Dodnes si pamatuji, jake pozdvizeni v Ceskoslovensku tento prototyp zpusobil. Byl opravdu hezky a napriklad hezci, nez maloseriove vyrabeny vuz stejne kategorie SAAB Sonet. V historii vozu SAAB Sonet je veta, ze v roce 1968 koupila jeden vuz Skoda Mlada Boleslav a pouzila jej, spolecne s tehdejsim UVMV, jako vzor pro stavbu prototypu Skoda 1100GT, ktery byl pozdeji prejmenovam na UVMV 1100 GT.
Vzhledem k tomu, ze jsem se jako automechanicky ucen samozrejme zajimal o tehdejsi sportovni auta, muzu objektivne rict, ze v ramci Evropy neslo u UVMV 1100 GT o nic, co by predbehlo dobu. Byla to tehdy az tuctova zalezitost, podobnych lehkych sportovnich aut se tehdy v Evrope maloseriove vyrabelo pomerne hodne.
Ale v ramci Ceskoslovenska a tehdejsiho socialistickeho bloku slo jednoznacne o super auto, ktere nezastinilo ani podobne auto z NDR, Melkus RS 1000, ktere bylo postaveno jakoby amaterskym ztvarnenim tehdejsiho nadherneho Opelu GT...