České ženy preferují červená SUV, jenom hrstka je ale vlastní

Možná tato informace nikoho nepřekvapí, průzkum ale ukázal, že ženy si vybírají auto i podle barvy.

Největší oblibě se mezi něžnějším pohlavím těší stříbrná a červená. Ukázal to průzkum spotřebitelských preferencí, který provedla společnost Kia Motors Czech na vzorku 1017 žen. Nebudeme ale ženám křivdit, vozy nevybírají pouze podle barvy. Dalšími důležitými aspekty jsou cena, technické parametry, výkon nebo bezpečnost. Průzkum ukázal, že pětina žen by si nejraději koupila rovnou dva vozy najednou.

Paříž živě: Kia představila faceliftované modely, kdy se dozvíme ceny?

Paříž živě: Kia představila faceliftované modely, kdy se dozvíme ceny?

Jaké typy vozů si ale vybírají nejvíce? Praktičnost žen se potvrdila i v tomto průzkumu. Při výběru se zaměřují na větší praktické automobily s velkými zavazadelníky. Zkrátka SUV s větší světlou výškou, pohodlnějším přístupem do interiéru a lepším výhledem ven. Právě po tomto typu auta sahá největší procento respondentek – 34 %. Druhé místo obsadily kombíky, třetí příčku braly malé městké vozy.

Kia Rio vyroste také do výšky, dorazí i jako SUV s hybridní technikou

Kia Rio vyroste také do výšky, dorazí i jako SUV s hybridní technikou

„Zajímavé je, že ačkoli třetina žen by si ráda pořídila SUV, skutečně ho zatím vlastní pouze pět procent z nich. Průzkum však potvrzuje dlouhodobý trend posledních let, kterým je stále se zvyšující zájem o vozy ze segmentu SUV. V posledních dvou letech generuje tento segment necelou třetinu našich prodejů, což se téměř shoduje s výsledky průzkumu,“ uvedla Kateřina Jouglíčková, tisková mluvčí společnosti Kia Motors Czech.

Kia pracuje na své image, chce se zaměřit na řízení a jízdní dojmy

Kia pracuje na své image, chce se zaměřit na řízení a jízdní dojmy

O značce a typu vozidla se samo rozhoduje jen patnáct procent žen. V dalších deseti procentech případů rozhoduje jenom muž. Téměř třetina dotázaných respondentek ale přiznala, že v jejich rozhodování hraje velkou roli reklama. Pánové, dávejte si tedy dobrý pozor, na co vaše žena kouká!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků