Česká ladičská firma Cimbu nabízí tuning pro novou Octavii RS

Společnost Cimbu ze Sukorad u Mladé Boleslavi operuje na poli čiptuningu již 12 let a za tu dobu prý provedla více jak 50 tis. úprav řídících jednotek. Jedna z posledních softwareových novinek české ladičské firmy se týká i nové Octavie RS.

Škoda Octavia ve verzi RS má pod kapotou agregát 2,0 TFSI s výkonem 147 kW (200 k) v 6 000 ot./min a točivým momentem 280 Nm dostupným při 1 800 - 5 000 ot./min. Chiptuning od firmy Cimbu zvýší výkon motoru na 175 kW (238 k) a pohonná jednotka dosáhne maxima v 5 800 ot./min., tedy o 38 koní více o 200 otáček dříve. Maximální točivý moment povyskočí o 36 Nm na celkových 316 Nm, ztratí ale svou plochost. Cimbu dále uvádí, že kombinovaná spotřeba se při shodném stylu jízdy sníží až o 0,8 l na 100 km. Cena této úpravy činí 20 468 Kč vč. DPH.

Tip: Přečtěte si redakční test nové Škody Octavie RS.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků