Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Koně  |  24. 04. 2018 13:23

Kluci by si měli v tom článku udělat mezi koněma a kw jasněji :)

Odpovědět  |   | 

Už opraveno

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  26. 04. 2018 08:55

"Dosazen byl turbokit APR Stage 3+, díky kterému došlo navýšení výkonu na 523 koní" - a zvysne udaje v clanku su v KW...hm?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 04. 2018 13:28

A Co vydrzi takhle nahoneny dvoulitr. V Americe si muzu nechat po stavit big block Co ma 800 i 1000 Koni a cena Do 25000 dolaru za Motor je skvele.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 04. 2018 13:54

Dneska jsem se informoval na úpravu u FL RS3. Mělo by to umět 552 koní přes úpravu MTM. Mění se celý chladič motoru, filtr, upravuje se řídící jednotka a dávají tomu jiné turbo. Vychazi to na 15000 EUR a podle prodejce to motor snese v pohodě. Kapaliny u RS3, brzdová i chladící a olej jsou u RS3 stejné jako pro R8.
Zrychlení je udáváno na 3,5s na stovku a maximálka je 300 km/h.
Takže motor asi vydrží hodně velké úpravy výkonu při správném používání. Spíše se bych se bal o převodovku.

Odpovědět  |   | 
Goose  |  24. 04. 2018 14:07

Zkus se zeptat jich. APR z minulé generace dostalo přes 700 koní

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  24. 04. 2018 18:42

Teď si to napsal dobře, při správném používání. To znemená že ten výkon nebudeš často využívat. Jak za to budeš tahat furt tak motor bude zachvíli na generálku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 04. 2018 15:26

"Češi zase posouvají hranice"

... zejmena na Litomericku.

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  24. 04. 2018 15:28

Takže na 150 km/hod to benzín vyrábí?

Odpovědět  |   | 
 |  24. 04. 2018 16:23

Za me radeji Ford Mustang 5 litr cena bude podobna a auto jako celek nekde jinde.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  24. 04. 2018 18:47

Přesně. Nechápu proč se někdo snaží zkoušet hranice životnosti motoru.

Odpovědět  |   | 
cosworth  |  24. 04. 2018 18:46

skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  24. 04. 2018 19:43

Ty si vůl.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 04. 2018 20:09

Ja ji Mel taky nafasovanou fabku 1,2 tsi nic moc. Ne koupil bych si ji.

Odpovědět  |   | 

a jaký auto máš svoje?, jezdit jen v práci tos moc nevyzkoušel.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  25. 04. 2018 07:59

Jeep grand cherokee wj 3.1 tdi ted. Mel jsem Honda legend 3,5 v6 Honda prelude 2.0 Honda accord coupe 3.0 v6 stačí.

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:29

Souhlasím s Tebou Lukáši!

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:26

Jsi idiot!!!!!
Kup si nového Superba za své a uvidíš.
Nebo si kup Audi, BMW, nebo Mercedes, ale nesmíš se divit cenám servisu!!!

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:59

Za Superba 2.0 TSI 220 koní jsem dal 780 000,- plná výbava, jako Laurin&Klement.
Na to, co to auto umí, si myslím,že dobrý.
Samozřejmě bych si radši koupil prémiový německý vůz...
Ale cena o 1150000,- jinde...
To mi promiň, to je hodně moc!

Odpovědět  |   | 
audax  |  25. 04. 2018 11:47

posunuli hranice u škodovky,ale dodge charger alebo viper z toho aj tak nebude,nech nabudúce skúsia niečo také s škoda CityGo/vw Up,to bude kopec srandy,keď do toho namontujú nejaký 1000 koňový octa-turbo.....

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:51

Češi posouvají hranice, pomocí Americké techniky. Vzhledem k tomu, že je tento motor konstruován v sérii na 100 000km, tomu moc šancí na dlouhou životnost nedávám.

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:54

O DSG ani radši nemluvě.

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:58

Vlastně je to nakonec jedno, protože vzhledem k tomu, že to nemá homologaci a je vidět na první pohled/poslech, že to není serie, je to stejně jen do 1. STK...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 18:35

Pan trpi tym syndromom, ked sa rozprava sam so sebou? K tym Vasim blabolom: - Prevodovka je samozrejme ina. Napoveda: 350. Ina napoveda: 380. Dalsia napoveda, teda ak obe predchadzajuce nezaberu: >380. Po tejto napovede prosim naspat k osetrujucemu lekarovi. - Motor samozrejme vydrzi. Staci vyuzit rezervu, ktora sa v serii neoplati vyuzit, pretoze naklady. Pri objeme dvojlitra a navyse preplnanom je to otazka len a len dodatocnej investicie. Samozrejme ocakavam, ze olej sa bude menit kazdych 15.ooo (co ja robim aj u pablbej 1.6/100k, pretoze je to NORMALNE) Ostatne je uz v tom ako sa k tomu budete spravat. Znicit hoci aj jednoduche seriove auto dnes nie je problem. Najdu sa taki, ktorym by som do ruky nedal ani lopatu. Ak si niekto kupuje taketo auto, tajne dufam ze vie ako s nim zaobchadzat. Ja som mal jedneho casu zavodneho zigulaka, z ktoreho by Ste usli do blazninca po prvom rozjazde. Sluzil v pohode dlhe roky. Inak, pre info, dal s prehladom dve kila.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  26. 04. 2018 08:52

Raz vykon v konoch, raz v kW...clovek aby mal pri citani zapnutu kalkulacku...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 55 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A