Česká ladičská firma Cimbu nabízí tuning pro novou Octavii RS

Společnost Cimbu ze Sukorad u Mladé Boleslavi operuje na poli čiptuningu již 12 let a za tu dobu prý provedla více jak 50 tis. úprav řídících jednotek. Jedna z posledních softwareových novinek české ladičské firmy se týká i nové Octavie RS.

Škoda Octavia ve verzi RS má pod kapotou agregát 2,0 TFSI s výkonem 147 kW (200 k) v 6 000 ot./min a točivým momentem 280 Nm dostupným při 1 800 - 5 000 ot./min. Chiptuning od firmy Cimbu zvýší výkon motoru na 175 kW (238 k) a pohonná jednotka dosáhne maxima v 5 800 ot./min., tedy o 38 koní více o 200 otáček dříve. Maximální točivý moment povyskočí o 36 Nm na celkových 316 Nm, ztratí ale svou plochost. Cimbu dále uvádí, že kombinovaná spotřeba se při shodném stylu jízdy sníží až o 0,8 l na 100 km. Cena této úpravy činí 20 468 Kč vč. DPH.

Tip: Přečtěte si redakční test nové Škody Octavie RS.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků