Česká policie dostala k užívání rychlou Octavii RS

Policie dostala v pondělí nový služební vůz. Jde o českou Škodu Octavii v nejvýkonnější verzi RS. Ta má pod kapotou motor 2,0 TFSI o výkonu 147 kW (200 k). Policejní Octavia je ovšem v civilní stříbrn barvě a Policie ji má od Škody Auto pouze zapůjčenou.

Vůz bude začleněn do vozového parku Policie ČR - Správy hl.m.Prahy a bude nasazena pro běžné policejní činnosti. Doufejme, že tak tomu bude i ve skutečnosti a že Octavia RS nebude sloužit k soukromým účelům některého z policistů.

O tom, zda vůbec a kdy budou nasazeny výkonné Octavie RS i v tradičních barvách Policie není rozhodnuto. Vše záleží na financích a Policie nyní nemá dostatek peněž ani k pravidelné obměně svých starých vozů a tak se nedá předpokládat, že rychlé Mondea ST by doplnily Octavie RS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Studie Octavie RS z letošního Autotecu


TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků