Test
test
Chvályhodné jistě je, že se něco děje konečně i na úseku od Poděbrad na východ. Tristní ovšem zůstává že trasa D11 od Chýště dál zachovává stále nesmyslnou trasu která v podstatě nevede ani do Hradce, přes který jede tranzit na Polsko ani do Pardubic, kam vede díky zde umístěným novým provozům zahraničních firem masivní kamionová doprava. A protože R35 dále z Opatovic na Olomouc je v nedohlednu, znamená to, že úsek Chýšť - Opatovice bude těžko vytížený a tedy díky nesmyslné trase k ničemu. neumím si představit, že řidiči z HK pojedou 10 km na jih aby pak pokračovali po dálnici na Prahu a řidiči z Pardubic pojedou za tímtéž účelem napřed 10 km na sever. Čili od Chýště se bude dál jezdit po staré I/11 na HK a I/36 na PA. Nejsem přítelem dob minulých, ale komunisti měli v téhle oblasti alespoň tolik rozumu, že D11 rozvětvili na papíře za Chlumcem na větev k HK s pokračováním na Polsko a větev k PA s pokračováním na Olomouc. To mělo logiku obzvlášť když spojení Hradubická (pro neznalé HK-PA) je v jednom páse dávno hotové a druhý je z obou stran částečně postaven a územně i přemostěními kompletně připravený.
Přidám svůj názor k plánované dálnici D3 - Tábor - Budějovice - D.Dvořiště. Podle mě je tento projekt za současného stavu státní pokladny téměř neuskutečnitelný. Navíc se potýka se spoustou problémů a náročných tech. řešení. Dodnes není vyřešena otázka přechodu Sázavy a nad megalomanskými projekty přemostění u Pikovic zůstává rozum stát. Dalším oříškem může být přechod Čertoviny hrbatiny (650-700m vysoký hřeben severně od Tábora. Myslím, že podobné zhovadilosti může prosazovat pouze "betonářská" a "spekulantská" lobby.
Každý kdo se dnes podívá na mapu vidí, že mnohem levnějším kompromisem by bylo prodloužení rychlostní komunikace ve směru Dobříš-Příbram až k Písku a potom do Budějovic. Obchvat Písku je již postavený a ostatní části jsou mnohem méně technicky i finančně náročné než u plánované D3. Vydělal by na to stát i řidiči - daňoví poplatníci by zaplatili méně a dálnice (rych. komunikace) by byla v provozu mnohem dříve. Obávám se však , že tohle je pro vládu příliš levná varianta a raději se nechá uplatit od nátlakových skupin, které rosazují nesmyslnou D3.
Bohuzel nemate pravdu. Tabor a mesta v okoli (Sezimovo Usti, Sobeslav, Plana, Veseli) jsou pomerne vyznamna prumyslova a ekonomicka centra, ktera vyzaduji znacnou dopravni obsluznost, jak osobni, tak i nakladni. Dale znacna cast provozu v trase stavajici I/3 neni provoz v cele delce komunikace. Projekt R4/R20 dale napriklad nedokaze vyresit spojeni ze Strednich Cech na Pelhrimovsko a zejmena Jindrichohradecko, coz jsou vyznamne rekreacni oblasti. Takze bychom asi v takovem pripade meli paradoxni stav, kdy R4 by byla relativne nevytizena a stavajici I/3 i nadale pretizena. A pretizena komunikace znamena i zvysene riziko dopravnich nehod.
Tabor, ze potrebuje dalnici jo? Ty si myslis, ze Tabor je nejaky prumylsovy centrum. Tak to teda dovol abych se zasmal.)) Kdybyste si opravili silnice a zkazdy strany rozsirili tak o jeden metr tak by to mestecku Tabor bohate stacilo. Jdi se podivat jakou krajinou ta tvoje vysnena dalnice ma projizdet. Okoli Jiloveho u Prahy je znacne poddolovano. Az se tam plnyho provozu propadne nekam nejaky mostni pilir tak to bude opravdu prca. Dale tam je ochranna dulni zona naleziste zlata.( uz jenom z toho hlediska je stavba protozakonna) Pak ten most pres reku Sazavu to bude stavba pomalu vetsi nez celej Nuselak a o hodne vyssi. To ze takovy diry jako je Tabor a Jilovy krici, ze maji nekvalitni dopravni spojeni ja opravdu alibisticky. Do opravy silnic nedavaj posledni roky ani korunu. Vidi se jak se svezou pri stavbe dalnice a nechaji si vse opravit.
Ohledně D3, zkus si projet ve čtvrtek nebo pátek z Prahy do ČB přes Tábor, do tý doby, než otevřeli úsek D3 Chotoviny-Tábor a rozšířili silnici u výjezdu z Tábora do Sezimova ústí na 4 pruhy + kruhové objezdy, seknul ses na 300-400 metrech MINIMÁLNĚ 1,5 hodiny, když si měl štěstí, většinou 2h. Takže rozhodně stavět části dálnic na kritických místech je podle mě dost logický. Na co ti bude celá dálnice s bezproblémovejma úsekama, kde bys projel i před postavením rychle a bezpečně, když hned za ní narazíš na "retardér" v podobě nedostavěný silniční sítě? K ničemu... Ostatní z kritickejch míst - zipy městské a národní a mezinárodní dopravy tohle určitě oceněj. Nakonec, nejlepší by bylo, kdyby se stavěly všechny najednou a rychle - tj. do roku 2010 byly hotový všechny??? Ne?:)
Dávám ti naprosto za pravdu. Nechápu, proč ještě někde ničit přírodu a zabetonovávat nádherná údolí sázavy nesmyslnou dálnicí za pětinásobn peníze, když padesátikilometrový úsek z Prahy k Haldám je už dávno hotov a zbytek cesty do ČB vyžaduje už jen dílčí úpravy. Po jiné trase než písecké už od náš z ČB nejezdím.
Tak to te potesim nebot Hl. Praha spolu s CR zacali stavet prodlouzeni obchvatu Prahy smerem Barandov - Radotin s napojenim na R4 (Strakonickou) a dale prodlouzeni k D1. V tomto useku jsem cetl ze byl zmenen uzemni plan cosi mezi statusem Vyhledove a vNejblizsi dobe coz po prelozeni do srozumitelneho jazyka znamena zacit stavet pred 2010. Jinak my z toho taky nejsme nadseni ze kdyz musime jet na druhy konec prahy tak musime centrem neb na Barandov jedou jen kamiony + domorodci + cizinci. Jenze stejne velkym oriskem je, jakou z nich vlastne stavet co nejdrive. Osobne si myslim ze je blbost rozestavet vsechny a po malych castach 20 let dostavovat. Lepe je stavet 1 pak 2 a pak 3 atd. aspon by se dolehcilo urcitym kusum republiky.
Rikej to obyvatelum Dobre - pres Dobrou denne projelo tisice aut, mistni nemohli vetrat, prejit bezpecne silnici ... myslim, ze jsou tam moooc radi, ze se stavi po malych usecich a ze zrovna ten jejich asi 6km otevreli.V prime blizkosti Barandaku nikdo nebydli (byty jsou az tramvajovou trati), ikdyz je tam situace taky nezavidenihodna, bylo z tohoto pohledu to nutnejsi postavit rychlostni komunikaci u Dobre ...
To ze se urychlene napracuje na propojeni vsech ceskych dalnic, ktere se potkavaji v Praze, na R1 je smutne, ano neco malo se stavi. Vetsina kamionove tranzitni dopravy v cesku, s vyjimkou dopravy polsko-rakousko a, musi projet jednim mistem a tim je Barandovsky most. Dovolim si tipnout ze s intenzitou 120tis aut /24hodin je to jedna z nejvytizenejsich sestiproudych silnic v cele Evrope, nehelde na to ze to R, ale mestska silnice. K cemu nam budou nadherne dalnice D8, D11, D5, D3 kdyz se na hodinu zasekneme pri prujezdu Prahou. Nehlede na ekologii.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.