Česká Avia končí s výrobou vozidel. Plán elektrických náklaďáků je rovněž u ledu

13 komentářů

Lord Owl
28. července • 10:42

Ach jo, tak to zase v čele kolon povede štafetu Fabia.

podoubský
27. července • 22:49

Kapitalisté Vás nenechají vydělat,i kdyby byla avie lepší než rolls royce,kluci.......

Véna
28. července • 0:03

Co to proboha plácáte?

podoubský
28. července • 20:05

Samý institut a výzkumák na závlačku a podložku,samá škola,samý specialista a ekonom ,tak ať se Ti machři u nás ukáží,by to muselo frčet......Nepatří nám už ani škodovka ale hubou plácat,hodnotit a testovat cizí auťáky a radit, dělat politiku a stěhovat sochy, to nám jde.Samý certifikát,povolení a homologace na každou sr.....ku a konkurence "venku"z Vás má akorát za bukem srandu,jak to s vámi skouleli.A někteří porevoluční cinkači s vymytými mozečky to ale nepochopí,že žádná konkurence venku nebude pomáhat nějakému prťavému vlezdoprdeláckému Kocourkovu a už vůbec ne ekonomicky a technologicky .Oni potřebují aby jsme kupovali jejich plešky,né oni naše.Konkurenci nepotřebují.A kecy typu "normy EU",homologace,zastaralost,tohleto a támhleto je jenom krásně vymyšlená hra nastrčených šašků v Bruselu a v našem průmyslu,jak vás krásně odstranit a vyštípat z "kšeftů.Nějak se to ale musí zdůvodnit že nesmíme vlastně nic vyrábět ,aby tomu ovce s koblihou, humanitární bombardéři a jiní naivní "týnejdři" s integrovaným obvodem s chytrého telefonu místo mozku tleskali a věřili tomu.A celý svět z nás má akorát prde.....l....A to je teprve začátek,ještě uvidíte,jak se to dělá a co umí konkurence z "Nového Holandska"a jejich parta,které jsou nějaká etiketa, emise, a homologace u řiti..........Peníze vyřeší všechno a vy,né že bych z toho měl radost,utřete hubu...........Ale co,hlavně rejpat do Rusáků,řvát na ulici s americkou,dřív s německou nebo ruskou vlajkou,dyť nám amíci všechno dovezou.Ale za kolik.Ještě poznáte kapitalismus.

jean
29. července • 8:15

Čo má s tými sračkami, čo si napísal, spoločné kapitalizmus? Kapitalizmus je forma ekonomiky, nie politického zriadenia.

Allamarein
28. července • 20:41

Tak brzy a už jsi na sračky, to se tedy máš čím chlubit.

T111
27. července • 18:42

To se dalo čekat. Akorát rozprodali pozemky v Letňanech a zavřeli krám. Logicky. Milionkrát faceliftovaná a desítky let zastaralá korejská Avia byla neprodejná a výroba v tak malém počtu je navíc ekonomická šílenost.

Marty
28. července • 10:01

ona měla řada D několik facliftů? Kdy? Nebo myslíte jak dali na masku místo znaku Daewoo logo Avia? Ne, to fakt není facelift, tohle byl vlastně první, ten od Czechoslovak GroupZbytek byly věci pro Indii, to se netýká EU trhů

Allamarein
27. července • 20:38

Myslím, že tady ani nebyl zájem doopravdy něco vyrábět.

puk123
28. července • 10:57

Možná stačili ještě pobrat nějaké dotace.

Jogurt
28. července • 8:32

Souhlas. Už nesmyslnost elektrifikovat kategorii 7,5-9t je toho důkazem. Do města kvůli restrikcím nepoužitelné, na dálky neefektivní.

king014
28. července • 9:06

to elektro bylo pro US trh, pár jich i prodali, ale na rentabilní výrobu to bylo strašně málo

Marty
28. července • 9:58

a pro británii, ale to se dělalo ještě za Odienu/Ashok Leyland

Doporučujeme

Články odjinud