Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Pod kapotou bílého Superbu je dvoulitr TSI o původním výkonu 280 koní. Společnost HotHatchShop jej však vyladila na téměř dvakrát tolik!

O pražské společnosti HotHatchShop, která se specializuje na úpravu vozů koncernu VW s využitím dílů firmy APR, nepíšeme poprvé. Docela nedávno jsme si něco málo řekli o Škodě Superb s výkonem 301 kW, točivým momentem 520 N.m a schopností zrychlit z 0-100 km/h za 4 s. Slušné! Někdo by mohl říci, že už to více šroubovat nepůjde, ale opak je pravdou.

V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

Bílý Superb Laurin & Klement už v minulosti prošel úpravou APR Stage 2, podle informací firmy to však majiteli nestačilo a rozhodnul se pro radikální změnu. Dosazen byl turbokit APR Stage 3+, díky kterému došlo navýšení výkonu na 523 koní a točivý moment vzrostl na 567 N.m. Společnost uvádí, že je vůz denně provozován pod vysokou zátěží, a aby toho byl schopen co nejdéle, nezůstalo pouze u motoru.

Karlmann King je auto pro moderního Batmana. Váží 6 tun, stojí přes 40 milionů

Karlmann King je auto pro moderního Batmana. Váží 6 tun, stojí přes 40 milionů

Sériová šestistupňová převodovka DSG se musela odporoučet a na její místo byla dosazena bytelnější sedmistupňová skříň DQ500 z Multivanu či Passatu biTDI. Vpředu jsou brzdy Brembo s šestipístkovými třmeny, podvozek dostal tužší pružiny a stabilizátory, byl upraven odklon předních kol a nazuty pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Úpravce říká, že došlo k rapidnímu zlepšení jízdních vlastností.

Monstrum je tady! Mercedes-AMG G 63 má 585 koní, stovku dá za 4,5 s

Monstrum je tady! Mercedes-AMG G 63 má 585 koní, stovku dá za 4,5 s

Bohužel už neuvádí dynamické parametry. Doufáme však, že si je pro sebe nenechá moc dlouho a předvede zrychlení tak, jak tomu bylo nedávno u černého monstra. To si můžete znova prohlédnout v galerii.

Připomínáme, že původně ze sebe dvoulitrový motor TSI dostal 206 kW (280 koní) a 350 N.m. Za takového stavu zabral sériovému vozu sprint z nuly na 100 km/h 5,8 sekundy.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků