Ceny slovenských diaľničných známok na rok 2006

Ceny slovenských diaľničných známok na rok 2006

Vláda nám na Slovensku schválila ceny diaľničných známok na rok 2006. Zdražovania sme sa u vozidiel do 3,5 tony oproti minulému roku našťastie nedočkali, no úplne bezo zmien ceny nezostanú. Nárast sa týka ostatných hmotnostných kategórii, čiže vozidiel nad 3,5 tony a nad 12 ton.

Známky by mali byť k dispozícii motoristom od 28. decembra, uvidíme ako to bude naozaj. Snáď sa predíde problémom s dostupnosťou, ktorá sa stáva pomaly ale isto pravidlom. Tohtoročné známky zostávajú v platnosti do konca januára 2006.

V tabuľke nájdete kompletné ceny na rok 2006 a cenový nárast oproti roku 2005.

 

do 3,5 t

nad 3,5 t

nad 12 t

ročná

1 100 Sk

9 000 Sk

17 850 Sk

nárast

-

1 500 Sk

2 850 Sk

 

 

 

 

mesačná

300 Sk

2 400 Sk

3 600 Sk

nárast

-

400 Sk

600 Sk

 

 

 

 

týždňová

150 Sk

1 000 Sk

1 700 Sk

nárast

-

200 Sk

300 Sk

 

 

 

 

jednodňová

-

250 Sk

310 Sk

nárast

-

50 Sk

10 Sk

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků