Češi chtějí stále víc nových aut. Trh letos zatím roste o 12 %

Češi chtějí stále víc nových aut. Trh letos zatím roste o 12 %

Registrace nových osobních aut za první dva měsíce vzrostly v porovnání s obdobím 1-2/2016 o 12,16%. V absolutních číslech jde o nárůst z 36 799 kusů na 41 273, tj o 4 474 ks. V samotném únoru činil nárůst šest procent.

Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů.

Nejčastější triky prodejců ojetých aut, na které jim stejně skočíte

Nejčastější triky prodejců ojetých aut, na které jim stejně skočíte

Trhu stále vévodí značka Škoda s 12 434 registrovanými osobními automobily a podílem 30,12%, následují Volkswagen, Hyundai, Ford, Dacia, Renault, Peugeot, Mercedes-Benz, Toyota a Kia.

Nejprodávanějšími automobily jsou tradičně Škoda Octavia, před fabií, rapidem a superbem. Pátý skončil VW Golf a šestý VW Passat.

Nejvíce aut spaluje benzin (54,32%), na druhém místě je diesel s 42,02%, následuje CNG, hybrid - 0,95%, LPG - 0,45% a elektro - 0,12%.

Vítězem je pick-up. Přehled nejprodávanějších aut světa roku 2016

Vítězem je pick-up. Přehled nejprodávanějších aut světa roku 2016

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků