Česká automobilka Škoda brzy rozšíří svůj technický vývoj

Škoda vybuduje v následujících dvou letech zcela nový komplex technického vývoje. Informovala o tom sama automobilka prostřednictvím svých vnitropodnikových novin. Současný komplex je umístěn v areálu Česany, tedy na pravém břehu řeky, nový komplex bude stát na opačném, tedy levém břehu. Jedním z důvodů, pro přestěhování a vybudování nového komplexu je nouze o volné místo ve stávajícím umístění. Právě na druhém břehu získala automobilka pozemky, kde do roku 2008 proinvestuje okolo 38 mil. eur (přibližně 1,08 mld. Kč).

Vývoj naší automobilky není zaměřen pouze na vlastní vozy, ale účastní se vývoje i pro další firmy koncernu Volkswagen jako Audi, Seat, Bentley ad.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků