Ceny Škody 110 R letí do nebes. Tyto dva příklady hovoří jasně, jsou ale nádherné

27 komentářů

Orion
9. října • 22:42

Investice ? Dnešní mládež, taková auta nezajímají...

Michal
10. října • 9:45

Neřekl bych...co jezdím po Škoda srazech, tak nás mládežníků, co nedáme dopustit na svoje Favority, Gardovky nebo 100vky je tam spoustu

HRD
10. října • 11:12

To je jen váš pohled. Mnohem víc mládežníků tam není ;-)

Aladin
10. října • 20:17

Je mnohem víc nemajitelů letadel jak majitelů. Ergo kladívko je podle vás význam majitelů letadel zanedbatelný v porovnání s těmi, co musí chodit pěšky...B-]

Michal
10. října • 20:16

To se samozřejmě těžko posuzuje ... kolik nás "mladých" by tam muselo být, aby se uznalo, že mladé, staré Škodárny přitahují? ...Když je nás "mladších" řeknu třetina, tak mi to připadá celkem dost

Michal
9. října • 19:29

Nedal bych za tu mr..ku ani basu piva

Pepino
9. října • 19:46

Když na tu basu piva nemáš, tak nehodnot

JK
9. října • 13:23

Je to líbivý křáp. Memento neschopnosti. Sorry, ale v té době měla jezdit 720ka ne tyhle zastaralé nesmysly.

Pepino
9. října • 19:45

Rozhodně nesouhlasím, bylo to přelomove auto. Do dnes nema nastupce, ani Rapid nedokazal navazat. Ale každy ma svuj nazor, ale rozhodně neni křap, nebo memento neschopnosti. Poznej a pak hodnot.

homer
9. října • 21:34

Co je na erku prelomovyho ? Za pripomenuti stojí jenom bezramovy okna jinak VUBEC NIC.

WRC Fabia R2 Twincharger
9. října • 22:18

..dnes je další 17. listopad ..tak se tak nevrtejme v přelomové problematice. Teď už to půjde jen směrem na západ..B-]

Michal
9. října • 19:30

Presne....tesat do kameneMemento me pobavilo 🤣🤣🤣

WRC Fabia R2 Twincharger
9. října • 13:08

Krásný veterán ..jako nový! Inu, skoro se mi chce říct, že jestli máš tak černo černý kokpit i v dnešním žihadle, tak jsi zůstal věrný tradici a jistě pokračuješ v odkazu vítězů .B-]

Pavla
9. října • 12:41

Tyhle kraksny byly šroty už když to sjíždělo z linek tehdejší nikoliv škodovky, ale AZNP národní podnik. Bezpečnost nulová, hnilo to už po sjetí z pásu a nostalgii po těchhle krámech rozhodně necítím. Když investovat do veterána, tak do tohohle teda určitě NE! Jsou hodnotnější a mnohem zajímavější vozy.....

HRD
9. října • 11:39

Přesně tak, chtít můžou co je napadne. Otázka je kdo jim to dá. Tihle různí překupníci a rádobyzhohatlíci plní jen stránky inzerce a skutek utek. Vše má jen takovou cenu, kterou je ochoten někdo dát. A NE kterou si vymyslí kdejaký pako.

tečka
9. října • 11:38

České Porsche jsme říkali erku po úpravě naroubováním celého předku z embéčka. Např. po nehodě nebo při generálce kastle, neboť tato auta neskutečně rychle hnila. Nevypadalo to špatně.

HRD
9. října • 11:41

A my jsme české porsche neříkali vůbec ničemu. Je to současný výmysl.

Peter
10. října • 18:07

Tiez som nikdy nepocul nazov Ceske Porsche , len teraz , pred tym to bola vzdy len Erka ...

goes
9. října • 12:08

V osmdesatkach se tomu u mas takto rikalo. Takze jen proto ze ses s tim nesetkal neznamena, ze tomu tak nebylo

Mirek
9. října • 19:39

S tímto výrazem jsem se setkal poprvé až docela dost let po revoluci a to ho před rokem 89 měl i můj kamarád.

JAC
9. října • 12:25

Mám dojem, že tomu tak říkal John Haugland, který s náležitě upraveným R-kem jezdi soutěže

king014
9. října • 10:27

ty současné laky vypadají na "veteránech" fakt divně, takovej přeleštšnej prd

šofér
10. října • 18:24

a nejen to ,i ten "originální " černý nárazník na Erku vidím poprvé :)

goes
9. října • 9:02

Veteranu se znakem skoda za vyssi cenu je hafo uz jen na raji veteranu. Navic to ze to nekdo vystavi za tu cenu neznamena ze ti nekdo koupi. Aut s cenovkami v milionech co tam visi roky je hafo. Tyhle imaginarni hodnoty… hlavne co s tim za 10 roku az prijde treti faze potlaceni spalovaku. To poleti investice dolu o 106…

marekzrak
9. října • 19:59

Tak na ten pokles investice, si rád počkám :-)
Já tipuju cestu opačným směrem.

šofér
10. října • 18:23

Škodovka je zajímavá pouze v bývalém Československu, jinak nikde. Smiřte se s tím!

goes
9. října • 20:28

Lokalni znacky to mely vzdy slozite. Trh je pro ne opravdu maly. Navic s pribyvajicimi restrikcemi na provoz spalovaku bude provoz extremne narocny.

Doporučujeme

Články odjinud