CES 2016: Ovládání gesty má už i elektrický Volkswagen Golf

Palubní systém s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat ho i do dalších modelů skupiny VW.
CES 2016: Ovládání gesty má už i elektrický Volkswagen Golf

Ovládání gesty se zřejmě brzy podívá i do Volkswagenů. Na výstavě spotřební elektroniky CES 2016 představila automobilka VW předprodukční koncept palubního systému s modernizovaným dotykovým displejem a funkcí rozpoznání gest, kterou jsme tu mohli vidět už v loňském roce na konceptu Golf R Touch.

Klepněte pro větší obrázek
Infotainment Volkswagenu e-Golf Touch podporuje ovládání gesty

Dostal ho prozatím jen elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nic nebrání tomu namontovat tento systém do ostatních Golfů, Passatů a spol. Čistě teoreticky by se mohl podívat i do vozů značky Škoda nebo Seat a určitě bude mít zájem i Audi. U Porsche se ale k ovládání gesty moc nehrnou...

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

ADAC: Nejméně řidiče rozptyluje VW Passat, nejvíce Citroen DS5

První auto od VW, které by mělo dostat právě ovládání gesty, je faceliftovaný Volkswagen Golf. Ten by měl být představen už letos.

Spolu s tím se v e-Golfu ukazuje nový centrální dotykový displej s úhlopříčkou 9,2 palce a rozlišením 1280x640 pixelů. Obrazovka je konfigurovatelná a řidič si může nastavit zobrazení funkcí, které nejčastěji používá, aby se nemusel proklikávat celým menu.

Z dalších novinek představil Volkswagen vylepšené hlasové ovládání, které by se mělo dostat do sériových aut v průběhu letošního léta. Nově je tu i možnost připojení tabletů například ze zadních sedadel na palubní systém vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků