to je sice hezký kolik stojí opely u našich sousedu na západě, ale žijeme tam kde žijeme a tak mě zajímají jaký budou ceny v Česku. Ale chápu že nějakou činnost reaktoři vykazovat musí
Možná by to chtělo trochu slušnosti a vyvarovat se vulgarit.
Divím se, že tady nikomu nevadí ty slabé motory. U Passatu měl každěj plnou hubu keců, že 1.6 je do něj málo a u Vectry nikdo ani nepípne. To samí je se Superbem. Každek nadává na slabého 2litra a u Signumu 1.8 nikomu nevadí. Je sice slabší, ale 2.0 má lepší průběh krouťáku - je pohodlnější
Měl jsem šanci jet s několika Opely a musim říct, že i když mají docela malý vkon, ale to je fakt jenom doceal, myslim že všechny motory jsou docela povedené, hodně dobrý průměr, tak i přes to, jakou mají "sílu" prostě jedou velice slušně díky dobrému kroutáku, spřevodování atd...
Myslím že každý, kdo byl na autosalonu v Brně a viděl (a zkoušel) si tam Signum, Chrysler 300 a Cadillacy, má asi v autech do 1,5 mega jasno... Dokonce i dealeři Opel bez mučení přiznávali, že Signum by si za 1,2 mega koupil jenom blázen :) Zde uváděné ceny jsou navíc základní, Opel je pověstný tím že má dvakrát ročně nový modelový rok, každý měsíc aspoň jeden nový ceník a každá prkotina je za příplatek: jednou jsem si zkoušel nakonfigurovat Astru Classic (ten starý žďorp) za "skvělých" 333 000,- tak, aby měla výbavu jako jeden konkurent v sérii (nebudu jmenovat, ať mě někdo neobviní z nadržování jiné značce). Jednalo se konkrétně o klimatizaci, autorádio s CD a ovládáním na volantu, kůži na volantu a řadící páce, stavitelný volant výškově / podélně, sedadlo výškově, plná elektrika, loketní opěrka atd. a dostal jsem se na cenu přes 500 000,-... U Signumu a Vectry je to podobné, jen příplatkové částky jsou dvou- až trojnásobné.Navíc Opel vyrábí zhruba dvakrát více aut, než je schopen prodat, takže přešel na sebelikvidační strategii: po půl roce až roce vyprodává auta se statisícovými slevami (viz. veleúspěšné akce 24 hodin Opel atd.). Takže kdybych teď uvažoval, do čeho investovat svůj "milión a něco", Signum by byl prostě a jednoduše OUT z jednoduchého důvodu: za půl roku si bude moct každý trotl koupit stejné auto o půl mega levněji, a kam se asi v té době dostane cena mého auta koupeného o půl roku dřív za plnou cenu???
Co se týká toho konfigurování u Opelu, tak na to pozor, protože webový konfigurátor nefunguje jak má, resp. Vám tam některé položky přičítá 2x a nejde to opravit.Zajímavou koupí dosud byl určitě Signum 3.2 V6, tuším okolo 850 tis. , ale máš pravdu, že po přičtení alespoň trochu slušné výbavy, cena stoupla o nějakých 200 tis. Jinak to byla cena na to, že je to 6-válec víc než slušná. Ještě k té "úspoře" za First edition. Ta dělá okolo 60 tis., což jse sleva, kterou dnes bez problémů ukecám u většiny dealerů při koupi nového auta, takže se do First edition nemusím hrnout.
A kde jsi prosimte vzal tu cifru 1 200 000,-? Signum zacina skoro na polovine teto castky. Ostatne za 1,5 mega bych si nekoupil ani Opel, ale ani Caddilac a uz vubec ne Chrysler 300C (to uz snad radsi ten Opel).
No nevim, astry se prodávaj velice dobře, hlavně v německu. Ještě nedávno tu byla na ní čekačka 4 měsíce.
Docela dobrý, rozhodně lepší, než co se dalo předpokládat z těch pirátských obrázků Tohle je pěkný auto, líbí se mi teda hlavně GTS. Koukám že docela i ta cena ujde. U nás bude levnjš tak by mohla být možná nižší než u té stávající Vectry.
Velebnosti t je hnus, du blejt!
Po faceliftu už měla mít Vectra přece ten nový benzín 1.8 103 kW, ne?
Byl to původní předpoklad, který se ale nepotvrdil. Psal jsem to už v článku o představení faceliftu.
aha, tak to jsem přehlédl
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.