Česká Avia končí s výrobou vozidel. Plán elektrických náklaďáků je rovněž u ledu

T111  |  27. 07. 2020 18:42

To se dalo čekat. Akorát rozprodali pozemky v Letňanech a zavřeli krám. Logicky. Milionkrát faceliftovaná a desítky let zastaralá korejská Avia byla neprodejná a výroba v tak malém počtu je navíc ekonomická šílenost.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 20:38

Myslím, že tady ani nebyl zájem doopravdy něco vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Jogurt  |  28. 07. 2020 08:32

Souhlas. Už nesmyslnost elektrifikovat kategorii 7,5-9t je toho důkazem. Do města kvůli restrikcím nepoužitelné, na dálky neefektivní.

Odpovědět  |   | 
king014  |  28. 07. 2020 09:06

to elektro bylo pro US trh, pár jich i prodali, ale na rentabilní výrobu to bylo strašně málo

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 07. 2020 09:58

a pro británii, ale to se dělalo ještě za Odienu/Ashok Leyland

Odpovědět  |   | 
puk123  |  28. 07. 2020 10:57

Možná stačili ještě pobrat nějaké dotace.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  28. 07. 2020 10:01

ona měla řada D několik facliftů? Kdy? Nebo myslíte jak dali na masku místo znaku Daewoo logo Avia? Ne, to fakt není facelift, tohle byl vlastně první, ten od Czechoslovak Group

Zbytek byly věci pro Indii, to se netýká EU trhů

Odpovědět  |   | 
podoubský  |  27. 07. 2020 22:49

Kapitalisté Vás nenechají vydělat,i kdyby byla avie lepší než rolls royce,kluci.......

Odpovědět  |   | 
Véna  |  28. 07. 2020 00:03

Co to proboha plácáte?

Odpovědět  |   | 
podoubský  |  28. 07. 2020 20:05

Samý institut a výzkumák na závlačku a podložku,samá škola,samý specialista a ekonom ,tak ať se Ti machři u nás ukáží,by to muselo frčet......Nepatří nám už ani škodovka ale hubou plácat,hodnotit a testovat cizí auťáky a radit, dělat politiku a stěhovat sochy, to nám jde.Samý certifikát,povolení a homologace na každou sr.....ku a konkurence "venku"z Vás má akorát za bukem srandu,jak to s vámi skouleli.A někteří porevoluční cinkači s vymytými mozečky to ale nepochopí,že žádná konkurence venku nebude pomáhat nějakému prťavému vlezdoprdeláckému Kocourkovu a už vůbec ne ekonomicky a technologicky .Oni potřebují aby jsme kupovali jejich plešky,né oni naše.Konkurenci nepotřebují.A kecy typu "normy EU",homologace,zastaralost,tohleto a támhleto je jenom krásně vymyšlená hra nastrčených šašků v Bruselu a v našem průmyslu,jak vás krásně odstranit a vyštípat z "kšeftů.Nějak se to ale musí zdůvodnit že nesmíme vlastně nic vyrábět ,aby tomu ovce s koblihou, humanitární bombardéři a jiní naivní "týnejdři" s integrovaným obvodem s chytrého telefonu místo mozku tleskali a věřili tomu.A celý svět z nás má akorát prde.....l....A to je teprve začátek,ještě uvidíte,jak se to dělá a co umí konkurence z "Nového Holandska"a jejich parta,které jsou nějaká etiketa, emise, a homologace u řiti..........Peníze vyřeší všechno a vy,né že bych z toho měl radost,utřete hubu...........Ale co,hlavně rejpat do Rusáků,řvát na ulici s americkou,dřív s německou nebo ruskou vlajkou,dyť nám amíci všechno dovezou.Ale za kolik.Ještě poznáte kapitalismus.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 07. 2020 20:41

Tak brzy a už jsi na sračky, to se tedy máš čím chlubit.

Odpovědět  |   | 
jean  |  29. 07. 2020 08:15

Čo má s tými sračkami, čo si napísal, spoločné kapitalizmus? Kapitalizmus je forma ekonomiky, nie politického zriadenia.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  28. 07. 2020 10:42

Ach jo, tak to zase v čele kolon povede štafetu Fabia.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan