Investice ? Dnešní mládež, taková auta nezajímají...
Neřekl bych...co jezdím po Škoda srazech, tak nás mládežníků, co nedáme dopustit na svoje Favority, Gardovky nebo 100vky je tam spoustu
To je jen váš pohled. Mnohem víc mládežníků tam není ;-)
Je mnohem víc nemajitelů letadel jak majitelů. Ergo kladívko je podle vás význam majitelů letadel zanedbatelný v porovnání s těmi, co musí chodit pěšky...B-]
To se samozřejmě těžko posuzuje ... kolik nás "mladých" by tam muselo být, aby se uznalo, že mladé, staré Škodárny přitahují? ...Když je nás "mladších" řeknu třetina, tak mi to připadá celkem dost
Nedal bych za tu mr..ku ani basu piva
Když na tu basu piva nemáš, tak nehodnot
Je to líbivý křáp. Memento neschopnosti. Sorry, ale v té době měla jezdit 720ka ne tyhle zastaralé nesmysly.
Rozhodně nesouhlasím, bylo to přelomove auto. Do dnes nema nastupce, ani Rapid nedokazal navazat. Ale každy ma svuj nazor, ale rozhodně neni křap, nebo memento neschopnosti. Poznej a pak hodnot.
Co je na erku prelomovyho ? Za pripomenuti stojí jenom bezramovy okna jinak VUBEC NIC.
..dnes je další 17. listopad ..tak se tak nevrtejme v přelomové problematice. Teď už to půjde jen směrem na západ..B-]
Presne....tesat do kameneMemento me pobavilo 🤣🤣🤣
Krásný veterán ..jako nový! Inu, skoro se mi chce říct, že jestli máš tak černo černý kokpit i v dnešním žihadle, tak jsi zůstal věrný tradici a jistě pokračuješ v odkazu vítězů .B-]
Tyhle kraksny byly šroty už když to sjíždělo z linek tehdejší nikoliv škodovky, ale AZNP národní podnik. Bezpečnost nulová, hnilo to už po sjetí z pásu a nostalgii po těchhle krámech rozhodně necítím. Když investovat do veterána, tak do tohohle teda určitě NE! Jsou hodnotnější a mnohem zajímavější vozy.....
Přesně tak, chtít můžou co je napadne. Otázka je kdo jim to dá. Tihle různí překupníci a rádobyzhohatlíci plní jen stránky inzerce a skutek utek. Vše má jen takovou cenu, kterou je ochoten někdo dát. A NE kterou si vymyslí kdejaký pako.
České Porsche jsme říkali erku po úpravě naroubováním celého předku z embéčka. Např. po nehodě nebo při generálce kastle, neboť tato auta neskutečně rychle hnila. Nevypadalo to špatně.
A my jsme české porsche neříkali vůbec ničemu. Je to současný výmysl.
Tiez som nikdy nepocul nazov Ceske Porsche , len teraz , pred tym to bola vzdy len Erka ...
V osmdesatkach se tomu u mas takto rikalo. Takze jen proto ze ses s tim nesetkal neznamena, ze tomu tak nebylo
S tímto výrazem jsem se setkal poprvé až docela dost let po revoluci a to ho před rokem 89 měl i můj kamarád.
Mám dojem, že tomu tak říkal John Haugland, který s náležitě upraveným R-kem jezdi soutěže
ty současné laky vypadají na "veteránech" fakt divně, takovej přeleštšnej prd
a nejen to ,i ten "originální " černý nárazník na Erku vidím poprvé :)
Veteranu se znakem skoda za vyssi cenu je hafo uz jen na raji veteranu. Navic to ze to nekdo vystavi za tu cenu neznamena ze ti nekdo koupi. Aut s cenovkami v milionech co tam visi roky je hafo. Tyhle imaginarni hodnoty… hlavne co s tim za 10 roku az prijde treti faze potlaceni spalovaku. To poleti investice dolu o 106…
Tak na ten pokles investice, si rád počkám :-)Já tipuju cestu opačným směrem.
Škodovka je zajímavá pouze v bývalém Československu, jinak nikde. Smiřte se s tím!
Lokalni znacky to mely vzdy slozite. Trh je pro ne opravdu maly. Navic s pribyvajicimi restrikcemi na provoz spalovaku bude provoz extremne narocny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.