Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

243 komentářů

Julia1999
12. listopadu • 16:22

Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Kuk Vykuk
10. listopadu • 4:20

Á výprodej spalovacích popelnic je tu. Kupujte kupujte za chvíli nebudou. :-DB-]

Julia1999
12. listopadu • 16:20

Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Zed
9. listopadu • 9:14

E15 je zakomplexovany blbecek, ubohý potrat staré hyeny.

mpolan
9. listopadu • 9:57

Zato ty budeš geniální myslitel, když tahle kravina je vše na co ses zmohl. Ale aspoň víme, že jsi hloupý a primitivní hulvát.

Zed
9. listopadu • 11:08

Tvoje blbá máma je primitivní hulvát. Nemluv v množném čísle, protože ty nevíš nic. Jé, vlastně ty nevíš, co je množné číslo pinďoure. Škoda se s tebou bavit.

mpolan
9. listopadu • 12:28

Velmi hloupý a velmi primitivní, jak vidím. Dokonce ještě více, než jsem čekal, protože jen největší odpad se zmůže na narážky typu "tvoje máma".

Twan
10. listopadu • 21:09

spíš to bude nějaký patnáctiletý "týpek" :D

Niemand
9. listopadu • 6:35

Takže zas pol diskusie zaspamoval E15, ktorý v živote videl jedinú Toyotu. A asi mu pri tom predajca zabuchol prsty do dverí, lebo toľko výlevov pod každým článkom o Toyote sa len tak nevidí.

E15
10. listopadu • 0:37

Sorry jako, ale nikdy nepochopím tohle to vaše nekritické fanouškovství a lhaní si do kapsy. Já diskutuju zásadně věcně, jinak to snad ani nemá smysl, diskuze by měla být o výměně informací - ty moje tu mimochodem nikdo nevyvrátil. V podstatě se to tu vždycky zvrhne k osobním útokům, čemuž nerozumím....

Niemand
10. listopadu • 10:24

No a k tej nekritickosti. Na RAV4 som kritický dosť. Už som to písal minule, že to auto v mnohých detailoch nevyrovná Corolle a čo sa týka pohodlia, tak Camry je úplne inde. Pre mňa je z ponuky Toyoty najdrahšie ale určite nie najlepšie. Ale ty spamuješ diskusiu o aute, ktoré si v živote nejazdil, možno ani v nevidel. A liečiš si tu dáky komplex z Toyoty.

E15
11. listopadu • 0:38

Jo vím, že jsi to tu už psal a díky za to prozření. Považoval jsem RAV4 ve vztahu ke Corolle a Camry za cosi jako je Kodiaq ve vztahu k Octavii a Superbu, protože i cenově to tak vychází. Díky za vysvětlení, že to u Toyoty takto není (a RAVka je komfortem i výbavou až pod Corollou). Komplex z Toyoty fakt žádný nemám, je to (RAV4) jen jedno z aut typu SUV, o které jsem se onehdá zajímal při výběru nových aut do firmy, nic víc, nic méně. Je teda fakt, že mě hodně věcí šokovalo, resp. šokuje pořád - ale nemyslím, že problém ve mě :-)

Niemand
10. listopadu • 9:18

Diskutovať som s tebou skúšal v minulosti. Nebol si schopný ani napísať čo je v RAV4 len v top výbave čo ma Honda CRV aj v nižšej, prekrúcaš ceny a fakty. Stále viac to začína vyzerať, že si len ohrdnutý zamestnanec z Kolína. Proste spamuješ každú diskusiu s nekorektnými informáciami.

E15
11. listopadu • 0:53

jen telegraficky a namátkově:
Co má RAV4 v top a CR-V i nižších:
hlídání mrtvého úhlu (a s tím spojené funkce), kožené čalounění
Co má CR-V v nižších a RAV4 nemá vůbec:
výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, AnroidAuto, přisvěcování zatáček
Co má CR-V v nižších a RAV4 má i v nejvyšší za příplatek:
navigace
Co má CR-V v nejvyšší a RAV4 má i v nejvyšší za příplatek:
střešní okno
Co má CR-V v nejvyšší a RAV4 nemá vůbec:
HUD
Co má CR-V za příplatek a RAV4 nemá vůbec:
výklopné tažné

petr r. (petrumr)
11. listopadu • 16:18

RAV4 je do terénu a honda CR-V je do města, nevím jak by se ti vyklopil ten závěs kdybys přijel z terénu a byl bys obalenéj bahnem jak sněhulák. Honda má strašně nízko ten displej, udaje se dají číst defakto za jizdy jen spolujezdcovi, prostě je o malé uhlopříčce. Na youtube ravka normálně má android, ravka je na 25 místě v prodeji, kdežto méně oblíbená C-RV je až na 44místě-prostě oblibená není a musíme si ujasnit proč? protože řidič jestli použije loketku, tak má zacpaný nervy od toho nečalounění. O jízdě po dálnici se nebudeme zminovat, nebot duster má nižší aerodynamický hluk a tak honda je jenom nafintěná, vhodná tak kravatáku jako záložní vůz. A honda má takovou navigaci, že každá appka v telefonu ji předčí, tak vůbec o navigaci honda by se nemělo mluvit-radíme nezapínat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
11. listopadu • 18:03

Že má Honda display malý a nízko, je pravda, ale alespoň na něm něco má a má-li nepoužitelnou navigaci, má ji zadarmo. Navigace v Toyotě je taky nepoužitelná a chtějí za nic 20tis. Že nějaký ajťák rozchodil v Toyotě Android auto na Youtube je pěkné, ale houby platné, když auto dodané prodejcem tuto funkcionalitu nemá (jen mlhavý příslib zpětné kompatibility). Jinak s tím, že CR-V je mamacar víc to města souhlasím, ale nemyslím, že RAV4 mamacar není, spíš je to takový mamacar na vesnici - nedělal bych z ní ale teréňák (zvlášť ne v případě hybridu, kde je na zadku elekromotorek o 40kW), takže ten argument, že absence výklopného tažného je pro uživatelovo dobro neberu. Argument Dusterem je zajímavý, protože ze srovnávacích testů vyšla Toyota ve srovnání aerodynamického hluku hůře než Honda... (ale třeba je Dacia fakt povedená - na dálnici vidím ty nové Dustery jezdit hodně rychle)

bzzz
11. listopadu • 16:57

RAV4 se celosvetove proda o neco vice nez CR-V, takze se - myslim - da rict, ze ta auta jsou vicemene stejne oblibena ;-)

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 9:02

neměj mu to za zlé, třeba tu sedačku spolujezdce fakty potřebuje a že mu vadí to vytí motoru může taky znamenat nástup alzheimerovu formu nemoci- to mě pověděl kámoš doktor jak jsme jeli roadsterem bez střechy pod 200km a on říkal, že bych tím mohl třídit pacienty od vykuků co chtějí jen invalidní důchod.

bzzz
9. listopadu • 13:55

100 lidi ~ 100 chuti. Neni nic vyjimecneho/divneho na tom, ze nekdo potrebuje/vyzaduje 'vice' nastavitelne sezeni (staci vzpomenout vyber 'sedacky' do baraku). Nejsme, nevypadame, nevnimane vsichni stejne jak pres kopirak.

Niemand
9. listopadu • 16:02

To, že každý ma iné preferencie je normálne. Ale to, že niekto si v diskusii lieči svoje komplexy a zaspamuje každú diskusiu o Toyote celkom normálne nie je. Ja 10 rokov jazdím firemne nemeckú konfekciu, ale nemám potrebu pod každým článkom o koncerne naprskať 50 príspevkov o tom čo mi nevyhovuje. Takto sa tie diskusie stávajú neprehľadné a zbytočne sa v nich stupňuje agresia.

elce
9. listopadu • 22:34

Pokud chceš bejt korektní, tak se koukni na pořadí příspěvků a všimni si, jak si někteří jedinci léčí své mindráky kopáním do škodovky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
10. listopadu • 9:14

Narovinu nečítam každú diskusiu. Ako som už spomenul nie som cielovka koncernu, tak tie diskusie idú mimo mňa. Ale viem si predstaviť, že blbci sa nájdu všade.

TraI
9. listopadu • 0:47

U nové Corolly HB mně vadí například archaické detaily jako vnitřní kliky dveří, stejné jako v roce '70, k tomu pak v kontrastu vytrčený "tablet" s poměrně ošklivými tlačítky kolem a levně působícím tvrdým černým lesklým plastem na rámečku, Bůh ví, které chybějící samozřejmosti z evropských vozů, jako výdechy topení aj., by mě překvapily, protože na testovací jízdě vás to ani nenapadne, a co tam není, prodejce samozřejmě nehlásí.
Cena je vysoká. Hatchback nižší střední třídy s běžným malým turbem nemůže stát půl milionu jako norma.
Že dělají 1.2 jako čtyřválec, to je šlechtí.

Niemand
9. listopadu • 6:33

No mňa skôr nepáči, ten tablet, ale to je móda a som rád, že tlačítká nezrušili, ako to robí väčšina konkurencie. Kľučky na dverách ma iritujú len u aut kde dizajn dostal prednosť pred funkčnosťou. A veci ako výduchy ventilácie si viem pozrieť v cenníku. A viem, že sú tam od určitej výbavy.

Toyota neprodavá
8. listopadu • 23:27

Proto si hrají s cenami.Maji na centrále problém. Prémie na konci roku zřejmě nebudou.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 8:48

haha, nevím jak u vás, ale kroměřížská firma má ve zlíně zlatý časy s prodejem a normálně nestíhají. A ted jsou ty prestige-výbavu si najdi na- www.toyota.cz/current-offers/campaigns.json#/cz/corollahb tam si to rozklikej a můžeš hlavně srovnávat na ulicích, kde toyota už převládá a novou škodovku zahlédneš jen u prodejce.

Heh
9. listopadu • 12:50

Něco o tom peťánku vím, viš....:-D

Niemand
9. listopadu • 6:28

Skôr by som len povedal, že začali upravovať ceny po vzore iných krajín. U nás je Corolla výrazne lacnejšia ako v ČR a to aj pri hybride. Rozdiely sú v tisícoch EUR.

Milda
8. listopadu • 18:29

Toyota by byla dobrá volba, kdyby zůstala u MPV. Do těch jejích současných aut se nedá normálně nastoupit, jak jsou nízká

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 18:49

prius+?

mrazik
8. listopadu • 20:00

Spise myslel Verso a je ho velka skoda. Ale slabe prodeje ho poslali do kytek.

Niemand
9. listopadu • 6:26

A podľa toho, že MPV celkovo majú v EU pokles o 20%, tak ho čoskoro môžu nasledovať modely iných značiek.

Jerry
8. listopadu • 16:51

Jak vidím podle příspěvků některých zdejších "motoristů", tak je v této republice opravdu každej druhej závodník.

E15
8. listopadu • 17:19

V Toyotě jsem si teda připadal spíš jako závozník (ale zase komfort lepší než měl soudruh Rákosník v Praze V3S) :-P

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 18:24

jezdils někdy nákladákem, třeba tatrou co měla pokažený posilovač řazení, podle diskuze jsi rozmazlený spratek a prosím tě, netahej nás do té svojí společnosti. Nevím co bys dělal v roadsteru bez střechy, to by tě asi museli oživovat.:-/

E15
10. listopadu • 0:33

To byla jen taková poznámka na toho "závodníka" ;-)

Špaček Miroslav
8. listopadu • 16:36

Každá Toyota je perfektní.Kdo si jednou koupí Toyotu nedá na ni dopustit.

E15
8. listopadu • 16:40

Tak jistě a místo navigace dobře poslouží i autoatlas :-D

wagabond
8. listopadu • 18:43

Jistě, autoatlas mě ještě nikdy nezklamal, navigace ano...:-D

bzzz
8. listopadu • 22:31

V CR se toho moc nepostavi, takze i postarsi autoatlas muze leckomu udelat sluzbu ;-)

.
8. listopadu • 22:52

Zato stačí vystrčit nos za hranice a s atlasem si můžeš vytřít.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
9. listopadu • 9:55

I v zahraničí se autoatlasy stále prodávají.

.
9. listopadu • 10:23

Jistě a právě v zahraničí jsou velmi rychle zastaralé, protože nové dálnice, obchvaty měst a různé změny v dopravě se v Rakousku, Německu i dalších zemích Evropy realizují podstatně rychleji než u nás.

mpolan
9. listopadu • 12:27

Je rychlejší vytisknout nový atlas nebo postavit dálnici? Zatím ještě pořád ten atlas.
A že by se změny a nové úseky silnic nějak zázračně rychle dostávaly do vestavěných navigací, to taky není zrovna pravda. Občas i ten atlas bude rychlejší.

.
9. listopadu • 15:10

No rozhodně je daleko rychlejší poslat data on-line do navigace. A když ti policie zavře tunel v Alpách, tak ti to žádná mapa neřekne i kdyby ji vytiskli dnes ráno. Ale klidně si jezdi třeba podle sextantu.

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 9:36

máš tam šipky na objízdnou trasu na kterou tě navede ten policista rychleji, než se ty udaje dostanou do navigace.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 11:53

U silnic nebo nad silnicama jsou takové tabule a mají název města a číslo silnice a když se podíváš na ten papír a zjistíš, že město leží u silnie exx tak nemůžeš zabloudit, když nemáš pamět, tak si napiš na lístek průjezd měst a čísla silnic.

bzzz
8. listopadu • 16:58

Navigace v mobilu (pripadne waze) nestaci?

.
8. listopadu • 19:07

Jistě stačí, pokud má auto carplay nebo Aauto.

E15
8. listopadu • 17:13

Mobil do držáku? Máme pomalu rok 2020 ;-)

bzzz
8. listopadu • 19:00

Jj 2020, proto HLASOVA NAVIGACE nebo CARPLAY (nebo alternativa od Google) ;-)

mpolan
8. listopadu • 18:52

Mobil je přesnější a aktuálnější než navigace v autě, waze rychleji reaguje na dopravní situaci, a tvůrci mobilních navigací u své práce zjevně i přemýšleli. To se o autech moc říci nedá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Asi
8. listopadu • 19:02

To je naprostá pravda . Tu navigaci už asi fakt potřebovat nebudu . Waze na mobilu šlape super .

Já První
9. listopadu • 15:57

Dovolím si nesouhlasit... jen si musíš koupit navigaci s tou funkcí.Mám Tomtom se sledováním dopravy v reálném čase... s vlastní simkou. Funguje všude na světě. Mimo severní Koreu a nevím, jak v Číně.Ne, nebyla levná - ale funguje lépe než navigace na mobilu... a nezvaní, když nejvíc potřebuju navigovat.
;-)

bzzz
9. listopadu • 20:18

Kolik mobilnich navigaci jsi zkousel?

Rozumbrada
8. listopadu • 18:38

Před lety jsem slintal nad lexusem ct. A díval jsem se, že zadní parkovací senzory byly v té době jen v nejvyšší výbavě. Samostatně si je dokoupit nebylo možné. Pak jsem koukl na stránky v IT a CH, tam si je bylo możno celkem levně dokoupit. Myslím si, že Toyota ČR úmyslně przní takto výbavové stupně. Na jednu stranu si těch pár zákazníků vezme vždy o stupeň více výbavy, než by si normálně zaplatili, ale hromadu jiných odeženou.

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 18:19

mě stačí se na počítači podívat na mapu a jedu. Dříve jak nebyl počítač na tu papírovou. Asi novější ročník a to jsem jezdil do německa jak ještě nebyl mobil, vy mladí zabloudíte aji v supermarketu. Pro Vás asi bude vhodnější odevzdat řidičák a fakty jezdit na místě spolujezdce- asi to štelovatelný sedlo spolujezdce bude fakty třeba.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ajta krajta
8. listopadu • 19:19

ach bože, ty budeš dobrej ....... zácpy, havárie, uzavírky. A ale je mi to jasný, ty starej všechno víš, všude jsi byl a od všeho máš klíče...

MasoxCZ
9. listopadu • 13:57

Všude kromě ČR TMC funguje.

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 21:40

Jistě, mladej až na ty klíče....čip je v modě.

Surcuf
8. listopadu • 16:01

Ha,ha,ha…..tohle hraní si na slevy a PR články mne baví....přitom stačí vzít standardní ceník a říci, chci to a to, a jedině se slevou 30%, jinak jdu jinam - dostanete to a bude lépe, prodeje klesají...krize se blíží.

Pg
10. listopadu • 8:14

Ja se auty zivim. A žádnou slevu 30% ti nedam. Reknu ti rovnou bez jinam. Nebo chces koupit 20ks?

Surcuf
12. listopadu • 15:03

Asi takhle, nedáš nech si ji i s autem....nekupuji první auto v salonu, člověk, který logicky uvažuje ví, že když můžeš dát na flotilu 30%, můžeš ji dát i na jeden kus. Teď se vám říhalo, kšefty fičely, ale začíná jít do úzkých, za rok mi tu slevu budeš nutit, aby jsi jeden kus prodal. Pracuji ve kšeftě 30 let a drbat se jako zákazník nenechám.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 18:26

tenhle článek není o slevách, ale o akční nabidce prestige, po novým roku škodovky zdraží o 200tkč a tak toyota chce pomoc mladým aby měli auto. Má vůbec škodovka v základu iso fix?

Surcuf
12. listopadu • 15:16

Pomoci mladým jo? Ty jsi blázen.....nebo dealer? :-)

E15
8. listopadu • 16:07

Tak zkusit to člověk asi může, ale nevím, že by se u Toyoty někdo dostal na víc než 15% slevy. Nebo už je to teď víc?

ajta krajta
8. listopadu • 15:56

tak jsem si to přečetl a radoval se, že hledání nového auta pro manželku je u konce. Ale pak jsem šel na web toyoty, zakřípal zubama a jdu hledat dál.
Absolutně nechápu, proč jsou v autě velikosti corolly kktiny typu sledování únavy nebo rozpoznávání značek a naprosto chybí to co by mělo být samozřejmostí. Třeba vyhřívaný volant nebo čelní sklo. Ach jo...

MasoxCZ
9. listopadu • 13:56

Protoze NCAP hvězdičky. Z téhož důvodu si ve VWAG traktorech nevypneš startstop trvale. Protože to máš hned půl hvězdy dolů.

Jan Zrman
9. listopadu • 7:54

Protože pro Toyotu je na prvním místě bezpečnost, za luxus jako vyhřívaný volant si můžete připlatit, ale Safety Sense je v základu.

Listr
9. listopadu • 10:30

Tak to je síla, napsat, že Toyota s největším bezpečnostním failem v historii automobilek, s miliony životu nebezpečných airbagů má na prvním místě bezpečnost, tak to vyžaduje opravdu koňskou dávku zaslepenosti.

bzzz
9. listopadu • 13:50

Ty Airbagy vyvinula/vyrobila Toyota?

Listr
9. listopadu • 15:01

Ne, japonská Takata. Ale za auto odpovídá výrobce. Podvodný SW pro VW dodal Bosch, pneu co měly na svědomí řadu smrtelných havárií Fordů v USA dodal Firestone. Pokud to nevíš, tak auta jsou dnes z velké části poskládaná z dílů od externích dodavatelů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
9. listopadu • 20:17

Jako ze Toyota VEDOME/UMYSLNE nechala montovat nebezpecne airbagy od externiho dodavatele?

Listr
9. listopadu • 22:51

Ano a byla za to souzená a odsouzená v USA k finančním náhradám. Stačí umět googlit. O problému věděla několik let a přesto dál vesele instalovala miliony vadných bagů (společně s Fordem, Hondou a Nissanem).
https://www.nytimes.com/2017/02/27/business/takat... ...
https://www.washingtonpost.com/news/innovations/wp/2017/... ...
Takata prostě byla levná a japonská, takže se jí velké japonské automobilky snažily dlouho držet nad vodou a krýt průser. Konec konců Honda byl akcionář Takaty se 47%, Toyota držela 21% a Nissan 11% takže jako hlavní akcionáři nesou přímou odpovědnost za průser Takaty. Teprve když věci začaly šetřit američtí prokoušové, tak japonské automobilky otočily akcie Takaty prodaly a Takatu v plném rozsahu naprášily.
https://www.insol-europe.org/download/documents/1012...

mpolan
9. listopadu • 12:25

Chtěl jsi napsat "s největší bezpečnostní hysterií v historii", že?
Asi tak jako se "zasekávajícími se" plynovými pedály...

Listr
9. listopadu • 15:03

Jo hysterie a ti mrtví a těžce zranění si to udělali když zakopli na schodech.

.
9. listopadu • 9:51

Bezpečnost na prvním místě pro Toyotu? Ta má na prvním místě jak bezpečnost oj€bat a snížit náklady. Viz třeba rozdílná konstrukce pravé a levé strany auta aby auta prošla crash testy na straně řidiče a v okamžiku, kdy IIHS poslalo Toyoty proti bariéře pravou stranou, tak byl pasažér na kaši.
https://www.youtube.com/watch...

mpolan
9. listopadu • 8:38

Jestli to nebude spíš tím, že ten balíček asistentů je v EU už povinný, proto ho mají i nová malá auta jako Clio nebo 208.

fero
8. listopadu • 16:31

nekupit si auto kvoli nemoznosti vyhrievat volant je trochu mimo, nie? :) Celne sklo suhlasim.

ajta krajta
8. listopadu • 19:17

fero: máš manželku/přítelkyni? Podle mých zkušeností má 90% ženskej problémy s termoregulací. A ta moje je na tom 6x hůř. A řídit v rukavicích není nic moc :-)

bzzz
8. listopadu • 22:29

To rekni vsem profikum a zavodnikum ;-) Nejsou rukavice jako rukavice.

elce
9. listopadu • 22:25

ách jo. už se na ty filmy děcka nedívejte. závodní rukavice ≠ rukavice proti zimě

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
9. listopadu • 22:48

To mas samozrejme pravdu, ale asi jsi v zivote moc rukavic nevidel, co?

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 18:11

corolla má ohřev u stěračů, ale jinak než u škodovky se ohřeje sklo, tam už je to dávno vytopený. Corolla má i vyhřívaný volant.

ajta krajta
8. listopadu • 19:21

aha, už to chápu. Starej ...... (viz jinej příspěvek) a mindrák ze škodovky. Už nemusíš psát nic dalšího...

wagabond
8. listopadu • 18:41

Koho zábnou ruce na volantu, nechť si nasadí palčáky...:-D

E15
8. listopadu • 16:05

Protože... Toyota. ;-)

Ales Beseda
8. listopadu • 14:16

Corolla není auto pro mladé a neklidné, je to povoz pro postarší manželské páry a nenáročné řidiče. Design sice srovnal krok s evropským stylem, charakter ale zůstal - jednoduché, prostorné auto za malé peníze (mimo hybridy). Za 420 tisíc! A s úvěrem bez úroků? Tohle auto vám bude jenom jezdit. Žádné starosti. Kdybych už Corollu neměl, šel bych se postavit do fronty... ;-)
Ano, nemá topení vzadu a sedadlo spolujezdce nemá výškové nastavování. Jenže víte co? Ženě je to jedno. A mně tím tuplem. A topení vzadu? Připomeňte mi, kdy u nás naposledy hodně mrzlo? ;-)

Jan Zrman
9. listopadu • 7:51

Současné generace Corolly mají topení vzadu všechny, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce chybí jen i sedanu, u ostatních je.

JB
8. listopadu • 22:37

ten "úvěr bez úroků" je jen reklamní tahák, podmínkou je jejich pojištění, které je samozřejmě drahé a pak je to celé dražší než normální úvěr ...

Znalec
8. listopadu • 19:26

Corollu som mal.
2x
Na prvej odišlo tesnenie pod hlavou. Mala okolo 150 000 km.
Asi náhoda - majitel uznal reklamáciu a vrátil peniaze.
Jeho sa to vraj neprejavovalo, nejazdil po dialnici. :-)
Na druhej odišla prevodovka.
Nova bola čisté psycho v Toyota, napokon repas z Poľska s prácou za cca 1000€.Mala okolo 180 000 km.
Takze moje skusenosti hovoria, ze Toyota realne vydrží mozno tych 150 000 km u dôchodcu.
A potom sa začne jebat ako hocijaká ina herka.
Btw - vymenil som to za Octaviu a rovnako, pri 170 000 sa odjedala vodná pumpa.

JB
8. listopadu • 22:39

u starší Toyoty mám asi 180 000 a za celou dobu NIC, u nové jen pár kilometrů, tak se uvidí ...

mrazik
8. listopadu • 19:57

Corolla s tim tesnenim pod hlavou byl benzin nebo nafta ?

.
8. listopadu • 19:03

S touto logikou nezbývá než upalovat pro Dacii.

bzzz
8. listopadu • 16:56

Tohle sociologicke kadrovani podle typu automobilu...

E15
8. listopadu • 14:26

Corolla paradoxně výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce má (asi teda jen ve vyšší výbavách). Ale jinak si nemyslím, že by auto pro postarší manželské páry muselo mít výbavu na úrovni roku 1980... o takové retro snad ani ty senioři nestojí...

Ales Beseda
8. listopadu • 14:36

Je třeba si uvědomit, že to auto s "výbavou na úrovni roku 1980" je nejprodávanějším povozem na světě. Zjevně o ně tedy nestojí málo lidí... :-P

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 15:38

už jsem to psal asi třikrát, E15 se může snažit, ale nepomůže to, toyoty se prodávají dobře a obzvlášt ty hybridy jdou na dračku.

E15
8. listopadu • 16:12

Nemám s tím žádný problém a když udělají 548 zlepšení jako svého času Škodovka u Favoritu :-D, pak si ten toyotí hybrid koupím klidně taky. Základní myšlenka je totiž dobrá, jen to provedení pokulhává...

E15
8. listopadu • 15:05

takže je vlastně hlavní příčina neúspěchu v Evropě v tom, že vozidla málo přizpůsobuje náročnému evropskému trhu, to souhlasím :-P

mpolan
9. listopadu • 8:36

Prý náročnému evropekému trhu, vtipné...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
elce
9. listopadu • 22:23

ano, třeba us auta se pro eu trh poměrně zásadně upravují. Podvozky, brzdy... Ono je setsakra rozdíl, když tlustoprd po hájveji jede na tempomat 130 max a když brzdíš z 250 na německý dálnici - když chce ukrajinskej Igor dokázat, že jeho DAF je rychlejší než Scania polskýho Bronislava.

Rozumbrada
9. listopadu • 22:55

Amíci v dobách Opelu Omega uvaživali, že do něj dají V8 4.2. Pak to odpískali, protože motor by prý nemusel vydržet přesuny po německých dálnicích.

Toky
8. listopadu • 14:58

Mám corollu šiesty rok a že nemá výduchy kúrenia vzadu som zaregistroval pred rokom.
Ale to že nemá výškovo staviteľné sedadlo spolujazdca mi vadí, to áno. Ale ajtak sa mi na ňom sedí lepšie ako na sedadle v oktavii. Z neho ma strašne bolia kríže, a to som skúšal nastavovať všelijako...

Kevlarius
8. listopadu • 13:50

Mimochodem, netušíte náhodou někdo, kdy na český trh dorazí RAV4 ve verzi plug-in hybrid?

E15
8. listopadu • 13:55

Má to být modelový rok 2021 - začátek výroby bych tedy čekal na podzim 2020 a na trhu v ČR na přelomu roku, resp. spíš na jaře 2021. Snad to bude o něco použitelnější (ne tak variátorové), ale neumím si moc představit cenovku... (už teď je extrémně přepálená v poměru k jízdnímu projevu a (ne)výbavě auta)

Jan Zrman
9. listopadu • 7:48

RAV4 se může zdát drahá dle standardního ceníku, zeptejte se u prodejce na akce a zjistíte že cena může být až o 17% nižší.

E15
11. listopadu • 17:41

Se 17ti % se cena konečně dostává pod milion. Jestli už to ale není drahé, je otázka... Osobně vidím férovou cenu ještě tak o 200tis níže, ale já jsem místní spamer a Toyota hater, takže to berte s rezervou ;-)

Kevlarius
8. listopadu • 14:34

Pokud cenu RAV4 považujete za přepálenou, tak jaký máte názor na cenu aut této kategorie od Audi, VW, BMW, Mercedesu? :-D

E15
8. listopadu • 15:02

Že to je naprosto nesrovnatelné. RAV4 nedosahuje co do jízdního dojmu kvality Hondy CR-V, VW Tiguan a dalších mainstreamových aut. Proč bych ji měl cenově porovnávat s prémiovými značkami?

E15
8. listopadu • 13:39

Pro zájemce o manuální řazení asi relevantní nabídka. Neumím si ale představit jízdu s jejich cvt, když už e-cvt v hybridech je takřka nesnesitelné.

Jan Zrman
9. listopadu • 7:45

CVT v benzínových variantách je doplněna nyní o rozjezdový stupeň, takže je tam posun v před, určitě nečekejte, že by Toyota někdy začala montovat něco jako DSG - nevykazuje dostatečnou spolehlivost. e-CVT nemá s CVT nic společného, je to zcela jiná převodovka (planetová) hystoricky nejspolehlivější ústrojí, otravná může být v Yarisu s 1.5, u současných Coroll s 1.8 a 2.0 je to fantastické řešení.

E15
10. listopadu • 0:25

Problém je každopádně ve špatném odhlučnění motoru a možná i v malé kapacitě baterie (i přes mezigenerační snížení výkonu má auto přece pořád poměrně výkonný elektromotor(y), takže kdyby byla kapacita baterie vyšší, mohly by při akceleraci více pomoci (a nehnat spalovací motor do otáček (bez otáčkoměru těžko říci jakých).

Marek71
11. listopadu • 10:30

Jak bez otáčkoměru? V Toyotě nejde přepnout do Sport režimu? Ten pak ukazuje otáčkoměr namísto toho ekonoměru nebo co to je.

E15
11. listopadu • 10:40

No jelikož ten ekonoměr není digitální, ale je to normální fyzická ručička, tak se myslím žádný otáčkoměr konat nemůže... Co si tak matně pamatuju, tak ve sport režimu akorát zčervenal tachometr.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
11. listopadu • 11:08

Opět vycházím ze zkušenosti s Lexusem, ten to měl už v RX z r.2006 nebo tak nějak. Když se změnil režim na Sport, tak ekonoměr se změnil na otáčkoměr. A ano, podsvícení zrudne. Proto se divím, že to nové Toyoty nemají.

E15
11. listopadu • 17:34

Jo, máš pravdu, že moje odůvodnění fyzickou ručičkou moc smyslu nedává, protože kdyby se chtělo, taky by i ta ručička mohla být otáčkoměrem, nicméně se nic takového neděje. Jinak je to teda to poslední, co bych Toyotě vyčítal. V autech typu PHEV nějaké otáčky motoru člověka fakt nemusí zajímat a ideální by bylo o spalovacím motoru vůbec nevědět (což je ale bohužel právě to, co se v Toyotě vůbec nedaří).

Marek71
11. listopadu • 23:08

Jo, přesně tak to má Lexus, prostě ten ekonomer se amění na otáčkoměr, ručička zůstane, nevím, proč Toyota to tak nemá...Ale je pravda, že ten otáčkoměr vůbec nepoužívám, není důvod. jen ze zvědavosti jsem teď na něj koukal cestou, když jsem jel po dálnici. No a ve 130 to točí tak 1200-1800 podle toho jestli jede po rovince nebo do kopce, z kopečka to pak drží na 1000 :-) A když zrychluje adap. tempomat z kamionových 90 na 130, tak to vystoupá nad 2000, ale nepřekročí 3000. To pak překročí, když akceleruji sám a prudce, když potřebuji rychle předjet.

Rozumbrada
8. listopadu • 14:13

Co jsem tak sledoval na yt, Corolla 2.0 hybrid pojede nadpozemsky :-) Auto snů. Jenže, pokuď chceď parkovací senzory, tak jsi na 750tis a slevy se nedávají. Bude to skvělé auto, ale cena vysoká.

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 19:05

více jak 695tkč néé, parkovací senzory stojí 9900kč a to píši o kombíku 184koní v hybridu

Mugambala
8. listopadu • 14:27

Ano, Corollu 2.0 si chválí každý, kdo si ji pořídí. A opravdu je skvělá. Sice stojí víc než by měla, ale zase moc nepapá. Stejný 2.0 motor bude nově nabízet CH-R po faceliftu. Třeba u Lexusu se tento motor dává do modelu UX 250h. který používá platformu z CH-R a 2.0 motor z nejsilnější nové Corolly. Spotřeba je tak 5.5 l/100 km. U Lexusu ale nedáte nic do kufru a pokud nechcete "soc paket", tak za to dáte víc jak milion a stejně to auto nebude nic extra. Takže ta Corolla nebude až tak drahá s porovnáním svých sourozenců. Za ty peníze budete mít prostorné auto se super výkonem a malou spotřebou a za pár let jej i dobře prodáte.

E15
8. listopadu • 14:59

no on ten super výkon je ale jen na papíře. V reálném světě je potřeba z jejich papírových hodnot alespoň 20% ubrat....

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 15:37

když nebudeš mačkat tlačítko aby se výkon snížil o 25%, tak to pojede lépe, ale kdo to potřebuje, kdo jezdí na plný plyn?

Mirek
8. listopadu • 21:11

Který z těchto výkonů zůstal jen na papíře? A opravdu chceš z papírových údajů 20% ubrat? To jako když uvádí papírové zrychlení 8,1 s/100 km, tak po opravě bude 6,75 s/100 km?
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...

https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_corolla_ts.pdf...
https://www.auto.cz/toyota-corolla-touring-sp... ...
" Výrobce udává 3,7 l na 100 km, ovšem coby přepočet na starší metodiku NEDC, která jak všichni víme, má k realitě dost daleko. Věříme, že dle WLTP se nebude příliš lišit od té naší."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
8. listopadu • 22:16

Výkony hybridních Toyot jsou evidentně jen na papíře, namátkou Prius, udávané zrychlení 11,1, realita 11,7, auta s nižším udávaným výkonem mají daleko lepší dynamiku blížící k 10 sec..
http://www.zeperfs.com/en/fiche7319-toyota-prius... ...
Dtto hybridní Toyota Corolla udávané 10,9, realita 11,6
http://www.zeperfs.com/en/fiche7880-toyota-corol... ...
A do třetice 2.0 hybrid, udávané 7,9, skutečnost 8,7
http://www.zeperfs.com/en/fiche7902-toyota-corol... ...
Kompakt, který má údajně 180 koní, má v realitě problém uviset auta se 150 hp
http://www.zeperfs.com/en/duel7902-7929.htm...

Mirek
9. listopadu • 13:51

A ještě drobnost, na zeperfs.com je potom navíc jeden nesmysl a ty si ho nejsi schopen ani ověřit. Toyota udává zrychlení z 0 na 100 km/hod 8,1 sekundy a nikoliv 7,9 sekundy, jak tady vzorně papouškuješ z těchto stránek. Dal jsem tam odkaz, kde si to můžeš ověřit, ale co by ses namáhal, když to přece píšou na zeperfs.com.

Mirek
9. listopadu • 21:19

Zajímavé, dokážu, že tam "lžou" (neuvádí pravdivé údaje), přesto místní zaslepenci jdou tvrdě proti Toyotě. :-D

Mirek
9. listopadu • 13:43

Ale tady se neřeší Prius, ty nevíš o čem je tento článek? Tak se zkus vyjadřovat k problému, který je napsán pod článkem o Corolle a nemíchej jablka s hruškami a k tomu ty rádoby porovnání na zeperfs.com. Na zeperfs.com neumí ani jezdit, když naměřili Corolle zrychlení z 0 na 100 km/hod 8,7 sekundy. Jak by vlastně mohli umět jezdit, když informace přebírají kdo ví odkud. Já tady dal videa, kde to je jasné a test z auto.cz, kde je to potvrzené a souhlasí to s parametry, které udává Toyota, tedy 8,1 s. Nebo jsi tak slepý, že to nevidíš?
Speciálně pro tebe ještě jednou
https://www.youtube.com/watch... Tak o co ti jde?

Marek71
11. listopadu • 10:28

Na zeperfs.com nedělají měření, berou výsledku z testů automagazínů, co to naměřily. Takže většinou mají docela dost zdrojů, ze kterých udělají průměr.

Mirek
11. listopadu • 22:37

A proto uvedou nesmyslný údaj zrychlení 7,9 s/100 km a jinde nemají problém naměřit zrychlení odpovídající tabulkám Toyoty. Fakt "výborná" práce na zeperfs.com. Jestli takto přesně uvádějí parametry i u ostatních aut, tak potěš koště se tímto vůbec ohánět.

Mirek
9. listopadu • 13:53

A vidím, že se tady bude potírat realita, skutečný stav, a bude se lhát jako za komaču v Rudém právu. :-D

Mirek
9. listopadu • 21:17

Tady je teda zaslepenců, nebo antitoyoťáků? A že se žádný nerozhodne uvést, v čem nemám pravdu?

Mirek
9. listopadu • 23:30

Tak co přizdisráči, opět nikdo? Tak mi dejte alespoň stovku mínusů, strašně mi to bude trhat nervy. :-D

mpolan
9. listopadu • 8:34

Panejo, zase to honění ocasů nad čísly. Kdy už konečně pochopíte, že pro 95 % populace je to zcela nepodstatná oblast?

Niemand
9. listopadu • 6:11

A zast to porovnanie so slabším bakeliťakom. Pozri si parameter výkon/váha.
Ale je fakt, že pri hybride sa udáva najlepšie zrýchlenie s plnými baterkami. Ak si to web nepostrážil, alebo zámerne testoval z prázdnymi tak na udávané hodnoty sa nikdy nedostane.

Kari
9. listopadu • 9:10

Ano schválně pozri. Toyota ma 8,8 kg na jednoho koně a scala 9,2. Takže je na tom lépe Toyota. Takže tento argument neobstojí.

Niemand
9. listopadu • 12:57

Ty budeš nejaký matematikou nedotknutý. Rozdiel výkonu, ktorým sa tu oháňajú je 20%. Rozdiel pomeru výkon váha 4%. Čo je v praxi nemerateľný rozdiel. Pri malých turbách máš väčší rozpil výkonu ako 4%. 1.4 TSI malo na brzde bežne cez 160 koní. A nedávno bol test dvoch koncernových litrov s rovnakým papierovým výkonom a prevodovkou, kde ťažšie auto bolo výrazne rýchlejšie.

E15
8. listopadu • 14:22

navíc jen 750 kg na kouli...

Rozumbrada
8. listopadu • 14:36

Mám dojem, že u nebržděného jen 450? To by mi nevadilo, z chaty tahám na vozíku jen ořez ze stromů a keřů, jízdní kola se též vejdou. Ale ta debilně poskládaná výbava, aby vždy něco naprosto zásadního chybělo.

E15
8. listopadu • 14:57

Souhlasím, že na debilní skládání výbavy je Toyota expert. Třeba Honda je taky nekofigurovatelná, ale jednotlivé stupně mají logiku a není tak nutné, jít do nejvyšší. Podezírám Toyotu, že to dělá schválně. Při představení RAV4 prohlásili, že předpokládají, že cca 80% (tím číslem si nejsem úplně jistý) zákazníků zvolí nejvyšší výbavu. Debilní poskládání těch nižších má být zřejmě prostředkem, jak toho docílit (na nejvyšší výbavě se samozřejmě nejvíc vydělá). Problém ale je, že i ta nejvyšší výbava má své mouchy - pro mě třeba nesnesitelné chromované vnější kliky dveří.

Marek71
8. listopadu • 13:44

Jezdím s e-cvt už rok (40 tisíc) a nic nesnesitelného na tom nevidím, nepociťuji. Pravda, je to Lexus,s Toyotou zkušenost nemám.

E15
8. listopadu • 13:51

zase ty s tím Lexusem a šestiválcem :-) - jasně, že tobě to funguje, protože tvoje nároky na výkon v poměru k jeho maximu jsou daleko menší než u dýchavičné Toyoty a odhlučnění auta (motor, podvozek, aerodynamický hluk) nesrovnatelně lepší. S Lexusem jsem nejel, ale od lidí, co zkoušeli jak Toyotu, tak Lexus (byť se stejnou technikou (např. RAV4 a NX)) vím, že jízda je zcela nesrovnatelná, Toyota proti tomu Lexusu prý působí jako trakař - nemám důvod jim nevěřit. Já jsem zkoušel jen RAV4 a můj dojem je obdobný.

šofér
9. listopadu • 10:59

E15- vy jste zase nějaký bychař .."ale od lidí, co zkoušeli jak Toyotu, tak Lexus (byť se stejnou technikou (např. RAV4 a NX)) vím, že jízda je zcela nesrovnatelná, Toyota proti tomu Lexusu prý působí jako trakař".. takže, jezdíte doma angličákem a komektujte něco, o čem nemáte ani páru. Takoví jsou nejlepší... toubové!
Dále se nemá smysl s váma bavit, teoretiku!

E15
10. listopadu • 0:15

Sorry, ale pokud nechápeš význam psaného textu a fabuluješ tu nějaké výmysly, je diskuze s tebou zbytečná ;-)

Mugambala
8. listopadu • 14:19

RAV4 sice může působit jako trakař oproti NX, ale současné NX vychází se staré RAV4, nikoli z té současné a motorově je na tom současná RAVka o dost lépe. A i přes to, že Lexus je v interiéru, v komfortu, v odhlučnění lepší, tak za ty prachy určitě nestojí. Určitě ne NX

E15
8. listopadu • 14:40

Ano o rozdílu generací vím. Ale mimochodem v čem je na tom současná RAVka hybrid o dost lépe než minulá? Kromě toho, že v minulé tvořily baterie hrb v kufru, mě nějak nic nenapadá. Na papíře se zdá dramaticky lepší, ale reálný dojem bylo obrovské zklamání - ergonomie posazu se mezigeneračně nezlepšila ani trochu (subjektivně spíš naopak), auto ve všech ohledech strašně hlučné, dynamika paradoxně (i přes avizovanou nižší hmotnost a vyšší výkon) subjektivně cca stejná (mně teda připadala spíš horší - ale srovnával jsem 4x4 minulé a 4x2 současné generace generace, tak to třeba není úplně objektivní). Ze všech losích testů vyšla s ostudou (někde dokonce jako nebezpečné auto s doporučením NEKUPOVAT). Také mezigeneračně snížili výkon elektromotorů cca o 20% a zvýšili výkon spalováku (takže teď je auto méně hybrid, více variátorového kvílení). Nebyly schopní implementovat Android Auto, které má konkurence roky. Logika ovládání infotainmentu připomíná spíš nějaký japonský pracovní stroj pro zaměstnance, než auto, které má sloužit svému majiteli. O RAV4 jsem měl kvůli unikátnímu hybridnímu pohodu a 4x4 zájem a strašně rád bych našel něco pozitivního, ale bohužel...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toky
8. listopadu • 14:54

Námatkovo - dizajnovo je o level vyššie. A dizajn predáva, nie?
B-]

E15
8. listopadu • 15:15

Tak hlavně dizajn interiéru lepší určitě je (u exteriéru už to tak jednoznačné není, tak i stará generace měla jisté kouzlo), ale to je teda hodně málo (zvláště vezme-li navíc do úvahy mezigenerační zdražení)

Scarab
8. listopadu • 13:20

Jestlipak ten hatchback Corola už topí i na zadních sedadlech? :-D Minulá verze - Auris - netopila, resp. verze prodávaná v ČR vůbec neměla vyvedené průduchy topení k zadním sedadlům (Toyota nás zřejmě považuje za tropickou zemi). O výprodejovém Aurisu jsem Vážně uvažoval (parádní atmosféra, vzadu multilink a z toho vyplývající parádní jízdní vlastnosti), ale náhodou jsem na jejich fóru objevil informaci o chybějícím topení (svého času se to tam docela řešilo) - v autosalonu nad tím sice vrtěli hlavou, ale jen do té doby než se se mnou podívali pod přední sedadla a zjistili, že ty průduchy tam skutečně nejsou (informaci o tom Vám ale nikdo neřekne). Pokud někdo jezdí v zimě na hory, tak pasažery na zadních sedadlech (děti) zebou nohy.

Jan Zrman
9. listopadu • 7:40

Nové Corolly mají všechny výdechy na zadní sedadla, navíc i daleko lepší jízdní vlastnosti než Auris. U Aurisu byla jejich absence způsobena nevhodnou konfigurací ze strany importéra, auta s výdechy vzadu se vyráběla a na některé trhy dodávala.

Roman
8. listopadu • 21:03

Tak si ty děti vzadu nemaj v zimě sundavat boty a nebude jim pak zima na nohy.B-]

majk162
8. listopadu • 20:02

Tak Aurise TS v rodině máme. Ano, potvrzuji výdechy dozadu to nemá. Na horách jsme z děckama byli. Na můj dotaz, zda jim není zima přišla odpověď "nee, proč?". Tolik k obavám o teplotní komfort ;-)

wagabond
8. listopadu • 18:32

No ať se ty děcka z té zimy hlavně neposerou...:-D

Kevlarius
8. listopadu • 13:55

Nemá to možnost elektrického vyhřívání zadních sedadel jako příplatkové výbavy? Z vlastní zkušenosti s Hyundai Tucson mohu potvrdit, že je to velmi rychlý a účinný ohřev.

E15
8. listopadu • 14:15

systém vytápění ala tramvaj T3 ne každý snese :-D

Kevlarius
8. listopadu • 14:32

Přiznám se, že mě to vyhovuje. Když vlezu do vymrzlého auta a zapnu elektrické vyhřívání sedadel a volantu, tak je to teplé takřka během minuty a připadá mi to velmi příjemné. :-P
Než se auto vyhřeje od nafťáku, to by bylo docela dlouhý čekání.

.
8. listopadu • 18:10

Ta připomínka se ale týkala výdechů topení na nohy. V tom jaksi vyhřívané sedadlo nepomůže.

E15
8. listopadu • 13:36

To je u Toyoty taková klasika, že nemá věci, které ostatní automobilky mají jako naprostou samozřejmost, takže to řada zákazníků ani neřeší, protože je to vůbec nenapadne, že by to mohlo být možné (příklad za všechny - RAV4 ani v nejvyšší výbavě s cenou přes 1,1mil nemá výškově nastavitelnou sedačku spolujezdce - to člověk prostě nepochopí).

kolkyno
9. listopadu • 8:01

A nezabzdaj ze v RAV4 si musis priplatit za rezervu na alu 1000e a gps 600e. To uz hej ked auto stoji cez 33.000e a nema to v tej cene....

MasoxCZ
9. listopadu • 13:51

Rezervu na hliníkovém ráfku? Tak to už je teda hodně absurdní onanie.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 15:01

Asi ten hliník je lehčí a podle mojeho jak jsem kupoval zimní komplety i levnější, kdybys tam měl železo, tak u některých musíš mět jiný šruby.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 8:27

Já mám u obou aut asistenci a u té ravky dostaneš sadu na opravu kola. Na slovensku tam je povinná rezerva? Jak to dělají řidiči mhd?

Surcuf
8. listopadu • 16:04

Zato má safra problémy v losím testu.....:-)))

E15
8. listopadu • 16:29

Což by se dalo pochopit, kdyby byl ten podvozek alespoň nějaký pohodlný kočář, ale uskákaný trakař, kde (i přes v podstatě balonová kola) je cítit každý kamínek na silnici a výsledku ještě neumí projez zatáčku.. to se ji fakt "povedlo". CR-V má podvozek o dva levely pohodlnější a v losím testu neměla zásadní problém...

JB
8. listopadu • 22:27

... ta nová RAVka?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
9. listopadu • 8:31

Když dojdou argumenty, vytáhne se zbytečný losí test.

Surcuf
12. listopadu • 15:13

Zbytečný???? Odevzdej řidičák- hned!

Rozumbrada
9. listopadu • 8:52

To snad nemůžeš myslet vážně. Losí test je argument a hodně silný. Ukazuje, jak se povedl podvozek, kde je hmotný bod, jak je odladěné esp, co řízení. Losí test by se neměl podceňovat.

mpolan
9. listopadu • 9:53

Losí test je něco, co lidi normálně na silnici dělat nebudou. Bezpečnější je prostě vzít takovou překážku čelně. Losí test dobře zvládne zkušený a připravený řidič. V náhlé situaci je i těch 71 km/h nebezpečná rychlost, protože reakce řidiče je pudová, ne naučená. Bezpečný vyhýbací manévr lze provést v městské rychlosti do 50 km/h, pak už to je spíš loterie.

kari
11. listopadu • 8:32

Trochu mě znepokojuje, že i takový lidé, jako ty, mohou legálně sednout za volat.

.
9. listopadu • 10:14

Ty jsi dobrý psychopat. Když ti vběhne do cesty dítě, tak jej vezmeš čelně?

mpolan
9. listopadu • 12:23

Vidím, že některým jedincům dělá problém přečíst i čtyřřádkový text, tak to je síla.
A jo, když mi v 70 (nebo více) km/h vběhne do cesty dítě, tak je vezmu čelně, protože v takové chvíli už na reakci není čas. Je rozdíl vyhnout se něčemu na co jsem připravený a vyhnout se dítěti, které vyběhne odněkud, kde ho nevidím.
Jinak jsi svým manipulativním příspěvkem opět dokázal, že jsi ubohý.

Rozumbrada
9. listopadu • 12:49

Mpolane, znova opakuji: losí test je ve zkratce celkové prověření jízdní kvality vozů. Je to podobné, jako u kliků nebo jiných komplexních cviků. Na klik musíš mít záda, ruce, břišní svaly, nohy, skoro vše.Znova a podrobněji opakuji. Úspěšnost losího testu závisí na rozvoru a rozchodu podvozku, vhodných rozměrech karoserie na daný rozvor a rozchod, na úmístění hmotného bodu, na kvalitě a správné tuhosti tlumičů a odpružení, na zavěšení kol, na odladěnosti esp. S odladěností esp koreluje odladěnost všeho ostatního- abs, asr,....Vhodnost rozměrů kol, atd...
Losí test je komplexní disciplína. Není třeba pročítat tunu materiálů, zde ve zkratce vidíš, jak se celý vůz povedl.Měl jsem za volantem pár situací, které bylo vhodné řešit prudkým cuknutím volantu a v ten okamžik jsem nyl rád, za kvalitní vůz. Já věděl že si to mohu s daným vozem dovolit.Dále, nejde jen o situace extrémní. Z této ovladatelnosti lze i odvodit chování vozu za náročných, ale i zcela běžných situací. Jak se bude vůz chovat, když pojedeš do táhlé zatáčky a budeš chtít silněji (ale stále ne nějak přehnaně) brzdit či akcelerovat, jak si s ním pojede v serpentýnách na Krkonoše/Šumavu, jak moc neklidný bude vůz v zimě při zásahu esp. Tvé zpochybnění losího testu na základě nevyhýbání se překážce v nouzové sotuaci a naprosto zcestné.Přijde mi, že máš nebo uvažuješ o vozu, který je v losím testu absolutní propadák. Nejsou důležité jemné rozdíly, ale občas se objeví katastrofa. Např. Jeep Grand Cheerokee, testovaný 2012. Horor. Mezi moderními vozy je fail Mazda 3, prapodivně neklidný a až moc nadzvedávající zadní kolo Scala. Corolla je klidná, ta zvládla test dobře. Rav4 jsem neviděl.

mpolan
9. listopadu • 13:52

Napsal jsi tu krásný elaborát... a úplně zbytečně. Protože losí test a vše, co z něj vychází a co popisuješ, funguje pouze v jediném případě - na tom kuželkami označeném letišti. Zbytek je jen totální loterie, kterou nedovede sebelepší řidič ovlivnit. A ty tvé situace - gratuluji, měl jsi prostě štěstí. Jindy se ti to povést nemusí a ty se budeš divit, proč to ten "kvalitní vůz" najednou nezvládl.
Máš pravdu, uvažuju o novém autě. Výběr je dost široký a většinou jsou to auta, která ten losí test zvládla na výbornou. A přesto mě jeho výsledek vůbec nezajímá, podle něj nekupuju. Tebou popsané situace z něj totiž vůbec nejde odvodit. Příkladem budiž třeba Kodiaq, který taky neexceluje, ale na silnicích a v různých běžných manévrech se chová dobře a stabilně.

Marek71
11. listopadu • 10:14

Popsal to přesně a zcela pochopitelně.To není o tom, jak auto zvládne ten jeden mánévr, ten přesně udělaný losí test, na který je řidič připravený a dělá ho mezi těmi kužely. Ten test je jenom ukázka toho, jak se to auto chová v této náročné situaci, jak se naklání, jak je naladěný podvozek, jak to vše spolu (ne)funguje.Jisteže většina řidičů v životě neprovede v provozu losí test, to je snad jasné každému. Ale ten losí test nám ukáže, jak se auto chová a jak se může zachovat i ve spoustě jiných situací, ke kterým v životě řidiže reálně dochází.Tak to konečně pochop a uznej. Losí test není zbytečnost a i když ten specifiský a konkrétní manévr řidič nikdy neudělá, říká nám to o tom autě hodně.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 14:55

pánové nehádejte se, u nás los je zavřený v zoo, nemáme ani na ten mánevr širokou silnici, některé jsou stěží široké 6metrů a na tych videí je vidět, že ten řidič měl vypnutý esp a tym volantem to ještě sekl do smyku. mpolan má pravdu.

vztekloun
9. listopadu • 21:25

Tak to je neuvěřitelný. mpolan by si zasloužil nějakou cenu. Tohle se jen tak nevidí. Raději se překážce vyhnu než bych to do ní napálil čelně. To je neuvěřitelná blbost a docela bych uvažoval o zdravém rozumu p. Polana kdyby to vážně někde udělal. Spíš ale pochybuju že má pan řidičák a že v nějaké krizovce někdy vůbec byl protože každý z pudu sebezáchovy raději uhne před překážkou než by to do ní napálil. Ohledně ty 6 metrů široký silnici... Já netuším jestli pán který toto pronesl někdy vůbec viděl losi test ale ten právě počítá s tím že auto se v takový situaci má uskromnit na dvouproudou okresku takže české silnice jsou na to naprosto dostatečně. Spíš bych viděl problém když v takovém manévru vjedete do díry. Losi test je ok, ukáže toho o autě spoustu a hlavně ukáže jak se chová na hraně. Pokud jezdíte denně do práce 10km tam a zpět tak to vážně řešit nemusite, v případě že to chcete napálit raději čelně tak to nemusíte řešit už vůbec a kupte si raději nějakej amerického pickup s traverzou před čumákem ale pokud toho člověk najezdí více tak je reálná šance že to ocení. Ne sice v takové míře v jaké je ten test provaden, to by už vážně musel být smolik ale vyhybaci manévr kdy Vám někdo třeba nedá přednost a strčí Vám čumák do pruhu je neocenitelný protože brzdit v drtivý vetsine už nemá smysl. No teda pokud toho frajera nechcete trefit čelně zejo....

petr r. (petrumr)
10. listopadu • 9:17

vztekloun-my tady diskutujeme, že když pojedeš lesem na silnici o šírce 4,5m, tak losí test neuděláš a kdybys u mě dělal jízdy, tak bys to pamatoval, prostě brzdit na plno, je lepší divočáka trefit čelně, než se omotat o strom bokem. Přečti si něco o losím testu, jak jsou kuželky rozmístěny na šířku a délku.

bzzz
9. listopadu • 21:51

Ja vam nevim, mensi zver muze byt 'lepsi' vzit celne nez riskovat masakr v prikope/stromu ci protismeru. Ono to dost bude zalezet na prekazce, rychlosti, vozidle, provozu okolo... nezevseobecnoval bych. Losi test je urcite fajn na odhaleni failu, ale v realu losich 60 nebo 70 km/h muze hrat zanedbatelnou roli proti schopnostem samotneho ridice nebo stavu/vozovky/provozu. Toz asi tak...

Surcuf
12. listopadu • 15:12

Menší zvěř ano, ale to se bavíme o velikosti zajíce, cokoliv většího napáchá velkou škodu nebo tě i zabije.
Losí test je zkrátka simulace vyhýbacího manévru před překážkou a pokud se má auto při něm tendenci kulit na střechu, je něco dost špatně....normální řidič (podotýkám řidič ne majitel ŘP, to je rozdíl) se překážce vyhne, do poslední chvíle brzdím, pak brzdu povolím a točím volantem. Věř, že jsem to několikrát zažil a děkoval Bohu za Forda a jeho podvozek.

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 15:40

a kolilk měříš, že na místě spolujezdce potřebuješ mět nastavitelnou sedačku?

E15
8. listopadu • 16:02

Já na sedadle spolujezdce prakticky nikdy nejezdím, takže dotaz je irelevantní. Spolujezdec jako takový může měřit od 150ti cm do 200 cm... Nepochopím, jak může někdo (kromě prodejce samozřejmě) takovou absurditu ještě obhajovat...

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 18:04

a proč ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
8. listopadu • 19:43

Vzhledem k celnim airbagum povazuji vhodne usazeni pasazera na sedadle spolujezdce za nutne. Ze to nekdo nedela neni chyba ostatnich.

Best
9. listopadu • 11:49

Vedle bezpečnosti jde i o pohodlí, výška sedáku nastavená na 180cm jedince je špatně pro 160 cm ženskou a stejně tak špatně pro dvoumetrového Krpálka, je to stejné jako s oblekem, ještě nikdo neušil oblek, který by padnul velkému i malému, tlustému i hubenému. Pevná výška sedáku je těžký fail proti komfortu sezení zvláště na delších cestách, který se dá tolerovat u nějakého městského poskakovátka, u větších aut je to šetření na zcela nevhodném místě.

Peter
9. listopadu • 13:21

Fajn a proč potom potkám většinu řidičů hlavně koncernu VW - fabia, Octavia, Golf, A3, kteří sotva vidí přes volant?

Rozumbrada
9. listopadu • 13:25

Nepotkáváš, to si vymýšlíš. A pokud někdo takový je, jedná se o problém hlavy, ne nemožnosti si správně nastavit sedadlo.

Peter
9. listopadu • 17:55

To já vím, to jen potvrzuje, že ne vše co uživatelé chtějí v autě mít,taky umí používat. A o x dalších věcech ani nemají tušení k čemu slouží, ale soused to má, tak já taky.

Niemand
9. listopadu • 5:55

Airbag spolujazdca je práve nahnutý tak aby pokryl široký záber postáv v rôznej vzdialenosti od prístrojovky.

CRW
9. listopadu • 11:35

Ale prdlajs, proč myslíš, že EuroNCAP strhává body za výškově nenastavitelná sedadla a za nenastavitelné horní úchyty bezpečnostních pásů?

Niemand
9. listopadu • 12:42

Za to sa možno niekedy strhávali body. Ale už dávno to neplatí. Veď ani Volvo nemá nastaviteľnú výšku pásov a tradične berie najvyššie body.

CRW
9. listopadu • 12:53
Niemand
9. listopadu • 15:23

Tak s Volvom som sa sekol, ale body sa za to nestrhávajú. Corolla ma 95% za ochranu dospelých. Žiadna značka mimo lowcost sa nebude oberať o body. A pri náraze so 40% prekrytím a 100% prekrytím sa používa iná výška figuríny, takže airbag spolujadza a pás svoju prácu robia dobre.

Marek71
11. listopadu • 10:03

Volvo mělo pevné ukotvení pásů ve starší S80, tu jsem měl. Stejně tak mělo (a tuším i má?) pevnou opěrku hlavy, něšlo nastavit sklon ani výšku.

Sir CHerokee
8. listopadu • 13:10

Ten nový sedan s osvědčeným motorem a moderní technikou je bezkonkurenční nabídka na trhu. Pohodlný držák.

Julia1999
12. listopadu • 16:19

Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

E15
8. listopadu • 13:45

Jestli je to držák, se ukáže časem (já věřím, že ano). Ale pohodlný? To bych se hodně divil (taková RAV4 je všechno jen ne pohodlná (řekl bych, že je to naopak taková reklama na nepohodlí) a že by o x set ticíc levnější auto od stejné automobilky bylo o tolik jiné?)

wsbk
9. listopadu • 21:10

Ty jsi chytrolín to by se jeden posral, mám novou Rav a pohodlná je . dlouhý cesty úplně super,podle mě jsi tu nejchytřejší diskutující co má v garáži 1,2 htp

E15
10. listopadu • 0:11

Gratuluju!

Dusan
9. listopadu • 17:14

Problem nedostatku pohodli v RAV4 je hodne o tom, ze zadani hlavne na interier bylo dane: "musi byt vyrazne horsi nez Lexus NX". Coz je u koncernu, ktere maji i premiovou znacku sice obvykle zadani (viz Audi vs. VW vs. Skoda), ale u Toyoty je ten problem, ze uz NXko od Lexusu neni zadny dvakrat pohodlny kocar, takze kdyz se mela RAV4 vyrazne odlisit smerem dolu, tak uz je to opravdu hodne videt.

E15
10. listopadu • 0:27

Vidím to stejně, takže předpokládám alespoň částečné vyřešení problémů až v rámci faceliftu, který přijde po uvedení nové generace NX.

Niemand
9. listopadu • 5:51

Ty musíš byť vážne vytretý. SUV sú menej pohodlné aj u BMW. Podľa tvojej logiky by to malo byť naopak, lebo čím drahšie tým pohodlnejšie.
Ja som s Corolou jazdil po dosť rozbitých cestách a na 17 palcových gúmach to bolo veľmi dobre, ale ty testovať nemusíš ty máš s Toyoty zjavne dáke komplexy.

E15
10. listopadu • 0:11

Opravdu předpokládám, že auto ta milion má lépe vyřešené odhlučnění podvozku, motoru a aerodynamického hluku než auto za půl milionu. Pokud je podle tebe v pořádku, když je to naopak, není to můj problém... ty komlexe ;-)

Niemand
10. listopadu • 9:12

Jasné a BMW 1 zo všetkými príplatkami je komfortnejšie ako 5er v základe.
Len tu klameš a zavádzaš. Rozdiel v cene plnky je asi dvadsať percent a v tom je väčší motor, štvrkolka, dovoz z Japonska a asi aj vyššie marže keďže RAV4 je najpredávanejšie SUV sveta, továrne idú na plno, tak prečo by podliezali cenou. Ak na to nemáš, tak nakupuj inde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
11. listopadu • 10:54

Asi se shodneme, že BMW 5 je větší a v průměru dražší auto než BMW 1, takže člověk tak nějak předpokládá, že i když bude 5tka v holobytu a jednička v plné výbavě, bude ta 5tka pořád pohodlnější a lépe odhlučněné auto. Stejně tak třeba Kodiaq/Octavia, CR-V/Civic a pod. Pokud je to u Toyoty ale naopak a RAV4 nedosahuje komfortu (a dokonce ani výbavy) Corolly, OK, je to pro mě nová informace a díky za objasnění.

Kankunen
8. listopadu • 13:19

JJ, nástupce Fluence. Silniční safety car, vedoucí kolon.

Roman
9. listopadu • 13:46

Jsi zaspal dobu. Už dávno nezáleží na tom co je pod kapotou ale na tom, co je za volantem!:-(

Já První
9. listopadu • 15:41

Přečti se nějaký současný články: auta se hodnotí podle počtu a druhu usb zdířky a uhlopříčky displeje...
:-(

Peter
9. listopadu • 13:23

Klasický český řidič - pokud to nemá aspoň 150 kW a zrychlení z 0/100 za 4 sec, tak je to na hovno. A k čemu vám to je?

Já První
9. listopadu • 15:40

To platí jen na diskuzích... v praxi se nejvíc prodávají nejnižší výkony a nejlevnější výbavy... a ne, teď nemluvím o nákupech přes firmu.

petr r. (petrumr)
11. listopadu • 18:07

nesouhlasím, mám dvě auta s nejslabším moterem v řadě, ale výbavou se nešetřilo.

Niemand
9. listopadu • 5:47

No keď nevieš radiť, tak si kúp automat a chod prispievať na weby o varení.

Marek71
11. listopadu • 9:57

A platí to i opačně, to znamená, že kdo má automat, tak neumí řadit? Protože já mám automat, ale ne kvůli tomu, že bych neuměl řadit (s manuálem jsem najel cca. 750 tisíc km), ale proto, že mi víc vyhovuje.

JB
8. listopadu • 22:22

97 kW "vedoucí kolon" ??? To jako vážně :-D

mpolan
9. listopadu • 8:27

Když to nemá turbo a zrychlení za osm, tak to nedokáže přeci jet rychle, natož předjíždět, ne?

asi tak
9. listopadu • 13:05

mám 1.8 a jen 92 kW - rozhodně jsem nebyl vedoucím kolony.. nikdy.. a bez turba :D

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 19:27

fluence je renault, corolla je od toyoty a 1,6 valvematic má 97kW kdežto flunce 81kW.

Roman
8. listopadu • 20:56

Blíží se doba kdy se na Fluence bude vzpomínat se slzou v oku jako na starý dobrý bezproblémový auta ze starejch dobrejch časů.

Sir CHerokee
8. listopadu • 15:38

V době, kdy i baterkové Citigo stojí 0,5 mega, je ta Toyota za 420 000 hoodně dobrá.

E15
8. listopadu • 16:41

Jablka a hrušky... eCitiGO s EL značkou je poněkud jiná kategorie...

petr r. (petrumr)
8. listopadu • 15:43

citigo je rozměrově tak aygo. C-HR za 499900kč srovnávej scala nebo kamiq, ale né výbavou, to bys u škodovky přesáhl 600tkč

E15
8. listopadu • 16:43

Výbavu si do té Škodovky člověk poskládá přesně (no skoro přesně - už to není, co to bývalo) jakou potřebuje. Tady si neposkládá vůbec nic...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
8. listopadu • 19:11

poskládá a přijde na pěkný peníze a fakty to není co to bývalo, při konfiguratoru se objeví toto musí být stím a stím a dotyčný potom zjistí, že ta toyota je levná.

Ruda
11. listopadu • 15:38

Za ty prachy je měřitelný jen sedan a ten v ČR skoro nikdo nechce..finančně špatně

jogurt
8. listopadu • 19:28

cokoli jen dle ceny kupuje jen osel, slušně řečeno.

Vóša
8. listopadu • 17:01

S tím rozdílem, že Škodovka je tak dobrá max pro dobytek z Čech....

Čurin & Dement
8. listopadu • 17:22

No jistě! Morava a Slezko volí Hyjondééééééééééé

kari
8. listopadu • 14:32

Žádný trhač asfaltu to není, ale není to hybrid ani elektro, aby to jezdilo v pravém mezi kamiony, jak mají majitelé ve zvyku. ;-)

Rokyta ex Acz
8. listopadu • 15:36

Víte co, běžte s těma elektrickýma zásuvkama už někam. Tak jak část aut začíná být pouze v hybridu nedejbože do zásuvky, tak pro mě přestávají být koupitelná. Děsím se toho, až zase nepůjde v zimě delší dobu elektřina. Takže tím pádem vám nepojede ani auto. Všichni budou před baráky bručet na mobilních elektro centrálách aby mohli odjet auty. Ekologie jak ďas :-D Tak že je auto i v klasické verzi je jenom dobře. Pěkně půl roku pojezdit, pak udělat hammerite a komplet dinitrol. Vyhýbat se značkovému servisu Auto Bond ve prospěch konkurence a pokud to neukradnou nebo se nějak víc nenabouráš, tak z toho můžeš mít téměř doživotní vůz :-D

Bouce
9. listopadu • 14:32

Delší dobu? Tak za prvé, kdy v naší zemi nešla delší dobu elektrika. Jednou za deset let dva dny. A i kdyby opravdu nešla, tak nefungují ani benzinky, takze argument o ničem. S Auto Bondem máš bohužel pravdu. Co nejdál od něj.

Bouce
9. listopadu • 14:32

Delší dobu? Tak za prvé, kdy v naší zemi nešla delší dobu elektrika. Jednou za deset let dva dny. A i kdyby opravdu nešla, tak nefungují ani benzinky, takze argument o ničem. S Auto Bondem máš bohužel pravdu. Co nejdál od něj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Já První
9. listopadu • 15:37

No, ale o tom to je: se svým Puntem s 50 litrovou nádrží a pětilitrovou spotřebou jezdím mnoho mnoho dní, aniž bych benzínku potřeboval.

petr r. (petrumr)
9. listopadu • 18:12

hyundai kona dojede asi stejně jak ty, tesla více, e-golf méně.;-)

Marek71
11. listopadu • 14:40

Pokud má nádrž 50 litrů a spotřebu 5 na sto, tak teoreticky má nájezd 1000 km. Kona dojede stejně? A na jedno nabití, stejně jako to Punto? To je mi novinka :-) A kterí tesla má dojezd přes 1000 km?

petr r. (petrumr)
11. listopadu • 15:13

a on plní tu nádrž má pořád do plna? každý den jezdí na benzínku?

Marek71
11. listopadu • 16:38

Prostě on tu nádrž jednou naplní a může pak jezdit 1000 km. A nebude mu vadit, kdyby mezitím se něco stalo, že be nemohl palivo doplnit, tak jsem to pochopil já. Pokud nabiješ doplna Konu, tak s ní ujedeš 400 km a ne stejně, jak jsi tvrdil ty. Nebo jak si to myslel?Nebo o čem tady spekuluješ? :-)

petr r. (petrumr)
11. listopadu • 17:53

já jsem to myslel, že to doma nabijí nebo cestou, protože punto má tak proběh dvacet km za týden a ta kona ujede více km a kdo má teslu, jezdí více, šak to psal, že mu to vystačí na více dní.

jozka
11. listopadu • 20:52

Pripominas mi toho genia, co se se mnou dohadoval, ze mnou nahozena castka na jidlo pro rodinu a tyden je vysoka, ze kupuju blbosti. Tak jsme to zacali rozebirat a postupne z nej vylejzalo "tohle ja nepocitam, to mam doma, tohle taky ne, to taky mam...".

jozka
11. listopadu • 12:07

Zkus to spocist znovu.

Kari
8. listopadu • 19:38

A přijde ti, že já elektro blahořečím? Jsou to krumply. Dneska jsem jel na dálnici 110 (vic to nešlo) a stejně jsme předjeli Teslou X. Protože všichni hlásají, jak je to rychlé a pak se plahočí mezi kamiony a šetří energii, aby někam dojeli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rokyta ex Acz
8. listopadu • 20:48

Tesly jezdí na dálnici i 80-90, vždycky ji za tmy poznám už z dálky díky tomu, že velký středový displej jde vidět skrz zadní okno už z dálky. Ale proti kochajícím nic nemám. Když není provoz a mám na to náladu, tak se někdy také kochám:-D

Mirek
8. listopadu • 20:21

Co to je "krumpl"? Ty se snažíš také o vymýšlení nových českých slov pro nahrazení germanizmů, v tomto případě asi "klumpr"?

Doporučujeme

Články odjinud