel z Bohumína na Opavu, asi přes Šilheřovice, a někde tam byl zhotoven nový koberec na cestě. Byl jsem velice překvapen, jak rovná ta cesta byla a krásně se po ní jelo. Proč to takto nejde udělat na dálnicích?

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 08. 2019 20:04

Stejnou otázku si kladu při cestě z Prahy na Boleslav. Ty zrekonsruované úseky prostě drncají. Fušeřina. Protože jinde, a to i u nás, to jde.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 10:14

ježíš jaký máš auto, že ti drncají?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 08. 2019 09:53

Na D10 jezdím docela často, ale žádné "drncání" nepozoruju. Naopak se jízda konečně zklidnila, ta dálnice byla už v dost špatném stavu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 08. 2019 17:03

nektere opravovene useky nad D1 opravdu drncaji. Betonove desky nejsou podle meho slicovany -zbouseny, tak jak by mely. Se divim, ze RSD ty nektere useky nereklamuje.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 11:31

protože dříve se válcovalo po finišéři bez vibrátoru, dnes se válcuje asfalt se zapnutým vibrátorem aby měl asfalt větší unosnost. A zase za to mohou vysoký školy.....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 08. 2019 16:16

Hm a proč tedy ta zmíněná cesta na Opavu nedrncala a byla krásně rovná. Když jsem po ní jel, ještě neměla ani namalované čáry. A jak to dělají za hranicemi, že takový problém nemají. Mi to spíše připadá, co uvádíš, jako klasická výmluva. Nebo si myslíš, že za hranicemi jsou samí trotli a teprve od nás se budou učit dělat správně zhutněné hrbolaté asfaltové silnice?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 17:24

každá firma nemá český rychlokvašky, nestavěla na tu opavu SWIETELSKI

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 08. 2019 20:02

Nevím, kdo to dělal, ale jisté je, že se uvádí, v těch studiích a směrnicích, že pokud nemá být asfaltový povrch po zhutnění nerovný, nesmí se pokládat asfaltová směs ve velkých tloušťkách, aby při zhutňování nevznikal právě takový povrch, jaký tvoří firmy na naších dálnicích. Čím tlustší vrstva, tím nerovnější povrch, minimální tloušťka vrstvy je 2-3 násobek největšího zrna kamene ve směsi.
Jestli jsem si dobře všiml, tak na tomto úseku dálnice bylo na technice napsáno Metrostav.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  04. 08. 2019 11:32

Vy mate jedny z najhorsich ciest v EU a my mae najhorsie

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 08. 2019 11:39

Jenže my máme navíc ještě toho vašeho kokota Babiše.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 11:49

martine, už nějakou dobu tě pozoruji a myslím, že když podporuješ kněží i v případě že ti roztrhli prdel nemusíš být tady vulgární.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  04. 08. 2019 18:56

Můj pytel je naprosto v pořadku. Označení kokot není v případě Babiše vulgární. Je to jen popsání jeho stavu.

Odpovědět  |   | 
Georg 9  |  04. 08. 2019 22:29

a co má ten kokot společného se slavbou a opravou cest. tak se tam postav s lopatou a opravuj a stavěj to ty KOKOTE

Odpovědět  |   | 
Martin  |  05. 08. 2019 09:45

Třeba to že je premiér a jeho strana drží asi 6 let ministerstvo dopravy?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 08. 2019 11:53

Nejhorší je, když stavební firma nasmlouvá techniku a obsluhu-třeba hulín-fryšták a už desetkrát to patrik zastavil, nevím co by jste dělali, kdyby jste měl rodinu, čekal by jste s bagrem na tu smlouvu? Deset let?

Odpovědět  |   | 
Georg 9  |  04. 08. 2019 22:24

Je to nepravdivé dogma. Je to jen kvůli opravované dálnici. V celku je to ok

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  05. 08. 2019 07:32

Po týdenní dovolené na Slovensku si už nemyslím že máme v ČR nejhorší silniční síť v Evropě. Žilina-Ružomberok forever !!!

Odpovědět  |   | 
Tony  |  05. 08. 2019 09:04

Jedny z nejhorších silnic a současně jedno z nejvyšších zdanění (dnešní článek). Hlavně že řepka pěkně kvete, takže vše je ok.

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  05. 08. 2019 17:17

D1 je ostuda všech vlád!!! Co tu po revoluci byly. D1 se měla celá vystavět jako tříproudova dálnice... Už teď když jedu a nějaký Louda v osobaku jede jen stovkou a začne předjíždět kamion tak hned se tvoří za ním kolony a nemluvě o předjíždění kamionů což na dvouproude dálnici je problém.....a doprava jen houstne a i když bude D1 opravena tak v budoucnu dle mého názoru přes den budeme rádi že jsme jeli plinule aspoň aspoň stovkou

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 77 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A