České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

 |  25. 12. 2020 09:09

Učurávám blahem,
Vzrušením
nad tímto skvostem.
Předběhl dobu a zamrzl v čase

Odpovědět  |   | 
jean  |  25. 12. 2020 09:11

Ja nevim, cele to vyzera ako domaca stavba sikovneho bastlica. Staci sa pozriet k zapadnym soudruhum v DDR na Melkus rs1000. Ta skodovka ma strasne prevedene detaily. Neviem, kde na tom utopili 3 miliony pri platoch 2000 kcs mesacne.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 10:39

Ovce cakaju ty kokot jakysi mudry

Odpovědět  |   | 
mirekst  |  25. 12. 2020 10:41

Jestli tuhle krasku srovnavate s Melkusem RS 100, ktery mel priserna okna a nehezkou siluetu, tak nezbyva nez konstatovat, ze bud mate “oko z kašparovy kravy”, anebo chcete byt zajimavy i za cenu idiotskeho prispevku.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  25. 12. 2020 10:43

Anebo jsi ty vole melkuse nikdy pořádně neviděl.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 12. 2020 18:20

Kdyz tykas, Ty vole, muzu Ti rict, ze jsem ho nekolikrat videl zavodit v Cechach, ale to jsi bud tahal kacera na pisku, anebo Te fotr jeste nosil v koulich

Odpovědět  |   | 
WP a Mirek web.bohnice  |  26. 12. 2020 18:44

Ty hovado ulhane.
prestan uz lidi krmit tema svyma vylhanyma kokotinama
Jsi dement z ustavu ,tak prestan otravovat normalni lidi ty retarde

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 12. 2020 21:47

Víš ty co, nevíš a ani zřejmě nikdy nepochopíš, že ten Mirek, na kterého reaguješ, není Mirek, který ti to píše. To jen abys pochopil, což se u tebe moc nedá očekávat, že zažíváš to, co sám děláš druhým a dívá se na to třetí. Není Mirek, jako Mirek. Čus tobě do Bohnic.

Odpovědět  |   | 
jean  |  25. 12. 2020 12:40

Lenze Melkus bol viacmenej amaterska stavba na kolene. Toto sa prezentuje ako ultrahyperpyco predbeh doby. Laminatova kokotina. Staci sa pozriet, co v 50. rokoch dokazali z laminatu stavat usaci - corvette

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 12:46

A co dokázali Slováci krom spojení se s Hitlerem a jebani ovcí

Odpovědět  |   | 
Redblock  |  25. 12. 2020 13:50

vyrobit LaKaToše :)

Odpovědět  |   | 

zetor crystal. DH112.REGIOMOVER. atd.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 15:26

Ano,uz vime,ze jsi z ovce a tudiz debilni

Odpovědět  |   | 
Redblock  |  25. 12. 2020 22:27

Myslíš ten brněnský Zetor, který balancuje na pokraji bankrotu?

Odpovědět  |   | 

Brno je na slovensku? My jedeme ve vlákně co slováci vyrobili.

Odpovědět  |   | 
Redblock  |  26. 12. 2020 09:41

Ne, ale Zetor je v Brně

Odpovědět  |   | 

jo to víme, ale slováci začali vyrábět turbo šestiválec pro crystala a potom toho crystala celýho.

Odpovědět  |   | 
Badinka  |  25. 12. 2020 18:38

Lakatoš se vyvíjel ve křtinách.Na Slovensku se pouze vyráběl.

Odpovědět  |   | 
Čobolák  |  25. 12. 2020 15:48

No prepáč, my sme neboli úplne hlúpi. S Hitlerom (šialencom) sme sa spojiť asi museli - išlo o prežitie. No a potom, keď začal prehrávať, tak sme sa spojili zase s víťazmi. Vychcané a účelové, ale čo môže urobiť malý štát s malým národom ? Čo sme sa mali nechať vyhladiť ? A u Vás v Čechách to bolo ako ? A prečo sa vlastne nebavíme o tom peknom aute ale o rokoch, ktoré sú za nami ? Pozeraj sa dopredu a nebuď taký vulgárny.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 12. 2020 09:51

Na vzdory rozsirenym mytom, Protektorat bol vcelku pokojnou a spolupracujucou sucastou Rise, kde povstanie vypuklo v jedinom meste prakticky po skonceni vojny.

Odpovědět  |   | 
 |  26. 12. 2020 10:15

Mlč ty zrudo.
Pojebaný Slovák všechno ví a všude byl
Lidice, Ležáky a jiné vesnice v Čechách a na Moravě.
Tak drž hubu ty hovado sprosté

Odpovědět  |   | 
Čobolák  |  26. 12. 2020 19:22

Tebe musel niekto naozaj ublížiť. Ale neboj sa, pár výchovných po papuli a zmenil by si sa.

Odpovědět  |   | 
Kat  |  26. 12. 2020 22:04

Šašku.
Komu vyhrožuješ násilím,co?
Táhni do té slovenské prdele a neobtěžuj

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 12. 2020 10:18

no neviem s originálom to má asi veľmi málo, presne tak poskladané " čo sklad dal". úžasné sú predne led denné svetlá, tie sa 60-tych rokoch určite používali. Popis k prístrojovke vôbec nesedí, všetko je naopak ako je popísane. Prístrojovka a tapacíry zo 105 GL, ktorá sa začala vyrábať v 80-tých rokoch.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 10:22

O jakem originale to tady meles ty pako

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 12. 2020 11:16

o originály čo sa vyrobil pred 50-timi rokmi. Toto by som nazval replika, nie preto, že by to bolo špatné, alebo škaredé, ale proste, to bolo poskladané neskôr ako v 60-tich rokoch.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 11:30

Slovensko vi vsechno
Slovevaci to vlastne vsechno vymysleli a postavili originaly celeho sveta a okoli

Odpovědět  |   | 
pacho  |  25. 12. 2020 21:54

metrep prosím Ťa sprostosti v keď si si nevšimol, tak na prelomne 60tych a 70tych rokov ešte existovalo československo.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  25. 12. 2020 10:20

A já už se bál , že nebude článek o Škodovce... přeji do nového roku,
aby do roka a do dne zase vypadala takhle..
https://www.mladaboleslav.cz/bombardovani-mlade-bolesl...

Odpovědět  |   | 
Zetor  |  25. 12. 2020 10:27

traktorista se ozval

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 10:27

Kdosi velmi moudrý řekl "člověče, buď velmi opatrný,co si přeješ"

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  25. 12. 2020 10:49

jo a ještě si přeji, aby až pojedou mírotvorci udělat pořádek do Běloruska, aby to natáhli až k nám....pak jednou provždy bude jasné kdo kde a o čem bude psát...

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  25. 12. 2020 10:54

Vóšo, běž se uspokojit nějakou nafukovací panou, zase se ti to v těle nahromadilo a píseš zde vošaté nesmysly.

Odpovědět  |   | 
jean  |  25. 12. 2020 10:32

Len velmi hlupy a obmedzeny clovek si moze zelat krach firmy s desiatkami tisic zamestnancov. Mudry clovek si uvedomuje nasleeny dopad na narodne hospodarstvo.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 10:37

Prevezme jina firma,ktera vi a umi . Takhle uz to na svete chodi.
Ale to nekteri nepochopi,na slovensko to jeste nedoslo.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  25. 12. 2020 10:42

Přesně tak !

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  25. 12. 2020 10:45

Nejlepší by bylo , aby se za tebou zastavil po cestě tvoj sused pán Kočner, až pojede na koledu do téhle Škodovkou prosáklé redakce.

Odpovědět  |   | 
Pj  |  25. 12. 2020 10:45

Dobrý den, prosím o upřesnění, pár věcí v článku nesedí. Již zmíněná palubní deska a budíky v pořadí zleva teploměr, tachometr, otáčkoměr, palivoměr a tvar že škodovek z 80 let a pak motor není podle fotek modifikace 110 pro sk A2, ale jedná se o nějaký s rozvodem DOHC namísto avizovaného OHV, výfuk je na pravé straně... Nemáte aktuálnější informace k automobilu na zveřejněných fotkách? Díky

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 10:52

Pro velike utajeni byli vsichni zucastneni odstraneni.

Odpovědět  |   | 

prvně mě napadl cosworth, na fotkách je replika uvmv aby to dostal na značky.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 12. 2020 16:08

Osle ožralý

Odpovědět  |   | 
HRD  |  25. 12. 2020 10:46

Tyhle výkonové parametry má každý aygo, a to má jen tři válce je těžší a má skoro poloviční spotřebu. A je plechový

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 10:51

Debilku,poradim Ti.
Mlc.
Protoze ze sebe delas nehorazneho idiota a zmrda.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  25. 12. 2020 19:07

A co z toho, co jsem napsal, není pravda? Konkrétně co? Nebo že bych srovnával nesrovnatelné? Omyl, píše, že předběhl dobu. Ne, nepředběhl. byl úplně stejně na hovno jako všechny ostatní škodovky v té době. Včetně těch parametrů. Kdyby předběhl dobu, musel by už tenkrát dokázat víc, než to aygo, jehož motor vyrábí Japonci na stejném základu už přes 25 let. To ale vulgární omezenec bez jakéhokoliv přehledu nemůže vědět.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 19:24

tak litrovy motor yarise byl 4 valec a pak 3 valec.
1.3 nelze srovnavat vubec ,ty osle jakysi
Hovno vis,jen se ztrapnujes.
Bude lepe,pokud se zdrzis jakehokoliv pokusu chytracit. nemas na to

Odpovědět  |   | 
HRD  |  26. 12. 2020 09:42

Ty sám jsi hlupák, a všem to tady předvádíš. Ten motor je Daihatsu a jezdil už v době, kdy tě fotr nosil v koulích. Yarise do toho nemontuj, ten ho převzal mnohem později. Tenhle motor jezdí po Jaúponsku (a nejen tam) desítky let. Chudáku.

Odpovědět  |   | 
 |  26. 12. 2020 10:18

Tak ty máš tu hlavu prázdnou, kamaráde.
To je vůl
To snad není ani pravda,co ty jsi za blázna

Odpovědět  |   | 
mirekst  |  25. 12. 2020 11:03

Dodnes si pamatuji, jake pozdvizeni v Ceskoslovensku tento prototyp zpusobil. Byl opravdu hezky a napriklad hezci, nez maloseriove vyrabeny vuz stejne kategorie SAAB Sonet. V historii vozu SAAB Sonet je veta, ze v roce 1968 koupila jeden vuz Skoda Mlada Boleslav a pouzila jej, spolecne s tehdejsim UVMV, jako vzor pro stavbu prototypu Skoda 1100GT, ktery byl pozdeji prejmenovam na UVMV 1100 GT.
Vzhledem k tomu, ze jsem se jako automechanicky ucen samozrejme zajimal o tehdejsi sportovni auta, muzu objektivne rict, ze v ramci Evropy neslo u UVMV 1100 GT o nic, co by predbehlo dobu. Byla to tehdy az tuctova zalezitost, podobnych lehkych sportovnich aut se tehdy v Evrope maloseriove vyrabelo pomerne hodne.
Ale v ramci Ceskoslovenska a tehdejsiho socialistickeho bloku slo jednoznacne o super auto, ktere nezastinilo ani podobne auto z NDR, Melkus RS 1000, ktere bylo postaveno jakoby amaterskym ztvarnenim tehdejsiho nadherneho Opelu GT...

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 11:04

Jak je videt,tak slovaci jsou nejvetsi odbornici na vsechno
Slovaci se derou do popredi sveta,
Kdo nesouhlasi se Slovakem,je zatracen .
Slovensko se prohlasuje za nejlepsi narod na svete.

Odpovědět  |   | 
Citát dne  |  25. 12. 2020 11:26

"...na východě nic není..."
Robert Fico

Odpovědět  |   | 
Ivan Otrávený  |  25. 12. 2020 13:04

Děkuji za vymazání článku týkajícího se historie Kupátka ÚVMV, kde jsem jako bývalý pracovník ÚVMV uváděl dosud nepublikované a neznámě detaily. Opravdu děkuji.
Že se nestydíte !

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

měl jste na mysli tento článek?

https://www.autorevue.cz/skoro-po-padesati-letech-... ...

Článek jsme nevymazávali, bývalý kolega ale zvolil titulek tak nešťastně, že ho nenašel ani Google.

Hezký den,

Honza

Odpovědět  |   | 
Ivan Otrávený  |  26. 12. 2020 10:15

Je mně líto, ale to je tendenční článek. To není o stavbě I. prototypu.
. Jsem pravděpodobně jeden z mála žijících pracovníků ,kteří se na GT podíleli konstrukčně, já jako mladý elév.. A to jak na motoru 2x OHC, tak na ZN.Tak že jsem poznal i zákulisí.

Článek mi zmizel doslova pod rukama. Nevadí. I tak je dobře.
E1

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 12:59

Tihle se za nic nestydí. To dokazují hlavně úrovní těchto diskuzí.

Odpovědět  |   | 
Čobolák  |  26. 12. 2020 19:28

Toho experta vulgárneho tu nechávate kvôli clickbajtu ? Alebo nemáte moderátora ?

Odpovědět  |   | 
A zase kecy  |  26. 12. 2020 21:40

Expert vulgarny tu je kvuli takovym zmrdum jako ty .
Kdo te tu zval,kurva,slovaci jen pomluvi vsechno ceske,vsechno spatne z cech,ale ty se budes kurva obouvat do experta,ktery tu drzi rovnovahu mezi debilnimi retarty a surovou skutecnosti, pochopil ty ovcomrd .

Odpovědět  |   | 
Pospa97  |  25. 12. 2020 13:07

Připomíná mi to Saab Sonett

Odpovědět  |   | 
Babiš  |  25. 12. 2020 15:28

Ktory zmrd a jantar vymyslel ten nadpis ckanku?

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 17:27

Co je tohle za bastl? Nějaká nepovedená replika? Dnešní denní svícení a disky, palubka s díly ze stodvacítky, spinačka ještě novejší atd.

Odpovědět  |   | 

tlačítko a vypínače auto pal.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 18:53

petr.r, vedel v diskusi jsi napsal:
petr r. (petrumr)
23. 12. 2020 11:26
četls článek? Tuším, že jsi nabožensky vzdělán, vánoce bez ženské jsou blbé, ale někde se musíš vyventilovat.
----
Seš bez ženské, že se musíš opět intenzivně ventilovat???
Tvoje exhibice tvé primitovnosti jsou bezbřehé, to si ale z důvodu tvé mentální retardace bohužel nikdy neuvědomíš.

Odpovědět  |   | 

Já nejsem nábožensky vyučen, jsem automechanik, co tam máš dál, jels dnes autem? Jaký nealko pivo piješ Na 25 prosinec? Máš domácí pohotovost a koli za ni dostáváš peněz?

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 22:09

Petr r. je především debil, který pracuje na autovrakovišti. Něco takového, jako je retarda petr.r, by ve značkovém servisu k opravám aut nikdo nepustil. Zbývá tedy to autovrakoviště a prostor v diskusích na webu, který petr.r. pro sebeprezentaci své mentální retardace intenzivně využívá a nebere ohled na ostatní diskutující, které svým počítáním irituje. Nikdy to bohužel nepochopí právě kvůli té jeho mentální retardaci.

Odpovědět  |   | 

ano správně i ten Klaus řekl, že budoucnost je ve vysokých školách ať všichni studují, přeci republika potřebuje lidi v kancelářích.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 11:35

Opět jsi prokázal, že nic nechápeš a tebou předvedené abstraktní myšlení je důkazem tvé mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že nejsi jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v tvém případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. Měl ses původně narodit jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u tebe, petr r. zůstala zachována.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 12:41

O co jsi lepší než on?

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 20:17

O to, o co jsi horší než já.

Odpovědět  |   | 

Co jsi dostal od ženský do auta? Nebo si týpek co si sám vaří, žehlí a nevím co ještě..Cos koupils ženě pod stromeček? pochlub se.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 22:02

Nejsem debil, který se svěřuje na webu jako mentální retarda petr.r.
Také nepíši nesmysly a pitomosti, které nikoho nezajímají, jak to činí petr.r.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 09:07

A ty si myslíš, že tvé názory na něj všechny zajímají? Miniálně ty slušné určitě ne.

Odpovědět  |   | 

on je osamocen jak strom na polu. Měl by sním někdo si psát. Nechce si to přiznat, ale rád by si psal o technice, možná ztratil práci a bude muset dělat rukama.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 26. 12. 2020 09:37

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 20:24

Podle toho, co a jak intenzívně to zde předvádíš, to vypadá především na tvoji samotu. Jinak podle logiky - strom není osamocen na pólu, protože na pólu neroste - nevyskytuje se tam. O technice si psát nechci a zejména ne s tebou petře.r. Pro mne stačí akorát si přečíst článek a občas nějaké rozumné diskusní příspěvky, které ale nikdy díky tvé omezenosti a nevědomosti napsat nedokážeš. Ty akorát otravuješ diskuse, nejen na Autorevue.

Odpovědět  |   | 

pole je odvozeno na polu, na vesnicích se tomu neřekne jinak-zajeď na pole, vezmi na polu oharky atd. Chodíš někdy ven mimo město? Otáčel ses někdy na polu nebo někdo je doma učitelskéj a říká na poli... ty si nesmíš ani grgnout? A když jsme na autorevu otáčíš se traktorem na polu na jednu brzdu nebo na dvakrát?

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 12. 2020 22:47

Strom na poli? Snad jedině jako součást nějaké meze nebo remízku (zalesněná část pole; malý lesík nebo shluk stromů na velkých polích, sloužící jako úkryt pro zvěř). Ty jsi ale pořádný magor petr r., když ani nezvládneš přirovnání, které znají žáci už základky - osamocen (sám) jako kůl v plotě. Nelze se divit, že jsi skončil na autovrakovišti u Zlína. Totiž ani na zlínsku nepěstují osamocené stromy na poli, to ví i každý tamější hlupák, kromě mentálně retardovaného petra r. Ukazuje to i definice, cituji petra r.: "pole je odvozeno na polu...". (a nemluvě už o formulaci věty: "A když jsme na autorevu otáčíš se traktorem na polu na jednu brzdu nebo na dvakrát?")

Odpovědět  |   | 

ty neřídíš, nemáš auto, ženskou, nejsi náhodou v celibátu?

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 19:56

Polský katolický biskup Edward Janiak z Kališe si pěkně zavařil. Záchranáři ho před několika týdny převezli do nemocnice s podezřením na mrtvici. Ta se však nepotvrdila. Výsledky však poukázaly na fakt, že měl v krvi tři a půl promile alkoholu,pouze ...

Odpovědět  |   | 

nechodím do kostela, neposlouchám katolický rádia kde se to dozvím, nevím kdo je nějaký edward.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 26. 12. 2020 09:38

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 22:13

Pokud bys měl auto a ženskou a nebyl bys debil, tak bys neztrácel čas v diskusích na webu (nejen na Autorevue), ale čas bys trávil za volantem nebo s tou ženskou v posteli.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 09:08

Podle sebe soudím tebe.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 09:21

postřelená husa zakejhala.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 10:43

Primitivní reakce. Na víc se asi nezmůžeš.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2020 11:30

Podle sebe soudím tebe.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  25. 12. 2020 19:56

"Tak jsme zase o krok před nimi!"
"Bude to stačit, myslíš?"

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 12. 2020 20:23

ne
kdo chce vic nema nic
spatna volba
cesta do zadele elektricke

Odpovědět  |   | 
Tomas Lojda  |  25. 12. 2020 23:49

Dobrý den.
Ještě jsem chtěl zmínit, že přítomnost Sonetu je velmi dobře viditelná a ještě pan redaktor zapomněl zmínit přítomnost francouzské techniky, která byla zastoupena velmi silně a to Matrou 530 uložení pohonu, přistroje,systém vyklápění světel atd. Matra byla po ukončení projektu odprodána.
Tak si myslím, že zas tak dobu tolik nepředběhla, byla sestavena podle mnoha stávajících předloh.
Jenom názor🙂

Odpovědět  |   | 
 |  26. 12. 2020 00:24

A komu tím pomůžeš,no, řekni,komu,si myslíš, že tím pomůžeš

Odpovědět  |   | 
Ivan Otrávený  |  26. 12. 2020 13:04

Matra 530 měla uložený motor před ZN. Byla s tím spousta legrace, často nás kontrolovali policajti , a on motor nebyl v předním ani zadním kufru. Nejlepší historku jsem zažil se dvěma slovenskými policajty. To opravdu nemělo chybu. Je pravda, že byla zakoupena jako porovnávací vzorek. Hlavně na porovnání jízdních vlastností. Vyklápěcí světtla měl také npř Opel GT. Bylo to módní. Matra po odprodeji jezdila na Zbraslavi, pak jsem slyšel, že ji nějaký protekční "závodník" totálně zrušil. Neb čím vic proužků, tím víc Adidas. Jak to tak bývá.

Odpovědět  |   | 
Tomas Lojda  |  26. 12. 2020 18:57

Jenom doplnění 🙂Neměl Opel GT náhodou světla překlápěcí a ne vyklápěcí? Jinak samozřejmě když jste se projektu účastnil tak vše máte z první ruky, netroufám si oponovat.
Jenom když byla 530 určená k porovnání jízdních vlastností tak proč nám z ůstavu dorazila téměř celá rozebraná 🤔
A jinak ten závodník s pruhy Adidas, stál v odstavném pruhu ze Zbraslavi do Lahovic s poruchou když do něj zezadu narazil autobus 😀
S přáním šťastné a veselé🎄 Vánoce

Odpovědět  |   | 
A zase kecy  |  26. 12. 2020 19:14

Tak to vypada,ze jste nekoho pekne nasral.
Doufam,ze nejste jen dalsi lhar s touhou se zviditelnit. Takovych je tady vetsina a jsou hloupi az na pudu a navic jeste zahranicni dementni klika se tady usadila

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 12. 2020 21:51

Tady ses nedávno usadil jen ty, ostatní tady před tebou dávno byli. Tak jako vůdce té zahraniční dementní kliky odtáhni, za hranice autorevue, a bude tady zase klid.

Odpovědět  |   | 
Kat  |  26. 12. 2020 22:07

Jednou zlu uhneš a budeš uhýbat navždy.
A TO SE NESTANE .

Odpovědět  |   | 
Kat  |  27. 12. 2020 19:01

Ale stane, neboj, nervy ti brzo povolí, už jsi načatý. Tady ti nepomůže neustále měnit nicky.

Odpovědět  |   | 
Ivan Otrávený  |  26. 12. 2020 13:35

Jako předloha sloužily i automobily z roku 1910. 4 kola, otvírací dveře, pneu Dunlop, sedadla, , motor měl dokonce písty a vačkový hřídel, o klikovém a ojnicích ani nemluvě,
jako francouzký model 1912, Renault !!!!!!

Pošlete Váš CV do Česany, takovéhle odborníky tam platí zlatem.!!!

Pardon , nechal sem se unést. Zapomenul jsem, s kým mám tu čest. A v jakém levelu se pohybuji. Už mlčím.

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 12. 2020 14:16

Tak pamatnik priamo z vyvoja by nam mohol povedat, kde sa tam premrdali 3 miliony, ked sa vyrobili tri laminatove nestvury? Z dostupnych info to vyzera na celkom pekne vymrdanie so systemom.

Odpovědět  |   | 
A zase kecy  |  26. 12. 2020 21:35

ty zkurveny zmrde,zalez do jeskyne , pojebej ovce a dej pokoj ,nikdo te tu nezval ty kokot pojebany

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  28. 12. 2020 12:35

Ty jsi ukázkový příklad nového druhu Homo debilitus.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  26. 12. 2020 21:02

Moc si cením lidí, kteří dříve vyvíjeli auta s láskou, na rozdíl od současné doby, kdy jde jen o to levně vyrobit a draze prodat ( Banda od Škodovkay a spol by na to téma mohla přednášet na VŠ)

Hezké vánoce

Odpovědět  |   | 
dodoB  |  26. 12. 2020 10:18

Zajímavé, že pokud něco dobrého vzniklo za Československa v Česku, dnes je to české. Pokud na Slovensku, dnes je to československé. Spousta osobností, které se narodily za Československa na Slovensku, má československé kořeny, pokud se narodily v Česku, mají české kořeny. Jó, prostě čecháčkovství...

Odpovědět  |   | 
 |  26. 12. 2020 10:21

A Morava nikdy neexistovala

Odpovědět  |   | 
dodoB  |  26. 12. 2020 10:39

A nepatřila Morava do Česka?

Odpovědět  |   | 
Olda  |  26. 12. 2020 13:33

Skoda tech zadnich svetel ze stovky. Hodili by ze tam vic kulaty svetla, zvlast, kdyz v predu je kulaty blinkr a odrazka

Odpovědět  |   | 
jean  |  26. 12. 2020 22:43

Kolko z tych troch milionov sudruhovia rozkradli, ked v dnesnej dobe sa da za 9000 euro kupit sada laminatov na toto https://www.auto.cz/i-tohle-se-da-udelat-z-ma... ...

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 12. 2020 09:46

Uboziak,nemas ani na bycikel a chces tuna kupovat cosi za 9k euro.
Ovcomrd sprosty .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu. Měl 548 zlepšení, přesto jezdil mizerně

Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu.…

Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.

19.  12.  2020 | | 150 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta