Česká Škodovka má nového šéfa. Luboš Vlček končí, z automobilky ale neodchází

Ralf  |  22. 07. 2020 12:49

A hodně úspěchů s naším 125 letým klenotem přejeme!

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  22. 07. 2020 13:01

..je to klenot..ta Skodovka! Musi se to umet vyborne kocirovat

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  22. 07. 2020 13:05

Ušsejym topanobtykum defynytyvňe rosklýžylo.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  22. 07. 2020 13:48

Tak dalších pět roků marketingových slintů a uplácení podřadných novinářů.
Jak moc musí být člověk v prdeli, když musí prodávat auta, co vypadají jak houba na nádobí. A ten škodovácký soudruh, co byl nedávno v tv seznam, ten pokračuje?

Odpovědět  |   | 
Adam  |  22. 07. 2020 16:16

Vosicky a Tfujdaj by mohli vypravet ...

Odpovědět  |   | 
k22  |  22. 07. 2020 16:49

"houba na nádobí "
you made my day

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 07. 2020 17:11

Houba na nádobí, je taky prostě simply clever.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 07. 2020 12:16

Otázka je, jaká značka dnes prodává auta, co nevypadají jako houby na nádobí.
Vše je otázka názoru. Mně se Škoda líbí.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  24. 07. 2020 12:18

Mně se Škoda nelíbí.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  24. 07. 2020 12:36

Čecháčkům se líbí Tfujdai ... a to je dobře.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 07. 2020 08:21

Píše čecháček - škodováček, co neumí ani správně napsat jméno značky Hyundai.
Právě škodováčci jsou největší čecháčci, o tom není pohyb.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  25. 07. 2020 08:23

...o tom není pochyb.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 07. 2020 14:32

Podvozkoví průseráři. Passat i Superb v hybridu, potom Oktávka a nyní to završil superprůser s Golfem. Ten tomu dává korunu.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  22. 07. 2020 15:34

Majto ošyzený ašnadřeň!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 07. 2020 16:10

No nevím, ale tohle vypadá spíš na pěkně klouže gumy než chybu podvozku. Na rozdíl např od těch hybrid, které mají těžký zadek. Ale třeba test kudy hybrid jsem neviděl, takže nemůžu soudit.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  22. 07. 2020 16:29

Myslím si, že pro reálné situace nejsou tolik podstatné drobné rozdíly rychlosti, ale celkové chování vozu. A to je u Golfu 8 dobré. Pro mě zatím vypadá nejlépe Corolla. Klidné předvídatelné chování, s absencí nějakého rychlého přesunu hmotnosti na jednotlivé kolo. Třeba Škody jsou v tomto ohledu špatné všechny modely. Svědčí to o šetření na odladěnosti podvozku a asistenčních systémů.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  23. 07. 2020 10:55

Už od pohledu je ten Golf rozevlátej a rozhoupanej..děs. Když to projde testem, tak se v tom nedá jezdit, jak je to tvrdý, když je to pohodlnější, tak to nebezpečný. A při tom stačí rozebrat podvozek Focuse...což jistojistě udělali...ale nebyli ochotní akceptovat ty náklady.

Odpovědět  |   | 

Vlček měl na starosti v číně fleet..stačí dobře že ho kravatáka vyhodili za ty jeho manýry.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  22. 07. 2020 18:09

Myslím, že celé VW je asi ve stejné situaci jako Německo v roce 1944... pár zabedněnců věří, že to takhle půjde dál, většina ví, že jdou do kopru...

Odpovědět  |   | 
Kundaj & Hovnaj  |  22. 07. 2020 19:59

Prafdu ďýž!

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  23. 07. 2020 21:01

Cítíš se zdráv?

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  23. 07. 2020 20:52

Co si představuješ pak takovým pojmem "jít do kopru".

Odpovědět  |   | 

Jít do total do pichi.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  24. 07. 2020 12:39

Vošo ty asi víš něco co Němci nevědí ... prostě online odborník, běž jim poradit, čekají na to. ) VW mělo lepší období, ale přesto pořád válí a dělá dobré vozy, pokud se nebude dařit VW nebude se dařit ani nám, ale to někteří zdejší pitomci tak nějak neřeší.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  23. 07. 2020 20:51

Tak doufejme, že nové vedení škody bude prosazovat cenově příznivější politiku vůči individuálním zákazníkům. Takhle by to totiž hoši dál nešlo.

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 07. 2020 21:42

zajimava uvaha - treba ze bys predlozil danovy priznani a podle nej dostal cenik?

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  23. 07. 2020 22:11

Rozlišuješ mezi fleetem a individuálním zákazníkem? Kupoval jsi někdy auto?

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 07. 2020 05:12

jestli te sere rozdil mezi firmou a obcanem tak te sere ze sousedovi nechcipla koza taky

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  24. 07. 2020 11:08

Můžeš tu myšlenku rozvést? Nějak nerozumím. Když nechci platit víc za totéž, co to má společné s tou kozou?

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 07. 2020 18:40

bud osvc, bud spolecnik sro, bud akcionar a nezavid

Odpovědět  |   | 

Německá žárlivost se opět projevila naplno, zá úspěsné vedení Škodovky, nejlepší dojné krávy koncernu, vyhazov. Slušná banda kkotů je v tom Vlkohradě.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  24. 07. 2020 12:40

Ta čistka se netýká jen škody, ale celého koncernu n napříč značkami. Němci Škodovku milují, to co píšou někteří zdejší mudrlanti o zášti vůči Škodě je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Senior f Kundaji  |  24. 07. 2020 18:48

a nálada v Protektorátu je 1a!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 57 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan