Češi ztrácejí zájem o nová auta. Mohou za to i samotné automobilky

Shimi  |  04. 04. 2019 19:37

Je to jednodušší než se zdá. Lidé si už konečně začínají uvědomovat, že konzum je cesta do pekla.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  04. 04. 2019 19:51

Spíš jsou to čím dál větší krámy, milion elektronických kravinek, malé 3 válcové motory, vzadu torzky, otravná prodleva při rozjezdu atd. Co s tím? Jezdit s novýma autama je totální otrava. Ať si to nechají. Raději budu opravovat moji spolehlivou atmosféru.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 04. 2019 20:12

Já to říkám pořád, dokud to ještě jde, tak dotáhnout ze zámoří atmo V8 a s tím už dožít. Hotovo dvacet. Protože to, co se na nás hrne, to je naprostá katastrofa.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  05. 04. 2019 02:19

Plánuji když to vyjde v8 big block že zámoří a dožít.

Odpovědět  |   | 
juro  |  04. 04. 2019 21:26

Hovoríš mi z duše. Opravoval som svoju atmosféru dosť dlho. Motor bol stále v super stave ale keď začala hrdza a vlhkosť v kabíne predal som ho. Auto je spotrebná vec a tie odchádzajú, bohužiaľ. Tak sa teraz rožčuľujem na StartStop debilizmom a nemenej debilnými výstrahami palubného počítača, a to si ešte fandím že nemám 3 valec.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  05. 04. 2019 11:24

ved to prodleva... preto si mame vsetci kupovat elektroauta, nemas takmer nic mechanicke okrem spojenia volant-kolesa takze sa nema co dos*at. ale u "vysavaca" stlacis pedal a mas 100vku este pod semaforom

Ale tiez tvrdim, ze ludia konecne dostavaju rozum a proste konzum obmedzuju a za dalsie tiez si pozru pod kapotu ci to ma viac ako 1-2 valce, sice dnes uz aj 4 valec 2 valce vypina! Booooooze kam sme sa to dostali

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 04. 2019 22:31

Aha a proto patří Tesly k nejvíce poruchovým značkám vůbec?

Jinak souhlas, Evropa si sama ničí vlastní automobilový průmysl.

Odpovědět  |   | 
Carcritic  |  06. 04. 2019 23:39

Ano, presne tak! Subaru Forester se s max 150k nebo XV se 110k, trivalcove bmw aj ... s tim se neda jezdit

Odpovědět  |   | 
F&K  |  04. 04. 2019 23:30

Ale prdlajs si začínají uvědomovat, je zde krize (někteří natvrdlejší si toho ještě nevšimli), takže spotřeba půjde dolů. Až krize pomine, tak lidé budou kupovat zase jak pominutí.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  05. 04. 2019 05:45

Ale prdlajs krize. Zatím se nic neděje, ale jestli o tom zase začnou všichni žvanit a preventivně šetřit, protože všichni mluví, že už je za dveřmi, tak ji fakt uměle vyvolají.

Odpovědět  |   | 
BB  |  05. 04. 2019 06:06

Samozřejmě se krize chystá, je třeba ji uměle vytvořit. Po každé krizi jsou bohatí bohatší. Čím víc se o ní mluví tím dřív přijde.

Odpovědět  |   | 
F&K  |  05. 04. 2019 08:36

Ale děje, německá ekonomika jde do stagnace, česká, která je na ní skoro 100% závislá bude následovat. Otázka dvou, tří kvartálů.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  04. 04. 2019 20:05

Žiadny biznis nemôže rásť neustále, zvlášť keď množstvo populácie stagnuje. To by za x rokov musel pripadať jeden predaný nový automobil na jedného človeka.
Problémom je len to, že dočasná stagnácia či pokles sa príliš zveličuje. To má potom za následok paradoxne ešte hlbší prepad predajov a ekonomiky všeobecne. Skrátka ak viete, že s ekonomikou do ide (aj keď len dočasne) dolu vodou, tak automaticky obmedzíte investície či nákupy. Takže svojím konaním prispievate k tej recesii.

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  04. 04. 2019 20:40

však to nejde do nekonečna, aby každý rok padaly rekordy v prodejích, jednou se to prostě zastaví a bude klesat. ty nové auta taky musí někdo vyjezdit, nikdo si nekupuje každý rok nové dookola

Odpovědět  |   | 
fish  |  04. 04. 2019 21:51

Řešení? Možná by automobil měl vydržet tak jeden rok, mohl by být třeba z cukru. Já čekám kdy splaskne realitní bublina, ale asi se nedočkám, protože kde je poptávka, je i nabídka. Nechápu jak někdo může utratit hromadu peněz za 2+kk treba v Praze

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2019 22:00

Co jim zbyva? Maj se vsichni resp ty tisice lidi z Prahy odstehovat? Kam? Pruser Prahy jsou prutahy v papirovani (realizace developerskeho projektu zabere nejakych 11/12 let) a ze spousto novych bytu skupuji movitejsi klienti jako investici.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  06. 04. 2019 18:28

je plno destinaci kam se da odstehovat. Praha neni pupek sveta.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 04. 2019 22:19

Všude jsou ceny bytů našponované. Brno není o moc levnější, ale dobře, to jsou velká centra nabízející i přidanou hodnotu místa. Ale podívej se, kolik stojí byty i na takových místech jako např. Zlín, kde s prominutím, není vůbec nic a ceny jsou často vyšší, než např. v Plzni, Hradci, nebo Liberci.
A k autům - no automobilky samy ze sebe dělají absolutní spotřebku. Když se člověk podívá na tzv. prémii, tak např. každý z D3 nabízí více modelů, než Samsung telefonů. Každou chvíli představují nové a nové modely. Logicky se tedy celý trh jednoho dne prostě "přežere" a potom bude potřebovat nějakou dobu na vytrávení.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  06. 04. 2019 18:27

Ceny bytu uz ted nekde klesaji a. Jeste by chtelo, aby NB pritvrdila v podminkach u hypo. Napr. misto 9 nasobku platu max. 5 nasobek. To bychom videli, jak budou padat ceny bytu. Problem je hlavne, ze developeri jsou nenazrani a maji ted velke marze. Nekteri lide az jim skoci fixace se poserou z navyseni hypo splatek. Btyu je k dispozici stale vice kazdy mesic.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 04. 2019 22:14

Poděkujte voličům strany zelených idiotů.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2019 23:46

Zelený už nejsou v parlamentu tak dlouho, že si to ani nepamatuješ. Jsou tam hlavně anosráči, koumouši a banda fóbiků vod soudně uznanýho pitomia. Těm poděkuj ty jantare, kterej si nevidí do huby. Sveď to woe na Kalouska, ten přece může za všechno, i za tvůj posranej život

Odpovědět  |   | 
Mk  |  05. 04. 2019 11:59

Ty jsi jantar , můžou za to Zelení v Německu a banda idiotů v Europ
arlametu , která prosazuje nesmyslné emisní normy .
Zelení v Německu prosadili zákaz vjezdu dieselu do určitých měst , a asi za rok zjistili , že je tam v ovzduší větší bordel než před tím .

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:17

Jsi opravdu tak hloupoučký, že sis ještě nevšimnul jak to koncern Volkswagen kompletně posral všem, ano posral všem automobilkám na světě (kromě Toyoty), když se okamžitě přiznal k tomu že v USA podváděl s emisema u svejch rakovinometů a spustil tím lavinu vyšetřování, zatýkání, soudů, pokut a opatření?!? Jseš opravdu tak jednoduchej s mozkem měnafky, že ti nedocházej souvislosti, pleteš si důsledek s přícinou a hledáš toho nejjednoduššího nepřítele na kterého to svést?
Ty si asi přesně ten typ blbce co radši půjde rozflákat solární elektrárny, než aby rozflákal hubu těm politikům, který to způsobily dojení státu jejeich kámošema solárníma baronama. Pokračuj dál ve svým životě, ale už se radši nerozmnožuj.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:21

Města přistoupili k soudnímu řešení protože se na ně politici a vláda kompletně vysrali a nechali narvat kapsy prachama vod auto lobbystů.

Odpovědět  |   | 
Mk  |  05. 04. 2019 13:35

😂😂😂

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 00:07

Kdo by si taky kupoval ty dnešní hnusný spalovací popelnice? Motory to má naprd a rozpadá se to před vočima. Dinosauři udělaj fantasmagorickej koncept, maj plnou hubu slov future a leader a pak vám dodaj zase tu samou hnusnou plechofku co vám prodali už před 10ti lety. Jen je dražsí, má víc kravin a víc kurvitek. Jinak nic.
To se nám ten funus spalovacích popelnic a rakovinometů pěkně rozjel co?
Akorát nebude tak barevný a sluncem prozářený jak dnešní pohřeb Dana Nekonečnýho. Ne ne, pohřeb spalováků, bude pěkně hořký a smutný. Vlastně už je. Slunce v duši ropáci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 04. 2019 07:59

I běžně píšeš jak po opici, ale tentokrát to musely být extra silné dávky...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:25

Taky by si chtěl takovej matroš viď.
Jestli si vočekával, že to kvůli tobě napíši formou shakespearovských sonetů, tak máš smůlu. To si budeš muset zajít do vašeho hospodskýho literáního kroužku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 04. 2019 10:02

Primitivni ceska montonomika prestava fungovat, co? Chtelo by to s necim prorazit, nejaky ten Facebook nebo Google. Akorat na to nejsou mozky, vsichni utekli do UeSeJ.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:28

To říkáš jako bezmozek? Tak to sedí

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 04. 2019 16:37

SS tam odešli hned po II.sv.válce.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  05. 04. 2019 15:31

Nechapu kdo tu novotu co tomu rikaji auta porad kupuje.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 04. 2019 19:38

Třeba i proto, že během dvou let o dost zdražili?? Chceš silnější motor tak se nedoplatíš. Stačí ti auto bez výbavy a bez motoru tak je cena +/- OK.

Odpovědět  |   | 
Dolfi  |  08. 04. 2019 08:00

no né každej má žaludek nato koupit si za půl míče auto s litrovým tříválcem
SMRT EU!

Odpovědět  |   | 
Palo  |  08. 04. 2019 11:35

Na mňa asi najparadoxnejšie pôsobí zákaz dízlových mororov v nemeckých mestách Hamburg , Kiel alebo Brémy . V prístavoch týchto miest však kotvia lode , v ktorých 24 hodín denne 365 dní v roku bežia naftové motory s niekolko hektolitrovými objemami valcov...

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  11. 04. 2019 13:05

A spaluju nie naftu, ale tie najhorsie sirnate zvysky z rafinacie ropy...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 42 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 188 N/A