Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Koně  |  24. 04. 2018 13:23

Kluci by si měli v tom článku udělat mezi koněma a kw jasněji :)

Odpovědět  |   | 

Už opraveno

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  26. 04. 2018 08:55

"Dosazen byl turbokit APR Stage 3+, díky kterému došlo navýšení výkonu na 523 koní" - a zvysne udaje v clanku su v KW...hm?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 04. 2018 13:28

A Co vydrzi takhle nahoneny dvoulitr. V Americe si muzu nechat po stavit big block Co ma 800 i 1000 Koni a cena Do 25000 dolaru za Motor je skvele.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 04. 2018 13:54

Dneska jsem se informoval na úpravu u FL RS3. Mělo by to umět 552 koní přes úpravu MTM. Mění se celý chladič motoru, filtr, upravuje se řídící jednotka a dávají tomu jiné turbo. Vychazi to na 15000 EUR a podle prodejce to motor snese v pohodě. Kapaliny u RS3, brzdová i chladící a olej jsou u RS3 stejné jako pro R8.
Zrychlení je udáváno na 3,5s na stovku a maximálka je 300 km/h.
Takže motor asi vydrží hodně velké úpravy výkonu při správném používání. Spíše se bych se bal o převodovku.

Odpovědět  |   | 
Goose  |  24. 04. 2018 14:07

Zkus se zeptat jich. APR z minulé generace dostalo přes 700 koní

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  24. 04. 2018 18:42

Teď si to napsal dobře, při správném používání. To znemená že ten výkon nebudeš často využívat. Jak za to budeš tahat furt tak motor bude zachvíli na generálku

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  24. 04. 2018 15:26

"Češi zase posouvají hranice"

... zejmena na Litomericku.

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  24. 04. 2018 15:28

Takže na 150 km/hod to benzín vyrábí?

Odpovědět  |   | 
 |  24. 04. 2018 16:23

Za me radeji Ford Mustang 5 litr cena bude podobna a auto jako celek nekde jinde.

Odpovědět  |   | 
Mechanik  |  24. 04. 2018 18:47

Přesně. Nechápu proč se někdo snaží zkoušet hranice životnosti motoru.

Odpovědět  |   | 
cosworth  |  24. 04. 2018 18:46

skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  24. 04. 2018 19:43

Ty si vůl.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  24. 04. 2018 20:09

Ja ji Mel taky nafasovanou fabku 1,2 tsi nic moc. Ne koupil bych si ji.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 04. 2018 20:28

a jaký auto máš svoje?, jezdit jen v práci tos moc nevyzkoušel.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  25. 04. 2018 07:59

Jeep grand cherokee wj 3.1 tdi ted. Mel jsem Honda legend 3,5 v6 Honda prelude 2.0 Honda accord coupe 3.0 v6 stačí.

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:29

Souhlasím s Tebou Lukáši!

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:26

Jsi idiot!!!!!
Kup si nového Superba za své a uvidíš.
Nebo si kup Audi, BMW, nebo Mercedes, ale nesmíš se divit cenám servisu!!!

Odpovědět  |   | 
Hezuc  |  24. 04. 2018 22:59

Za Superba 2.0 TSI 220 koní jsem dal 780 000,- plná výbava, jako Laurin&Klement.
Na to, co to auto umí, si myslím,že dobrý.
Samozřejmě bych si radši koupil prémiový německý vůz...
Ale cena o 1150000,- jinde...
To mi promiň, to je hodně moc!

Odpovědět  |   | 
audax  |  25. 04. 2018 11:47

posunuli hranice u škodovky,ale dodge charger alebo viper z toho aj tak nebude,nech nabudúce skúsia niečo také s škoda CityGo/vw Up,to bude kopec srandy,keď do toho namontujú nejaký 1000 koňový octa-turbo.....

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:51

Češi posouvají hranice, pomocí Americké techniky. Vzhledem k tomu, že je tento motor konstruován v sérii na 100 000km, tomu moc šancí na dlouhou životnost nedávám.

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:54

O DSG ani radši nemluvě.

Odpovědět  |   | 
A777  |  25. 04. 2018 15:58

Vlastně je to nakonec jedno, protože vzhledem k tomu, že to nemá homologaci a je vidět na první pohled/poslech, že to není serie, je to stejně jen do 1. STK...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  25. 04. 2018 18:35

Pan trpi tym syndromom, ked sa rozprava sam so sebou? K tym Vasim blabolom: - Prevodovka je samozrejme ina. Napoveda: 350. Ina napoveda: 380. Dalsia napoveda, teda ak obe predchadzajuce nezaberu: >380. Po tejto napovede prosim naspat k osetrujucemu lekarovi. - Motor samozrejme vydrzi. Staci vyuzit rezervu, ktora sa v serii neoplati vyuzit, pretoze naklady. Pri objeme dvojlitra a navyse preplnanom je to otazka len a len dodatocnej investicie. Samozrejme ocakavam, ze olej sa bude menit kazdych 15.ooo (co ja robim aj u pablbej 1.6/100k, pretoze je to NORMALNE) Ostatne je uz v tom ako sa k tomu budete spravat. Znicit hoci aj jednoduche seriove auto dnes nie je problem. Najdu sa taki, ktorym by som do ruky nedal ani lopatu. Ak si niekto kupuje taketo auto, tajne dufam ze vie ako s nim zaobchadzat. Ja som mal jedneho casu zavodneho zigulaka, z ktoreho by Ste usli do blazninca po prvom rozjazde. Sluzil v pohode dlhe roky. Inak, pre info, dal s prehladom dve kila.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  26. 04. 2018 08:52

Raz vykon v konoch, raz v kW...clovek aby mal pri citani zapnutu kalkulacku...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A