Česká ladičská firma Cimbu nabízí tuning pro novou Octavii RS

Společnost Cimbu ze Sukorad u Mladé Boleslavi operuje na poli čiptuningu již 12 let a za tu dobu prý provedla více jak 50 tis. úprav řídících jednotek. Jedna z posledních softwareových novinek české ladičské firmy se týká i nové Octavie RS.

Škoda Octavia ve verzi RS má pod kapotou agregát 2,0 TFSI s výkonem 147 kW (200 k) v 6 000 ot./min a točivým momentem 280 Nm dostupným při 1 800 - 5 000 ot./min. Chiptuning od firmy Cimbu zvýší výkon motoru na 175 kW (238 k) a pohonná jednotka dosáhne maxima v 5 800 ot./min., tedy o 38 koní více o 200 otáček dříve. Maximální točivý moment povyskočí o 36 Nm na celkových 316 Nm, ztratí ale svou plochost. Cimbu dále uvádí, že kombinovaná spotřeba se při shodném stylu jízdy sníží až o 0,8 l na 100 km. Cena této úpravy činí 20 468 Kč vč. DPH.

Tip: Přečtěte si redakční test nové Škody Octavie RS.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků