Češi ztrácejí zájem o nová auta. Mohou za to i samotné automobilky

Shimi  |  04. 04. 2019 19:37

Je to jednodušší než se zdá. Lidé si už konečně začínají uvědomovat, že konzum je cesta do pekla.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  04. 04. 2019 19:51

Spíš jsou to čím dál větší krámy, milion elektronických kravinek, malé 3 válcové motory, vzadu torzky, otravná prodleva při rozjezdu atd. Co s tím? Jezdit s novýma autama je totální otrava. Ať si to nechají. Raději budu opravovat moji spolehlivou atmosféru.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  04. 04. 2019 20:12

Já to říkám pořád, dokud to ještě jde, tak dotáhnout ze zámoří atmo V8 a s tím už dožít. Hotovo dvacet. Protože to, co se na nás hrne, to je naprostá katastrofa.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  05. 04. 2019 02:19

Plánuji když to vyjde v8 big block že zámoří a dožít.

Odpovědět  |   | 
juro  |  04. 04. 2019 21:26

Hovoríš mi z duše. Opravoval som svoju atmosféru dosť dlho. Motor bol stále v super stave ale keď začala hrdza a vlhkosť v kabíne predal som ho. Auto je spotrebná vec a tie odchádzajú, bohužiaľ. Tak sa teraz rožčuľujem na StartStop debilizmom a nemenej debilnými výstrahami palubného počítača, a to si ešte fandím že nemám 3 valec.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  05. 04. 2019 11:24

ved to prodleva... preto si mame vsetci kupovat elektroauta, nemas takmer nic mechanicke okrem spojenia volant-kolesa takze sa nema co dos*at. ale u "vysavaca" stlacis pedal a mas 100vku este pod semaforom

Ale tiez tvrdim, ze ludia konecne dostavaju rozum a proste konzum obmedzuju a za dalsie tiez si pozru pod kapotu ci to ma viac ako 1-2 valce, sice dnes uz aj 4 valec 2 valce vypina! Booooooze kam sme sa to dostali

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  05. 04. 2019 22:31

Aha a proto patří Tesly k nejvíce poruchovým značkám vůbec?

Jinak souhlas, Evropa si sama ničí vlastní automobilový průmysl.

Odpovědět  |   | 
Carcritic  |  06. 04. 2019 23:39

Ano, presne tak! Subaru Forester se s max 150k nebo XV se 110k, trivalcove bmw aj ... s tim se neda jezdit

Odpovědět  |   | 
F&K  |  04. 04. 2019 23:30

Ale prdlajs si začínají uvědomovat, je zde krize (někteří natvrdlejší si toho ještě nevšimli), takže spotřeba půjde dolů. Až krize pomine, tak lidé budou kupovat zase jak pominutí.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  05. 04. 2019 05:45

Ale prdlajs krize. Zatím se nic neděje, ale jestli o tom zase začnou všichni žvanit a preventivně šetřit, protože všichni mluví, že už je za dveřmi, tak ji fakt uměle vyvolají.

Odpovědět  |   | 
BB  |  05. 04. 2019 06:06

Samozřejmě se krize chystá, je třeba ji uměle vytvořit. Po každé krizi jsou bohatí bohatší. Čím víc se o ní mluví tím dřív přijde.

Odpovědět  |   | 
F&K  |  05. 04. 2019 08:36

Ale děje, německá ekonomika jde do stagnace, česká, která je na ní skoro 100% závislá bude následovat. Otázka dvou, tří kvartálů.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  04. 04. 2019 20:05

Žiadny biznis nemôže rásť neustále, zvlášť keď množstvo populácie stagnuje. To by za x rokov musel pripadať jeden predaný nový automobil na jedného človeka.
Problémom je len to, že dočasná stagnácia či pokles sa príliš zveličuje. To má potom za následok paradoxne ešte hlbší prepad predajov a ekonomiky všeobecne. Skrátka ak viete, že s ekonomikou do ide (aj keď len dočasne) dolu vodou, tak automaticky obmedzíte investície či nákupy. Takže svojím konaním prispievate k tej recesii.

Odpovědět  |   | 
Lucenzo  |  04. 04. 2019 20:40

však to nejde do nekonečna, aby každý rok padaly rekordy v prodejích, jednou se to prostě zastaví a bude klesat. ty nové auta taky musí někdo vyjezdit, nikdo si nekupuje každý rok nové dookola

Odpovědět  |   | 
fish  |  04. 04. 2019 21:51

Řešení? Možná by automobil měl vydržet tak jeden rok, mohl by být třeba z cukru. Já čekám kdy splaskne realitní bublina, ale asi se nedočkám, protože kde je poptávka, je i nabídka. Nechápu jak někdo může utratit hromadu peněz za 2+kk treba v Praze

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 04. 2019 22:00

Co jim zbyva? Maj se vsichni resp ty tisice lidi z Prahy odstehovat? Kam? Pruser Prahy jsou prutahy v papirovani (realizace developerskeho projektu zabere nejakych 11/12 let) a ze spousto novych bytu skupuji movitejsi klienti jako investici.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  06. 04. 2019 18:28

je plno destinaci kam se da odstehovat. Praha neni pupek sveta.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 04. 2019 22:19

Všude jsou ceny bytů našponované. Brno není o moc levnější, ale dobře, to jsou velká centra nabízející i přidanou hodnotu místa. Ale podívej se, kolik stojí byty i na takových místech jako např. Zlín, kde s prominutím, není vůbec nic a ceny jsou často vyšší, než např. v Plzni, Hradci, nebo Liberci.
A k autům - no automobilky samy ze sebe dělají absolutní spotřebku. Když se člověk podívá na tzv. prémii, tak např. každý z D3 nabízí více modelů, než Samsung telefonů. Každou chvíli představují nové a nové modely. Logicky se tedy celý trh jednoho dne prostě "přežere" a potom bude potřebovat nějakou dobu na vytrávení.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  06. 04. 2019 18:27

Ceny bytu uz ted nekde klesaji a. Jeste by chtelo, aby NB pritvrdila v podminkach u hypo. Napr. misto 9 nasobku platu max. 5 nasobek. To bychom videli, jak budou padat ceny bytu. Problem je hlavne, ze developeri jsou nenazrani a maji ted velke marze. Nekteri lide az jim skoci fixace se poserou z navyseni hypo splatek. Btyu je k dispozici stale vice kazdy mesic.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 04. 2019 22:14

Poděkujte voličům strany zelených idiotů.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 04. 2019 23:46

Zelený už nejsou v parlamentu tak dlouho, že si to ani nepamatuješ. Jsou tam hlavně anosráči, koumouši a banda fóbiků vod soudně uznanýho pitomia. Těm poděkuj ty jantare, kterej si nevidí do huby. Sveď to woe na Kalouska, ten přece může za všechno, i za tvůj posranej život

Odpovědět  |   | 
Mk  |  05. 04. 2019 11:59

Ty jsi jantar , můžou za to Zelení v Německu a banda idiotů v Europ
arlametu , která prosazuje nesmyslné emisní normy .
Zelení v Německu prosadili zákaz vjezdu dieselu do určitých měst , a asi za rok zjistili , že je tam v ovzduší větší bordel než před tím .

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:17

Jsi opravdu tak hloupoučký, že sis ještě nevšimnul jak to koncern Volkswagen kompletně posral všem, ano posral všem automobilkám na světě (kromě Toyoty), když se okamžitě přiznal k tomu že v USA podváděl s emisema u svejch rakovinometů a spustil tím lavinu vyšetřování, zatýkání, soudů, pokut a opatření?!? Jseš opravdu tak jednoduchej s mozkem měnafky, že ti nedocházej souvislosti, pleteš si důsledek s přícinou a hledáš toho nejjednoduššího nepřítele na kterého to svést?
Ty si asi přesně ten typ blbce co radši půjde rozflákat solární elektrárny, než aby rozflákal hubu těm politikům, který to způsobily dojení státu jejeich kámošema solárníma baronama. Pokračuj dál ve svým životě, ale už se radši nerozmnožuj.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:21

Města přistoupili k soudnímu řešení protože se na ně politici a vláda kompletně vysrali a nechali narvat kapsy prachama vod auto lobbystů.

Odpovědět  |   | 
Mk  |  05. 04. 2019 13:35

😂😂😂

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 00:07

Kdo by si taky kupoval ty dnešní hnusný spalovací popelnice? Motory to má naprd a rozpadá se to před vočima. Dinosauři udělaj fantasmagorickej koncept, maj plnou hubu slov future a leader a pak vám dodaj zase tu samou hnusnou plechofku co vám prodali už před 10ti lety. Jen je dražsí, má víc kravin a víc kurvitek. Jinak nic.
To se nám ten funus spalovacích popelnic a rakovinometů pěkně rozjel co?
Akorát nebude tak barevný a sluncem prozářený jak dnešní pohřeb Dana Nekonečnýho. Ne ne, pohřeb spalováků, bude pěkně hořký a smutný. Vlastně už je. Slunce v duši ropáci.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 04. 2019 07:59

I běžně píšeš jak po opici, ale tentokrát to musely být extra silné dávky...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:25

Taky by si chtěl takovej matroš viď.
Jestli si vočekával, že to kvůli tobě napíši formou shakespearovských sonetů, tak máš smůlu. To si budeš muset zajít do vašeho hospodskýho literáního kroužku.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 04. 2019 10:02

Primitivni ceska montonomika prestava fungovat, co? Chtelo by to s necim prorazit, nejaky ten Facebook nebo Google. Akorat na to nejsou mozky, vsichni utekli do UeSeJ.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 04. 2019 13:28

To říkáš jako bezmozek? Tak to sedí

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 04. 2019 16:37

SS tam odešli hned po II.sv.válce.

Odpovědět  |   | 
Jaky  |  05. 04. 2019 15:31

Nechapu kdo tu novotu co tomu rikaji auta porad kupuje.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 04. 2019 19:38

Třeba i proto, že během dvou let o dost zdražili?? Chceš silnější motor tak se nedoplatíš. Stačí ti auto bez výbavy a bez motoru tak je cena +/- OK.

Odpovědět  |   | 
Dolfi  |  08. 04. 2019 08:00

no né každej má žaludek nato koupit si za půl míče auto s litrovým tříválcem
SMRT EU!

Odpovědět  |   | 
Palo  |  08. 04. 2019 11:35

Na mňa asi najparadoxnejšie pôsobí zákaz dízlových mororov v nemeckých mestách Hamburg , Kiel alebo Brémy . V prístavoch týchto miest však kotvia lode , v ktorých 24 hodín denne 365 dní v roku bežia naftové motory s niekolko hektolitrovými objemami valcov...

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  11. 04. 2019 13:05

A spaluju nie naftu, ale tie najhorsie sirnate zvysky z rafinacie ropy...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A