České ceny pro novou generaci BMW 3

35 komentářů

shrek12
9. března • 16:31

PB
22. ledna • 0:33

 - Pane Brožo, to byl dobrej fór. Neznám žádný vůz značky BMW, jenž by měl tak bohatou základní výbavu, že by se v něm dalo hned odjet. Naopak u BMW je základní výbava velice chudá. Stačí se podívat na cenovky v kterémkoliv salonu - příklad - cena zákl. modelu 1.200.000, cena doplňkové výbavy 820.000 - žádná výjimka. Zdravím, PB

Vita
22. ledna • 20:32

Napřiklad 330i .Základ 1150.- za 140.- mě vyšlo všechno co bych chtěl a = 1290.- .A to nepočítám ,že 1/3 té příplatkové výbavy by mě dal prodejce za 0,- .

Petr Broža
22. ledna • 8:12

Já bych s tím BMW klidně odjel... Pravda, pár „drobností“ tam ještě chybí, ale odjet se s tím dá.

Dusan
20. ledna • 22:19

Za relativne slusne penize velmi zajimavy vuz. Myslim, ze az se zacnou prodavat, tak to bude docela fofr v prodejnach.

Petr
20. ledna • 22:46

No hlavně 330i, 190 kW, 6,4 s, to je skoro jako M3 ;))) Mňam

Tom
20. ledna • 15:01

Pane redaktore, nevidel jsem nikde zminku o to, ze 6-ti valce budou mit "rozsirene funkce" v DSC systemu, jako je zabrana "podcouvnuti" pri stani, zmekceni prudkeho dobrzdeni, vysouseni brzd a zrychleni nastupu brzd (neznam ceske preklady pro puvodni nemecke nazvy).
Jinak pro "fajnšmekry" dodavam, ze BMW nemaji (a nebudou, alespon dokud bude palubni sit 12V) mit posilovac rizeni na bazi elektromotoru (jako ma Golf & Co.) a zustavaji na stare dobre hydraulice.

Petr Broža
23. ledna • 22:31

O novém DSC jsme již psali ve starším článku.

Tom
24. ledna • 17:20

Asi ano, ale to bylo ve vztahu rady 5, zatimco tady mluvime o 3.

Petr Broža
24. ledna • 20:46

Skutečně to bylo v článku o trojce; zhruba po týdnu, co ten článek vyšel, jsem do další kapitoly vložil tiskovou zprávu, která přesně o tomto pojednávala.

Ace2
20. ledna • 16:28

BMW a tím pádem ani MB či jiné hi-tech značky nemůžou mít elektrický posilovač díky zpožděně reakční době. Jediný východisko zatím nalezl jen koncern GM, jedná se o magnetický posilovač řízení, který kromě degresivního účinku reaguje i na přetížení v zatáčkách. Zatím se ovšem montuje pouze do Corvette a vybraných modelů Cadillac. Elektrický posilovač je slepá ulička končící maximálně v nižší střední třídě, kde se na jizdní vlastnosti dbá až druhořadém místě a tak tak má své pravoplatné místo díky některým výhodám, ovšem do vozů kde je ovladatelnost na předním místě to technologicky není možné.

Petr
20. ledna • 20:33

Elektrický posilovač je na houby, řízení přijde o jakoukoliv zpětnou vazbu. Řidil jsem Micru a bylo to hrozné, posiloavč má zpoždění a ještě vůbec nevím, co se děje na silnici. Zlatý BMW 

Tom
20. ledna • 16:51

Hlavni problem je odber proudu. Pro mala auta je jiz dnes potreba neco pres 100A (cili asi 1kW vykonu), coz je ale moc malo pro auta, co maji bezne 1500+ kg. Tam by uz tekly neunosne proudy. Jedinnym vychodiskem je prechod na system 42V. Jiz nyni je servomotor zprevodovan, coz sice zpresni mechaniku rizeni, ale motor se musi zase rychle otacet a dost casto meni smer, cili zase problem s rotacni hmotou a energii.

kruch
19. ledna • 15:15

Vazne ma 325i  a 330i tak plochou krivku krout. momentu ze se vrchol uvadi pro interval siroky pres 1500 otacek?

RedBaron
19. ledna • 22:11

Ten vrchol je vždycky špičatej, ale pro každou automobilku je lepší uvést o 16 Nm menší krouťák, ale ve velkém rozsahu... to je jen marketing, motor je pořád motor

Tom
19. ledna • 22:02

..... Valvetronic 

Tom
20. ledna • 10:53

.. a promenne (tristupnove) saci potrubi

Petr Broža
19. ledna • 16:22

Už to tak bude...

blidloch
19. ledna • 13:06

Vůbec se mi nelíbí zadek auta. Nehodí se tam. Nechutný

Ivohoe
19. ledna • 12:46

Ceny jsou opravdu celkem zajimavé. Čekal jsem astronomickou částku. Myslím si ale, že BMW 1 půjde s cenou dolů, jinak jich asi moc neprodají.

iceman
19. ledna • 12:10

335d nebude? V pruznem zrychleni by to byla naprosta bomba...

PV
19. ledna • 11:58

http://ecom.bmwgroup.com/ecom40v1/E90special/index.html?id=1

(Pro konfiguraci je nutne se bezplatzne zaregistrovat...)

Nebo super visualizer: BMW Erleben -> 3D Visualizer

Michal
19. ledna • 10:51

Ocelova kola v zakladni vybave? BMW setri uz na vsem, tohle se mi zda jako hloupy vtip.

Vita
20. ledna • 18:16

V základu jsou ocelový to dá rozum. Pak by nezbyl prostor pro dárky od dealera a pěkné akce s výbavou za x0000.- zdarma.

Kostej nesmrtelny
19. ledna • 9:59

Jak to vypada s mistem na zadnich sedackach? Zmenil se rozvor?? Jinak ale designove opravdu klenot. Nevim, jestli neco prekona dnes uz starou trojku, ale tohle je taky nadhera.

Petr Broža
19. ledna • 10:04

Rozvor je větší o 35 mm (2760 mm), takže místa by mělo být více.

Marek Litzman
19. ledna • 10:13

no, v Auto 7 se tvářili tak, že se jim povedlo kdesi zahlídnout novou trojku a nakouknout do interiéru a tvářili se tak, že to na zas takovej nárust nevypadá......

Petr Broža
19. ledna • 10:19

No 35 mm není mnoho, ale myslím, že každý centimetr je dobrý.

Pavel
19. ledna • 9:22

Nema nekdo kompletni cenik priplatkove vybavy bmw3 ? (MM bych rekl ze ano, tak by ho sem treba mohla dat cely)

Petr Broža
20. ledna • 11:28

Už je to v druhé kapitole. Dalo dost práce se v tom vyznat

Petr Broža
19. ledna • 11:04

Už ho mají na auto.cz, nám se zatím sehnat nepodařil, ale věřím, že dnes nebo zítra ho pustí brněnský Renocar.

Pavel
19. ledna • 8:15

No jestli je rozdíl mezi 120i a 320i fakt tak malej, tak je to jasný, opuštím sny na svou milovanou jedničku a začínám snít o trojce

Půjdech
19. ledna • 0:43

Test, test, kdy bude test? My chceme test! My chceme test a více fotek!!

palo
19. ledna • 6:28

tebe sa da lahko pomoct, ale ja chcem to auto!

Lubos
19. ledna • 0:20

Vsimol som si, ze na novej 3 chybaju oterove listy na dverach aj na rohoch karoserie (na rozdiel od stareho modelu). Chyba! Mne sa to vypomstilo, nejaka svina ma osuchla presne tam, kde by mala byt lista. Ja ich mam iba na dverach, ale na rohoch tiez chybaju (Mazda 6).

Doporučujeme

Články odjinud