Sleduji že v rámci firmy pošetřili na návrhářích, a to co má Peugeot modré jen natřou na červeno. Jinak s autorizovanými servisy je to celorepubliková bída u všech značek. To je problém už v majitelích, kteří chtějí vydělávat na servisu. Místo aby dělali servis a vydělávali tak.
Hmm, nový loga, hezký... A co provedou s těma zabržděnýma přejímacíma technikama a totálně neschopnýma servisákama kteří podělají i to co funguje? Letošní zkušenost z Brnocaru - naprostá katastrofa, závada na ventilaci kterou mohlo vyřešit jedno relátko za 50 korun se řešila 2 týdny na 3× a ve finále vyšla (i "se slevou") přes 10 tisíc!Proti autům od Citroënu nemůžu říct křivé slovo - ale téhle konkrétní "dynamické" firmě se doporučuju velkým obloukem vyhnout...
Naprostý souhlas. Pokud tam zůstanou stejní lidi, barva sedačky ani sklo kolem to nezachrání. Doporučuji C kupovat v zahraničí - NAPROSTO jiný přístup k zákazníkovi nehledě na technickou podporu. Bohužel.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.