"České" automobilky se již brzy stanou tahounem českého průmyslu

Škoda Auto, konsorcium TPCA a nyní i Hyundai se již brzy stanou tahounem českého průmyslu. Již za čtyři roky bude totiž automobilový průmysl tvořit přes čtvrtinu veškeré průmyslové produkce, což je proti dnešním dnům nárůst o více jak osm procent. V roce 2010 utrží tento trojlístek okolo 320 mld. Kč a dalších až 300 mld. utrží dodavatelské společnosti. Výhodou těchto tržeb je v tom, že přichází ze zahraničí, protože většina výroby putuje do zemí Evropské unie a dalších zemí Evropy. Na druhou stranou díky tomuto exportu dochází k posilování koruny, což přináší některým společnostem nemalé problémy. Česká republika se také zařadí mezí světové lídry, když bude produkovat přes 1,2 mil. nových osobních automobilů a k tomu několik tisíc nákladních a užitkových vozů.
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků