V tomto kocourkově by mě nepřekvapil ani revoluční způsob vytvoření dálnice ze dvou okresních silnic, které nezávisle na sobě propojují např. dvě města. Z každé okresky by se vytvořila dvouproudá jednosměrka a tyto dvě jednosměrky by ministersto prohlásilo za jeden dálniční čtyřproudový úsek. Chce to jenom trochu hledat a to by v tom byl čert, abychom nenašli několik set nových dálničních kilometrů.
Socialistické plánování slaví opět úspěch!Přípojka (tečkovaně) z Plzně na K.Vary z Úněšova do Žalmanova zdevastuje dosud nedotčené klidové území lesů a luk nad Karlovými Vary. Jak bylo řečeno z AOPK K.Vary.."Je to sice území nedotčené, vpodstatě jedinečné, ale nemáme tam nic chráněného zákonem, takže to projde."Jednotlivé úseky byly pěkně potichoučku schvalovány jednotlivými obecními úřady bez povinného vyvěšení územních plánů, tyto byly vyvěšeny protizákonně až rok po schválení všech úseků, které vyvěsili pro samotné schvalování pouze na vývěsku magistrátu v K.Varech, aby tak obešli možné protesty občanů.Mimochodem, samotný projekt je již více než 30let starý a namísto aby přípojku vedli rozšířením existující trasy Toužim-Bochov, raději vytvoří úplně nový koridor.Měli byste vidět, jak se poslední roky prodávaly obecní pozemky-lesy ve Stružné(Žalmanov), které již po půl roce měly třetího majitele !Není bez zajímavosti se podívat na jména Radan Večerka a Zuzana Večerková-současná i minulá starostka. Dobrý byznys
Až porazíte poslední strom, až otrávíte poslední řeku, až ulovíte poslední rybu, poznáte, že peníze nejsou k jídlu!(staré indiánské přísloví)
Návrh pro redakci. Můžete prosím začít "šťourat" na oficiálních místech proč má být snížená rychlost na R4? (je jasné že je to udělané pro passaty) Určitě nejen mne jak se k tomu vyjádří Ministerstvo dopravy. R7 za Prahou docela chápu, ten stav je otřesný, ale nové úseky u Chomutova? proč? R4 je asi tak v milionkrát lepším stavu než naše slavná D1.
Tak ta R7 má víc specifik.Nejenže bude snížena rychlost v novém úseku u Býtozevsi, ale také bude zvýšena rychlost u Sulce (délka obchvatu neumožňovala zavedení 130 km/h, a 110 km/h bylo administrativně náročné).Kromě toho se však zvýší nejvyšší povolená rycholst v nebezpečném stoupání/klesání mezi Chomutovem a Křímovem - to bude mnohem zajímavější.
*Určitě nejen mne by zajímalo
Protože se tak byrokrati usnesli. Místo toho, aby omezili značkou rychlost na 110 tam, kde je to potřeba, šmahem omezí na 110 na všech silnicích pro motorová vozidla změnou zákona.
Se rozroste maximálně na papíře,abychom více kupovali dálniční známky.Tady, v tom Kocourkově,jsem pořádnou dálnici ještě neviděl :-( Snad jen kousek od Lipníku na Bělotín ,tam,kde jsou tři ,,plnohodnotné " pruhy,a né jen kousek přiorané příkopy a pruhy jak na cyklostezce :)
300km bych bral s rezervou, 300km jako takových se rozhodně nepostaví. A i kdyby jo, tak za cenu 900 km a ještě do 2 let s nutností opravy. Takže jakékoliv nadšení není na místě.
Neuvěřitelné, jak se člověk, který evidentně kromě nadpisu nepřečetl vůbec nic, hbitě zapojí do diskuse B-]
Chce to číst článek. Přibude 300 km dálnic, ale nic se nepostaví.
Krásný příklad (a současně přízrak) českého byrokratického megaformalismu. Kvůli tomu, jak se na uvedených silnicích už dávno jezdí, zasedá vláda, vymýšlí hovadiny, bude měnit dva zákony, mimo jiné proto, aby snížila povolenou rychlost na silnicích pro motorová vozidla ze 130 na 110 a pak nám mávnutím kouzelného proutku přibude 300km dálnic. Hluboce se klaňme byrokratickým břídilům z Bruselu, na naše hlupce nemají ani náhodou.
Ten most jsem stavěl. Lávka u
... Chlumce u Ústí. Odnikud nikam. Takový Rebičkův pomníček :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.