Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

Loni se v Česku prodalo téměř čtvrt milionu nových vozů, ale parkovacích míst na sídlištích je málo a kdekdo se snaží šetřit místem, jak to jen jde. Přesto s železnou pravidelností potkáváme na parkovištích otřesně parkující auta, která úplně zbytečně zabírají dvě místa na šířku nebo i na délku. Také vás tohle štve? To nejste sami.

Podívejte se na nejlepší úlovky aut Googlu. Už projely skoro celou planetu

Podívejte se na nejlepší úlovky aut Googlu. Už projely skoro celou planetu

Ne vždy je stoprocentně chyba na straně řidiče pitomě parkujícího auta, které zrovna potkáte na sídlišti. Nikdy nevíte, jestli řidič pouze nezastavil vedle někoho, kdo na tom byl s parkováním ještě hůře a jednoduše neměl jinou možnost. Jiné je to v případě, že někdo zaparkuje jako naprostý idiot před vašimi zraky, přestože by stačil jeden manévr navíc a všechno by mohlo být naprosto v pohodě. Je jim dokonce lhostejné, že pak třeba danou oblastí neprojedou složky Integrovaného záchranného systému.

6 největších prohřešků českých řidičů. Tyto prasárny nás stojí nervy

6 největších prohřešků českých řidičů. Tyto prasárny nás stojí nervy

Vrcholem drzosti jsou auta naskládaná před vstupy do supermarketů. Jako by někomu uškodilo udělat pár kroků navíc z klidně i poloprázdné parkoviště. Tyto prasárny nejen českých řidičů nezmiňujeme náhodou. Nejsme totiž sami, koho přístup některých řidičů vytáčí k nepříčetnosti. Naštvaní lidé se už více než deset let seskupují v diskusním fóru nazvaném prostě „Vyfoťte největšího parkovacího *****“. K dnešnímu dni přidali více než 17 tisíc příspěvků a mraky fotek, z nichž některé najdete v galerii.

Jak nejlépe najít místo k parkování? Podle vědců existují tři hlavní způsoby

Jak nejlépe najít místo k parkování? Podle vědců existují tři hlavní způsoby

Toto diskusní fórum nepřipomínáme jen s ohledem na naši averzi vůči bezohledným řidičům, kteří svá auta nechávají na ulicích stát bez ladu a skladu. Téma je totiž součástí velkého SuperFóra, které sdílíme se Živě.cz, MobilManií, DIGIarenou, AVmanií a dalšími weby našeho vydavatelství. Spuštěno bylo v roce 2004 a před pár dny překročilo milník 10 milionů přidaných příspěvků. Fórum garaz.autorevue.cz přitom se 46 % z množství příspěvků SuperFóru jasně dominuje a každý den se tam něco děje.

Pochopitelně ale nenarazíte pouze na témata týkající se špatného parkování. Uživatelé si mezi sebou sdělují informace ohledně policejních kontrol v Česku i na Slovensku, diskutují o problémech nových vozů, vedou odborné diskuse, a protože se řada z nich pohybuje v různých oblastech automobilového průmyslu, občas zveřejní i informace, které měly zůstat ještě utajeny.

Pro další atraktivní témata neváhejte navštívit fórum garaz.autorevue.cz. Díky, že jste s námi!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků