Černou nic nezkazíš. Bugatti ukazuje speciální Chirony Noire Duo, karbonem nešetří

Další den a další speciální limitovaná edice Bugatti Chiron. Motivem těchto exemplářů je karbon, karbon a zase karbon.

Přestože je Bugatti Chiron v každém ohledu lepší než jeho předchůdce Veyron, novější hypersportovní polykač kilometrů se na Veyron pomalu a jistě dotahuje počtem svých speciálních verzí. Kreativita zde automobilce určitě nechybí, takže po verzi Sport, výročním 110 Ans Bugatti nebo rekordním Super Sport 300+ přichází další hned dvě další „limitky“.

Rekordní Bugatti míří do výroby. Jednoho koně výkonu nechá za skoro 60.000 korun

Rekordní Bugatti míří do výroby. Jednoho koně výkonu nechá za skoro 60.000 korun

Jakožto Chiron Noire Duo se totiž značka hned dvěma verzemi Chironu opět vrací k legendárnímu modelu Type 57 SC Atlantic a jeho moderní reinterpretaci Bugatti La Voiture Noire, která byla představena letos v Ženevě ve formě jediného kusu za rekordní cenu v přepočtu 422 milionů korun.

Není tedy divu, že nový Chiron Noire Élégance a Noire Sportive zaujmou černým vzezřením, respektive odhalenými vlákny karbonu na svých karoseriích. Noire Élégance je lakováno lesklým čirým lakem, má pozměněnou mřížku na přídi, znak Bugatti vytvořený z jednoho kusu stříbra, nový design kol, černě lakované třmeny brzd a některé další prvky jsou vyhotoveny z leštěného hliníku. Odkazy na speciální verzi a černý odstín samozřejmě najdete i uvnitř vozu.

Elektrický crossover Bugatti čeká na zelenou. Klíč k sériové výrobě drží Volkswagen

Elektrický crossover Bugatti čeká na zelenou. Klíč k sériové výrobě drží Volkswagen

Verze Noire Sportive se poté liší svou odhalenou karbonovou karoserií, která je lakovaná matným čirým lakem. Tímto stylem jsou začerněny vlastně všechny prvky na exteriéru vozu, na rozdíl od leštěného hliníku či stříbrných kol na verzi Élégance. O něco více je zde potemnělá i kabina, ačkoliv Bugatti zatím fotky interiéru nezveřejnilo.

Ostatně zatím máme k dispozici pouhé dva snímky, jeden pro každou verzi. Není ale pochyb, že sběratelé o Chirony Noire Duo projeví zájem. Bugatti plánuje vyrobit pouze 20 kusů Noire Élégance a Noire Sportive, každý s cenovkou startující na 3 milionech euro (asi 76,5 milionu korun).

Galerie doplněna o standardní Bugatti Chiron.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků