CES 2016: Ovládání gesty má už i elektrický Volkswagen Golf

Palubní systém s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat ho i do dalších modelů skupiny VW.
CES 2016: Ovládání gesty má už i elektrický Volkswagen Golf

Ovládání gesty se zřejmě brzy podívá i do Volkswagenů. Na výstavě spotřební elektroniky CES 2016 představila automobilka VW předprodukční koncept palubního systému s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest, kterou jsme tu mohli vidět už v loňském roce na konceptu Golf R Touch.

Klepněte pro větší obrázek
Infotainment Volkswagenu e-Golf Touch podporuje ovládání gesty

Dostal ho prozatím jen elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat tento systém do ostatních Golfů, Passatů a spol. Čistě teoreticky by se mohl podívat i do vozů značky Škoda nebo Seat a určitě bude mít zájem i Audi. U Porsche se ale k ovládání gesty moc nehrnou...

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

První auto od VW, které by mělo dostat právě ovládání gesty, je faceliftovaný Volkswagen Golf. Ten by měl být představen už letos.

Spolu s tím se v e-Golfu ukazuje nový centrální dotykový displej s úhlopříčkou 9,2 palce a rozlišením 1280x640 pixelů. Obrazovka je konfigurovatelná a řidič si může nastavit zobrazení funkcí, které nejčastěji používá, aby se nemusel proklikávat celým menu.

Z dalších novinek představil Volkswagen vylepšené hlasové ovládání, které by se mělo dostat do sériových aut v průběhu letošního léta. Nově je tu i možnost připojení tabletů například ze zadních sedadel na palubní systém vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků