Češi zase posouvají hranice. Tato Škoda Superb má 523 koní a 567 N.m!

Pod kapotou bílého Superbu je dvoulitr TSI o původním výkonu 280 koní. Společnost HotHatchShop jej však vyladila na téměř dvakrát tolik!

O pražské společnosti HotHatchShop, která se specializuje na úpravu vozů koncernu VW s využitím dílů firmy APR, nepíšeme poprvé. Docela nedávno jsme si něco málo řekli o Škodě Superb s výkonem 301 kW, točivým momentem 520 N.m a schopností zrychlit z 0-100 km/h za 4 s. Slušné! Někdo by mohl říci, že už to více šroubovat nepůjde, ale opak je pravdou.

V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

Bílý Superb Laurin & Klement už v minulosti prošel úpravou APR Stage 2, podle informací firmy to však majiteli nestačilo a rozhodnul se pro radikální změnu. Dosazen byl turbokit APR Stage 3+, díky kterému došlo navýšení výkonu na 523 koní a točivý moment vzrostl na 567 N.m. Společnost uvádí, že je vůz denně provozován pod vysokou zátěží, a aby toho byl schopen co nejdéle, nezůstalo pouze u motoru.

Karlmann King je auto pro moderního Batmana. Váží 6 tun, stojí přes 40 milionů

Karlmann King je auto pro moderního Batmana. Váží 6 tun, stojí přes 40 milionů

Sériová šestistupňová převodovka DSG se musela odporoučet a na její místo byla dosazena bytelnější sedmistupňová skříň DQ500 z Multivanu či Passatu biTDI. Vpředu jsou brzdy Brembo s šestipístkovými třmeny, podvozek dostal tužší pružiny a stabilizátory, byl upraven odklon předních kol a nazuty pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2. Úpravce říká, že došlo k rapidnímu zlepšení jízdních vlastností.

Monstrum je tady! Mercedes-AMG G 63 má 585 koní, stovku dá za 4,5 s

Monstrum je tady! Mercedes-AMG G 63 má 585 koní, stovku dá za 4,5 s

Bohužel už neuvádí dynamické parametry. Doufáme však, že si je pro sebe nenechá moc dlouho a předvede zrychlení tak, jak tomu bylo nedávno u černého monstra. To si můžete znova prohlédnout v galerii.

Připomínáme, že původně ze sebe dvoulitrový motor TSI dostal 206 kW (280 koní) a 350 N.m. Za takového stavu zabral sériovému vozu sprint z nuly na 100 km/h 5,8 sekundy.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků