Česká dealerství Citroënu mění svoji tvář

Již pět tuzemských dealerství značky Citroën bylo přestavěno podle aktuálních požadavků z Francie, jež mají reflektovat současné trendy Citroënu. Rok 2010 je z tohoto pohledu přelomový, neboť města Ostrava, Hradec Králové, Liberec, Brno a Písek dostala nová dealerství značky ve stylu, kterým se Citroën začal prezentovat v roce 2009.

Vše v nových showroomech má být podle automobilky uhlazenější a dynamičtější. „S modernizací prodejní sítě jsem spokojený. Z celkového počtu 46 prodejen jich je už 5 podle nového designového konceptu a dalších patnáct je aktuálně ve výstavbě. Děkuji všem českým dealerům Citroënu, že se do toho pustili s takovou vervou a věřím, že nejpozději do konce roku 2011 budou všechny české prodejny již ve stylu kreativní technologie,“ říká k tomu Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.

Právě Frédéric Passemard na podzim roku 2010 osobně otevřel dvě nové prodejny v Liberci a v Hradci Králové. Vedle vzdušných prodejních prostor hýčkají zákazníky dětskými koutky, bezdrátovým připojením na internet nebo pohodlnými sedačkami. Nicméně nemá jít jen o vizuální dojem, prodejce v rámci inovovaných dealerství musí poskytovat i služby a servis ve stejném duchu. Byly tak upraveny některé toky a organizace práce na prodejně a dílnách s jasným cílem - maximální uspokojení zákazníka. Jak se to Citroënu daří můžete ve výše zmíněných městech posoudit sami...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Pohled do dvou z pěti nových dealerství Citroënu
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků