Dovolím si několika místním "znalcům" ušetřit práci:Škoda letos získala 448 800 zaslepencu, kteří si za stejné peníze mohli koupit o třídu lepší auto, nebo rovnou Kiu Ceed a ještě pár set tisíc ušetřit.
Já myslím že například fabia kombi je celkem ojedinělé malé auto s velkým kufrem. Mně se třeba líbila. Chtěl jsem malý auto s malým motorem. S fobkou se pěkně jezdí a všechno padne do ruky. Myslím že to jsou slušný auta a maj pár dobrejch nápadů. Hlavně je to pořád česká značka (je mi jedno, že ji vlastní vw - zaměstnávaj český lidi a platěj daně tady).
ale oni chteji par let jezdit, proto ne kia voe
no tak Hiyundai i30, se neposer, vono je to jedno, voe, jenom jina kosile....
Šlapeš po tenkém ledě, za chvilku Tě místní KiaFans rozsápou argumenty :-D
Jako souzi, vona ceed vyrábí jinší kompeny než neblahé paměti Rio, Sephiu a Sorento? Že kdyby to tejkonc začali dělat nedejbože třeba žabožrouti nebo špaghetties, že by se dalo očekávat cosi k lepšímu........No myslím, že obskurním značkám se budu vyhýbat i nadále a tedy je pro mě ceed tak nějak nou interesting. A to i za cenu o stopadesát tisíc menší. Vlastně mimo jiné právě proto. jelikož Škoda vyrobí auto, vydělá 40 000, dealer vydělá zhruba 50t, sumasumárum ho vyrobí a zmarketinguje za cenu prodejní-90000, pokud tedy kia prodá o 60000 levněji než škoda vyrobí, pak je naivní se domnívat, že tomu od kia něco neschází. A já si raději koupím auto celé.
Slo by to trochu konkretneji? Jako na cem usetri? Znat vyrobni postupy a technologie, kazde znacky da asi hodne studovani a shaneni informaci, ze? No a pak je tu varianta, jedna pani povidala.Na auto je nejaka zaruka (a tech let), no a dale asi kdyz nevim a chci koupit auto tak navstivim vice znacek, zkusebni jizda atd.
No ona zkušební jízda s autem, které má na techometru ne 2500km, ale 250 000km, ta řekne víc.
Aaaaano
Je videt, ze zakaznici Skodu milujou a radi si priplati :-D. Na druhou stranu, kvalita neco stoji, ale kdyz ma nekdo hodne velke zisky, musi se nekde hodne usetrit, coz je v protikladu s tou kvalitou ....
no já bych řekl, že ty rekordní zisky budou spíš způsobený rekordním početem prodaných aut a ne rekordní cenou těch aut :-))))
nekdo si koupi neco levnyho (i relativne levnyho) a nekdo neco drzsiho(i relativne drazsiho) kazdyho vec, ne? ;-) jde o to, ze je sada lidi, co za neco daji klidne vic, aby to meli, no a je sada lidi, co ani za nic neda nic navic ... Kazdopadne, tahle zprava rozdrazdi spooustu lidi .... :-Dotazkou je proc je to drazdi?
Ono je otázka co je hodně velky zisk.Jinak je to zhruba 30 OOO kč na jedno auto.Což není úplně málo,ale při průměrné ceně aut kolem 400 OOO kč nijak extrémně moc.
To jsou zase výpočty... zisk cca 10% na jeden prodaný kus, po odečtení všech nákladů apod. je poměrně vysoký a v automobilovém průmyslu je velmi vysoký. Tuším, že největší zisk na vůz má Porsche a to okolo 1500 eur, tedy dejme tomu 42tisíc. Pri průměrné ceně vozu hodně nad 1mil. Kč.Každopádně zisk okolo 10% z prodaného kusu je velmi vysoké číslo na téměř jakoukoli komoditu určenou pro maloobchod.
a tusi vubec pan vseznalek ondrasik, kolik je bezna marze (a to znamena i obvykly procentni zisk/kus) v segmentu maloobchodu? zjevne ne - jinak by nemohl zase placat takovehle nesmysly. mimochodem i v oblasti aut. prumyslu je zcela vedle - nejvetsi rentabilitu jeste nedavno vykazovali japonsti vyrobci - konkretne toyota (pokud se nepletu)
V rámci toho, že dlouhá léta pracuji v maloobchodě různých komodit, tak o tom něco vím. A jen dodáme, že provázat marži a zisk k sobě ukazuje zcela jasně na to, že jste daleko od jádra věci.Jinak znám produkty se kterými obchoduji, které maji marži desítky i stovky procent a znám produkty, které mají marži jednotky procent. U obou je však zisk v procentní sazbě shodný.Jinak nikdo zde nekomentuje nějakou blízkou minulost, ale současnost a v tomto vládne porsche
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.