Česká Avia představila první dvanáctitunový model

6 komentářů

petrumr
2. června • 15:36

po zavedení mýtného auta velkých tonáží nepůjdou na odbyt,dopravci to budou řešit menšíma a hlavně zboží půjde na železnici

Globetrotter.XL
2. června • 16:49

To vis ze jo, zbozi pude na zeleznici a nakupovat budes chodit na nadrazi  Proboha, lidi, nez nekdo napisete tuhle kravinu, zamyslete se!

petrumr
2. června • 19:46

třeba uhlí,sůl atd se přesune na železnici.Já chodím na nadraží i obědvat,co máš proti železnici.Dopravci ND už nemají zisky co dřív a spočítej si kolik zaplatí navíc na tom mýtným.Řidiči sou pořád mín placeni a k tomu přibudou dig.tachografy,které jim zamezí dělat přesčasy a podvody s dobou řízení.Schválně-každý den Zlín-Praha-nebo neumíš počítat a to ještě není cena nafty konečná+cena močoviny,kterou tam budeš muset taky nalit,nebo avia dostane nějaký vyjímky z emisí?

Žmulín
2. června • 15:24

Aspoň budou většíma kárama lépe využívat odstavný pruhy

bbleach
2. června • 8:01

jak je s avia-daewoo? Mají jeste tyto dve spolecnosti neco spolecneho?

lukas
2. června • 9:10

ne uz je to opet AVIA, po té co daewoo koupil GM (a ten koupil jen korejskou fabriku), tak byla Avia bez silného partnera....pak ji nekdou koupil a auta už prodává opět pod označením AVIA.

Doporučujeme

Články odjinud