Ceny Opelu Vectra a Signum po faceliftu

Opel nedávno představil facelift modelů Vectra a Signum; oba modely se budou na německém trhu prodávat od 17. září 2005. Pro ty, co si objednali vůz před premiérou, je nachystaná zvýhodněná "First-Edition". Čekající zákazníci dostanou zdarma sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin a adaptivní bi-xenonové světlomety AFL, které lépe osvítí zatáčku. U sedanu ušetří celkem 2 085 eur, u kombi 2 135 eur a u Signumu 2 050 eur.

Ceny u základního benzínového modelu Vectry s motorem 1.6 l a výkonem 74 kW (100 k) začínají od 20 145 eur. Vectra Caravan bude mít základní model od 23 145 eur, verze GTS bude od 25 025 eur a model Signum je od 23 445 eur. U naftových motorů budou mít všechny modely filtr pevných částic, stokoňová Vectra 1.9 CDI bude stát od 24 025 eur a Signum dostanete za 25 575 eur.

Jmenované modely si budete moci koupit ve čtyřech stupních výbavy: Vectra/Signum, Edition, Sport a Cosmo. Již u základní výbavy dostanete klimatizaci nebo vyhřívaná zpětná zrcátka s elektrickým ovládáním.

Motor

Výkon (kW/k)

Točivý moment (Nm)

Vectra (€) Signum (€)

1.6

74/100 150

20 145

-

1.8

90/122

167

21 895

23 445

2.0 Turbo

129/175

265

26 085

27 380

2.2 Direct

115/155

220

23 895

25 445

2.8 V6 Turbo

169/230

330

29 885

31 180

1.9 CDI

74/100

260

24 025

25 575

1.9 CDTI

88/120

280

24 445

25 995

1.9 CDTI

110/150

320

25 495

27 045

3.0 V6 CDTI

135/184

400

30 485

31 780

Tip: představení Opelu Vectra a Signum po faceliftu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků