Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Koně  |  24. 04. 2018 13:23

Kluci by si měli v tom článku udělat mezi koněma a kw jasněji :)

Odpovědět  |   | 

Už opraveno

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  26. 04. 2018 08:55

"Dosazen byl turbokit APR Stage 3+, díky kterému došlo navýšení výkonu na 523 koní" - a zvysne udaje v clanku su v KW...hm?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 04. 2018 13:28

A Co vydrzi takhle nahoneny dvoulitr. V Americe si muzu nechat po stavit big block Co ma 800 i 1000 Koni a cena Do 25000 dolaru za Motor je skvele.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 04. 2018 13:54

Dneska jsem se informoval na úpravu u FL RS3. Mělo by to umět 552 koní přes úpravu MTM. Mění se celý chladič motoru, filtr, upravuje se řídící jednotka a dávají tomu jiné turbo. Vychazi to na 15000 EUR a podle prodejce to motor snese v pohodě. Kapaliny u RS3, brzdová i chladící a olej jsou u RS3 stejné jako pro R8.
Zrychlení je udáváno na 3,5s na stovku a maximálka je 300 km/h.
Takže motor asi vydrží hodně velké úpravy výkonu při správném používání. Spíše se bych se bal o převodovku.

Odpovědět  |   | 
Goose  |  24. 04. 2018 14:07

Zkus se zeptat jich. APR z minulé generace dostalo přes 700 koní

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  24. 04. 2018 18:42

Teď si to napsal dobře, při správném používání. To znemená že ten výkon nebudeš často využívat. Jak za to budeš tahat furt tak motor bude zachvíli na generálku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 04. 2018 15:26

"Češi zase posouvají hranice"

... zejmena na Litomericku.

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  24. 04. 2018 15:28

Takže na 150 km/hod to benzín vyrábí?

Odpovědět  |   | 
 |  24. 04. 2018 16:23

Za me radeji Ford Mustang 5 litr cena bude podobna a auto jako celek nekde jinde.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  24. 04. 2018 18:47

Přesně. Nechápu proč se někdo snaží zkoušet hranice životnosti motoru.

Odpovědět  |   | 
cosworth  |  24. 04. 2018 18:46

skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  24. 04. 2018 19:43

Ty si vůl.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 04. 2018 20:09

Ja ji Mel taky nafasovanou fabku 1,2 tsi nic moc. Ne koupil bych si ji.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 04. 2018 20:28

a jaký auto máš svoje?, jezdit jen v práci tos moc nevyzkoušel.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  25. 04. 2018 07:59

Jeep grand cherokee wj 3.1 tdi ted. Mel jsem Honda legend 3,5 v6 Honda prelude 2.0 Honda accord coupe 3.0 v6 stačí.

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:29

Souhlasím s Tebou Lukáši!

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:26

Jsi idiot!!!!!
Kup si nového Superba za své a uvidíš.
Nebo si kup Audi, BMW, nebo Mercedes, ale nesmíš se divit cenám servisu!!!

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:59

Za Superba 2.0 TSI 220 koní jsem dal 780 000,- plná výbava, jako Laurin&Klement.
Na to, co to auto umí, si myslím,že dobrý.
Samozřejmě bych si radši koupil prémiový německý vůz...
Ale cena o 1150000,- jinde...
To mi promiň, to je hodně moc!

Odpovědět  |   | 
audax  |  25. 04. 2018 11:47

posunuli hranice u škodovky,ale dodge charger alebo viper z toho aj tak nebude,nech nabudúce skúsia niečo také s škoda CityGo/vw Up,to bude kopec srandy,keď do toho namontujú nejaký 1000 koňový octa-turbo.....

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:51

Češi posouvají hranice, pomocí Americké techniky. Vzhledem k tomu, že je tento motor konstruován v sérii na 100 000km, tomu moc šancí na dlouhou životnost nedávám.

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:54

O DSG ani radši nemluvě.

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:58

Vlastně je to nakonec jedno, protože vzhledem k tomu, že to nemá homologaci a je vidět na první pohled/poslech, že to není serie, je to stejně jen do 1. STK...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 18:35

Pan trpi tym syndromom, ked sa rozprava sam so sebou? K tym Vasim blabolom: - Prevodovka je samozrejme ina. Napoveda: 350. Ina napoveda: 380. Dalsia napoveda, teda ak obe predchadzajuce nezaberu: >380. Po tejto napovede prosim naspat k osetrujucemu lekarovi. - Motor samozrejme vydrzi. Staci vyuzit rezervu, ktora sa v serii neoplati vyuzit, pretoze naklady. Pri objeme dvojlitra a navyse preplnanom je to otazka len a len dodatocnej investicie. Samozrejme ocakavam, ze olej sa bude menit kazdych 15.ooo (co ja robim aj u pablbej 1.6/100k, pretoze je to NORMALNE) Ostatne je uz v tom ako sa k tomu budete spravat. Znicit hoci aj jednoduche seriove auto dnes nie je problem. Najdu sa taki, ktorym by som do ruky nedal ani lopatu. Ak si niekto kupuje taketo auto, tajne dufam ze vie ako s nim zaobchadzat. Ja som mal jedneho casu zavodneho zigulaka, z ktoreho by Ste usli do blazninca po prvom rozjazde. Sluzil v pohode dlhe roky. Inak, pre info, dal s prehladom dve kila.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  26. 04. 2018 08:52

Raz vykon v konoch, raz v kW...clovek aby mal pri citani zapnutu kalkulacku...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 195 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A