Česká Avia představila první dvanáctitunový model

Česká společnost Avia vyvinula nový model D120, který má poprvé v historii automobilky celkovou hmotnost 12 tun. Přesněji tedy 11,99 tuny a to z důvodu nižší sazby mýtného. Avia tak brzy přivede ke svým šesti až devíti tunovým modelům novinku, která rozšíří portfolio a uspokojí širší spektrum zákazníkům.

Novinka má o to větší cenu, že její vývoj proběhl samostatně. Přestože se původně zvažovala spolupráce s renomovaným výrobcem, Avia od tohoto kroku ustoupila. Na druhou stranu mnoho dílů si přestala vyrábět sama a využívá subdodavatelských firem. Avia tak např. nakupuje nápravy od Albionu a používá motory Cummins, které jsou prozatím čtyřválcové, ale v budoucnu je doplní moderní šestiválce

Dalším důležitým krokem této automobilky je vývoj náhonu na všechna čtyři kola.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků