Ceny Škody Favorit v Česku rostou do neuvěřitelných výšin. Tady je další důkaz

Nízký nájezd k cenovce sedí, přesto ale na tomto exempláři pár much najdete.

Záleží na vaší definici klasiky a potenciálu ceněné rarity, mezi nadšenci do starých škodovek zde ale může patřit i normální Favorit. Není tajemstvím, že ceny starých modelů Škody za poslední roky strmě rostou, především tedy u vzácnějších specifikací, kterých z linky nesjelo mnoho. Toto „fáčko“ na prodej nicméně zas takovou raritou není.

Za Favorit 136L, který by vylepšen na výbavu LS, chce prodávající z Prahy 165.000 Kč. Nájezd pouze 24.000 km a obecně slušný stav by mohly odvážnou cenovku částečně zdůvodnit, přesto byste ale na trhu našli zajímavější exempláře Favoritu za méně peněz. Nedávno tu byl raritní kousek s palubním počítačem, vzácný exportní Sport Line nebo známá akční edice Silver Line.

Nutno podotknout, že současný majitel zmiňuje u svého Favoritu z roku 1989 původní vlastnictví v rámci jedné rodiny, velký servis motoru, žádnou rez na podvozku, obecně „takřka nový stav karoserie“ a nedotknutí kutilem. K novým pneumatikám na voze navíc přihodí i ty původní včetně rezervy.

Určité nedostatky na takto ceněném Favoritu ale najdete. Pod kobercem v kufru už jisté náznaky koroze zahlédnete a dříve byl opravován i natržený přední blatník na straně řidiče. Na druhou stranu interiér vypadá vskutku zachovale, hlavně palubní deska, ačkoliv stav čalounění sedadel na fotkách zakrývají dodatečné potahy.

Nakonec ovšem nestačí zvážit jen přednosti a slabiny tohoto exempláře, předmětem je tradičně i samotná nostalgie nadšenců, která trhem klasických škodovek nepochybně hýbe. Pro někoho tedy jen další šedivé „fáčko“, pro dalšího ten správný kousek.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Diskuze (19) Další článek: TEST Audi RS Q3 Sportback 2.5 TFSI: Pět válců jako lék na blbou náladu

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , Nové vozy na Heureka.cz