Česká automobilka Škoda brzy rozšíří svůj technický vývoj

Česká automobilka Škoda brzy rozšíří svůj technický vývoj

Škoda vybuduje v následujících dvou letech zcela nový komplex technického vývoje. Informovala o tom sama automobilka prostřednictvím svých vnitropodnikových novin. Současný komplex je umístěn v areálu Česany, tedy na pravém břehu řeky, nový komplex bude stát na opačném, tedy levém břehu. Jedním z důvodů, pro přestěhování a vybudování nového komplexu je nouze o volné místo ve stávajícím umístění. Právě na druhém břehu získala automobilka pozemky, kde do roku 2008 proinvestuje okolo 38 mil. eur (přibližně 1,08 mld. Kč).

Vývoj naší automobilky není zaměřen pouze na vlastní vozy, ale účastní se vývoje i pro další firmy koncernu Volkswagen jako Audi, Seat, Bentley ad.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků