uuuu ujiuu
V některých mezních projevech tržních mechanismů nelze najít logiku, protože ji prostě postrádají.
Za milion se kupuje Subaru Forester a ne tento prosťáček. To může dát jen pako, už z principu...
Jako být to s 1.5l a hybridem od Toyoty - ok. Ale podobnou atmosféru má Hyundai v socko výbavách, kde cily na cenu od... Tady to taky žádný zázrak nebude
at si to japončíci strčí do řitě. takový zázrak to nikdy nebyl
Takže pro ceně 1mil nacpu 500tis dealerovi, to určitě!
Suzuki si to může dovolit, zákazníci to vědí a za kvalitu je lépe si připlatit. Asi každý ví, proč si vybralo na ty hybridy toyotu a né třeba VW.
Takovej japonskej "trabant" (myslím tím jednoduchý, až primitivní vůz v dnešní záplavě elektronikou narvaných nesmyslů) a jakej je o něj zájem. Je to prostě normální auto, jaká se už téměř nevyrábí.
Není to normální auto - je silně podměrečné a cena tomu neodpovídá.
Takže vlastně takřka geniální
No, na horách, ve vesnicích, jako pracant vynikající. Tam se obejdou bez všech těch dnešních, mnohdy zbytečných činčurádiček.A ten trik, zřejmě použijí i další automobilky.
Obejdou se bez nich i v nížinách a ve městech...B-]
Ano obešli by se, kdy to bez nich šlo koupit. Třeba u Hondy Jazz je prostě v základu plný "bezpečnostní" balíček, osobně bych byl i ochoten připlatit kdyby to mohlo bez něj, třeba jejich hlídání jízdy v "pruhu" je vyloženě bezpečnost ohrožující prvek ... ale od června příštího roku to zjevně bude ještě horší, o moc horší.
bez safety jsou auta neprodejná, u jazzu to nejde vypnout?
Ide, na dve kliknutia, ale treba to vypinat po kazdom nastartovani.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.