CES 2016: Ovládání gesty má už i elektrický Volkswagen Golf

Palubní systém s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat ho i do dalších modelů skupiny VW.
CES 2016: Ovládání gesty má už i elektrický Volkswagen Golf

Ovládání gesty se zřejmě brzy podívá i do Volkswagenů. Na výstavě spotřební elektroniky CES 2016 představila automobilka VW předprodukční koncept palubního systému s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest, kterou jsme tu mohli vidět už v loňském roce na konceptu Golf R Touch.

Klepněte pro větší obrázek
Infotainment Volkswagenu e-Golf Touch podporuje ovládání gesty

Dostal ho prozatím jen elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat tento systém do ostatních Golfů, Passatů a spol. Čistě teoreticky by se mohl podívat i do vozů značky Škoda nebo Seat a určitě bude mít zájem i Audi. U Porsche se ale k ovládání gesty moc nehrnou...

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

První auto od VW, které by mělo dostat právě ovládání gesty, je faceliftovaný Volkswagen Golf. Ten by měl být představen už letos.

Spolu s tím se v e-Golfu ukazuje nový centrální dotykový displej s úhlopříčkou 9,2 palce a rozlišením 1280x640 pixelů. Obrazovka je konfigurovatelná a řidič si může nastavit zobrazení funkcí, které nejčastěji používá, aby se nemusel proklikávat celým menu.

Z dalších novinek představil Volkswagen vylepšené hlasové ovládání, které by se mělo dostat do sériových aut v průběhu letošního léta. Nově je tu i možnost připojení tabletů například ze zadních sedadel na palubní systém vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků