Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

25 komentářů

Ernie
26. dubna • 8:52

Raz vykon v konoch, raz v kW...clovek aby mal pri citani zapnutu kalkulacku...:-/

A777
25. dubna • 15:51

Češi posouvají hranice, pomocí Americké techniky. Vzhledem k tomu, že je tento motor konstruován v sérii na 100 000km, tomu moc šancí na dlouhou životnost nedávám. ;-)

A777
25. dubna • 15:54

O DSG ani radši nemluvě. B-]

A777
25. dubna • 15:58

Vlastně je to nakonec jedno, protože vzhledem k tomu, že to nemá homologaci a je vidět na první pohled/poslech, že to není serie, je to stejně jen do 1. STK...:-))

Anti-automat
25. dubna • 18:35

Pan trpi tym syndromom, ked sa rozprava sam so sebou?
K tym Vasim blabolom:
- Prevodovka je samozrejme ina. Napoveda: 350. Ina napoveda: 380. Dalsia napoveda, teda ak obe predchadzajuce nezaberu: >380. Po tejto napovede prosim naspat k osetrujucemu lekarovi. - Motor samozrejme vydrzi. Staci vyuzit rezervu, ktora sa v serii neoplati vyuzit, pretoze naklady. Pri objeme dvojlitra a navyse preplnanom je to otazka len a len dodatocnej investicie. Samozrejme ocakavam, ze olej sa bude menit kazdych 15.ooo (co ja robim aj u pablbej 1.6/100k, pretoze je to NORMALNE)
Ostatne je uz v tom ako sa k tomu budete spravat. Znicit hoci aj jednoduche seriove auto dnes nie je problem. Najdu sa taki, ktorym by som do ruky nedal ani lopatu. Ak si niekto kupuje taketo auto, tajne dufam ze vie ako s nim zaobchadzat. Ja som mal jedneho casu zavodneho zigulaka, z ktoreho by Ste usli do blazninca po prvom rozjazde. Sluzil v pohode dlhe roky. Inak, pre info, dal s prehladom dve kila.

audax
25. dubna • 11:47

posunuli hranice u škodovky,ale dodge charger alebo viper z toho aj tak nebude,nech nabudúce skúsia niečo také s škoda CityGo/vw Up,to bude kopec srandy,keď do toho namontujú nejaký 1000 koňový octa-turbo.....

cosworth
24. dubna • 18:46

skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje

Hezuc
24. dubna • 22:59

Za Superba 2.0 TSI 220 koní jsem dal 780 000,- plná výbava, jako Laurin&Klement.
Na to, co to auto umí, si myslím,že dobrý.
Samozřejmě bych si radši koupil prémiový německý vůz...
Ale cena o 1150000,- jinde...
To mi promiň, to je hodně moc!

Hezuc
24. dubna • 22:26

Jsi idiot!!!!!
Kup si nového Superba za své a uvidíš.
Nebo si kup Audi, BMW, nebo Mercedes, ale nesmíš se divit cenám servisu!!!

Lukáš
24. dubna • 19:43

Ty si vůl.

Hezuc
24. dubna • 22:29

Souhlasím s Tebou Lukáši!

Jirka
24. dubna • 20:09

Ja ji Mel taky nafasovanou fabku 1,2 tsi nic moc. Ne koupil bych si ji.

petr r. (petrumr)
24. dubna • 20:28

a jaký auto máš svoje?, jezdit jen v práci tos moc nevyzkoušel.

Jirka
25. dubna • 7:59

Jeep grand cherokee wj 3.1 tdi ted. Mel jsem Honda legend 3,5 v6 Honda prelude 2.0 Honda accord coupe 3.0 v6 stačí.

24. dubna • 16:23

Za me radeji Ford Mustang 5 litr cena bude podobna a auto jako celek nekde jinde.

Mechanik
24. dubna • 18:47

Přesně. Nechápu proč se někdo snaží zkoušet hranice životnosti motoru.

LOL2000
24. dubna • 15:28

Takže na 150 km/hod to benzín vyrábí? :-DB-]

Joe Doe
24. dubna • 15:26

"Češi zase posouvají hranice"... zejmena na Litomericku.

Jirka
24. dubna • 13:28

A Co vydrzi takhle nahoneny dvoulitr. V Americe si muzu nechat po stavit big block Co ma 800 i 1000 Koni a cena Do 25000 dolaru za Motor je skvele.

stealth01
24. dubna • 13:54

Dneska jsem se informoval na úpravu u FL RS3. Mělo by to umět 552 koní přes úpravu MTM. Mění se celý chladič motoru, filtr, upravuje se řídící jednotka a dávají tomu jiné turbo. Vychazi to na 15000 EUR a podle prodejce to motor snese v pohodě. Kapaliny u RS3, brzdová i chladící a olej jsou u RS3 stejné jako pro R8.
Zrychlení je udáváno na 3,5s na stovku a maximálka je 300 km/h.
Takže motor asi vydrží hodně velké úpravy výkonu při správném používání. Spíše se bych se bal o převodovku.

Mechanik
24. dubna • 18:42

Teď si to napsal dobře, při správném používání. To znemená že ten výkon nebudeš často využívat. Jak za to budeš tahat furt tak motor bude zachvíli na generálku

Goose
24. dubna • 14:07

Zkus se zeptat jich. APR z minulé generace dostalo přes 700 koní :-D

Koně
24. dubna • 13:23

Kluci by si měli v tom článku udělat mezi koněma a kw jasněji :)

Jan Mička
24. dubna • 13:27 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Už opraveno ;-)

Ernie
26. dubna • 8:55

"Dosazen byl turbokit APR Stage 3+, díky kterému došlo navýšení výkonu na 523 koní" - a zvysne udaje v clanku su v KW...hm?

Doporučujeme

Články odjinud