První auto Skoda 100. další 120 a od tý doby to už nedám dohromady. Bylo jich víc jak slepic na statku. V roce 1966 jsem coby nezletilec na Jawě překročil 100 km/h. V 88 v Rakousku jsem už fičel 200. Nedávno cca před 4 roky jsem jel 250. Ještě než vše pohnojí elektromobilitou tak bych chtel dát tu 300. A pak bych všechna ta auta co jsem měl zalil do betonového monumentu oslavujícího človéka.
To je zajímavý, když jsem začal fotit odstavený a zrezlý auta na přelomu 70. a 80. let, byl jsem lidem pro smích, a někteří si ťukali na čelo. Že by se doba změnila? Každopádně už se na mne několikrát obrátili tehdejší posměváčci či jejich potomci s žádostí o fotku jejich dávnýho auta. Ale proč? Oni si nemohli udělat foto? Lidská povaha je plná podivností... :-/
Nechápu to Yetinu. Schválně jsem se teď díval do Aček a nejlevnější facelift mají za 190. Druhá nejnižší cena za hotové bez finty s úvěrem je 250. Tohle auto mělo docela zajímavou hodnotu a tohle těžko někdo zaparkoval, že se tomu bude jednou věnovat, až to bude zajímavý veterán.
Osudy bývají rozličné. Taky mohl onemocnět, nebo ho zavřeli, nebo si jen vzal velké sousto a nedokázal akci dokončit.
Hefký zrezlý vozy.
Všechno šrot,vocogou?
99,99% su to vraky co mali skoncit ako kocky 30x30 cm.
Hlavne tam M3 co? :D ...za tu je dneska dum ;-)
Dům no... a určitě v podobném stavu jako ta kraksna, tzn. někde na konci světa, vybydlená, bez střechy a omítky.
to za tu Tatru pomalu taky
Jo, ještě před ca 8 lety stála slušná dvojková či trojková T603 (plně pojízdná, nevyžadující úplnou renovaci) něco kolem půl mega. Dnes se za půl mega nedá sehnat ani neúplný vrak.A z trhu úplně zmizely chromky T613, ty byly za polovinu ceny T603, dnes pokud se vůbec nějaká pěkná objeví, tak je dražší než 603.
Protože většina z nich úplně zrezla. Asi nejrezavější tatra z těch novodobých.
este jeden rozmer mi tam chyba... x30 cm :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.