Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

Kia Sportage ceník

30
Fotogalerie

České ženy preferují červená SUV, jenom hrstka je ale vlastní

Možná tato informace nikoho nepřekvapí, průzkum ale ukázal, že ženy si vybírají auto i podle barvy.

Největší oblibě se mezi něžnějším pohlavím těší stříbrná a červená. Ukázal to průzkum spotřebitelských preferencí, který provedla společnost Kia Motors Czech na vzorku 1017 žen. Nebudeme ale ženám křivdit, vozy nevybírají pouze podle barvy. Dalšími důležitými aspekty jsou cena, technické parametry, výkon nebo bezpečnost. Průzkum ukázal, že pětina žen by si nejraději koupila rovnou dva vozy najednou.

Jaké typy vozů si ale vybírají nejvíce? Praktičnost žen se potvrdila i v tomto průzkumu. Při výběru se zaměřují na větší praktické automobily s velkými zavazadelníky. Zkrátka SUV s větší světlou výškou, pohodlnějším přístupem do interiéru a lepším výhledem ven. Právě po tomto typu auta sahá největší procento respondentek – 34 %. Druhé místo obsadily kombíky, třetí příčku braly malé městké vozy.

„Zajímavé je, že ačkoli třetina žen by si ráda pořídila SUV, skutečně ho zatím vlastní pouze pět procent z nich. Průzkum však potvrzuje dlouhodobý trend posledních let, kterým je stále se zvyšující zájem o vozy ze segmentu SUV. V posledních dvou letech generuje tento segment necelou třetinu našich prodejů, což se téměř shoduje s výsledky průzkumu,“ uvedla Kateřina Jouglíčková, tisková mluvčí společnosti Kia Motors Czech.

O značce a typu vozidla se samo rozhoduje jen patnáct procent žen. V dalších deseti procentech případů rozhoduje jenom muž. Téměř třetina dotázaných respondentek ale přiznala, že v jejich rozhodování hraje velkou roli reklama. Pánové, dávejte si tedy dobrý pozor, na co vaše žena kouká!

399545.jpg399546.jpg399547.jpg399548.jpg399549.jpg399550.jpg399551.jpg399552.jpg399553.jpg399554.jpg399555.jpg399556.jpg399557.jpg399558.jpg399559.jpg399560.jpg399561.jpg399562.jpg399564.jpg399575.jpg399567.jpg399568.jpg399570.jpg399571.jpg399573.jpg399574.jpg399043.jpg399046.jpg399284.jpg399287.jpg

Kia

Nejstarší korejská automobilka Kia byla založena v roce 1944, automobily začala ale vyrábět až v roce 1974. Do společnosti po jejím bankrotu vstoupil v roce 1998 Hyundai.

Automobilka své vozy vyrábí i v továrnách v Česku a na Slovensku, mimo jiné i Kia Ceed.

Kia Picanto • Kia Rio •​ Kia Ceed •​ Kia Sportage •​ Kia Sorento •​ Kia Stonic •​ Kia e-Soul •​ Kia Niro

Doporučujeme

Články odjinud