Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Pod kapotou bílého Superbu je dvoulitr TSI o původním výkonu 280 koní. Společnost HotHatchShop jej však vyladila na téměř dvakrát tolik!

O pražské společnosti HotHatchShop, která se specializuje na úpravu vozů koncernu VW s využitím dílů firmy APR, nepíšeme poprvé. Docela nedávno jsme si něco málo řekli o Škodě Superb s výkonem 301 kW, točivým momentem 520 N.m a schopností zrychlit z 0-100 km/h za 4 s. Slušné! Někdo by mohl říci, že už to více šroubovat nepůjde, ale opak je pravdou.

V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

Bílý Superb Laurin & Klement už v minulosti prošel úpravou APR Stage 2, podle informací firmy to však majiteli nestačilo a rozhodnul se pro radikální změnu. Dosazen byl turbokit APR Stage 3+, díky kterému došlo navýšení výkonu na 523 koní a točivý moment vzrostl na 567 N.m. Společnost uvádí, že je vůz denně provozován pod vysokou zátěží, a aby toho byl schopen co nejdéle, nezůstalo pouze u motoru.

Karlmann King je auto pro moderního Batmana. Váží 6 tun, stojí přes 40 milionů

Karlmann King je auto pro moderního Batmana. Váží 6 tun, stojí přes 40 milionů

Sériová šestistupňová převodovka DSG se musela odporoučet a na její místo byla dosazena bytelnější sedmistupňová skříň DQ500 z Multivanu či Passatu biTDI. Vpředu jsou brzdy Brembo s šestipístkovými třmeny, podvozek dostal tužší pružiny a stabilizátory, byl upraven odklon předních kol a nazuty pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Úpravce říká, že došlo k rapidnímu zlepšení jízdních vlastností.

Monstrum je tady! Mercedes-AMG G 63 má 585 koní, stovku dá za 4,5 s

Monstrum je tady! Mercedes-AMG G 63 má 585 koní, stovku dá za 4,5 s

Bohužel už neuvádí dynamické parametry. Doufáme však, že si je pro sebe nenechá moc dlouho a předvede zrychlení tak, jak tomu bylo nedávno u černého monstra. To si můžete znova prohlédnout v galerii.

Připomínáme, že původně ze sebe dvoulitrový motor TSI dostal 206 kW (280 koní) a 350 N.m. Za takového stavu zabral sériovému vozu sprint z nuly na 100 km/h 5,8 sekundy.

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě draží elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků