Ceny ojetin v Česku rapidně stouply. Roste i počet dovážených rizikových dieselů

56 komentářů

Václav Nechala
10. února • 13:09

Diesly pryč. Díky bohu za hybridní/elektro vozy. Momentálně dost pokukuju po e-golfu z áček, za ty peníze se ta koupě rozhodně vyplatí, jelikož dle mého je právě v těchto pohonech budoucnost.

Ludmila Barašová
25. ledna • 21:27

Řekla bych, že s cenami to bylo mnohdy i horší. Teď to naopak celkem jde. Hlavní je, že je z čeho vybírat. Loni jsem navštívila pražskou pobočku AAA Auto a tolik aut pohromadě jsem snad ještě neviděla. Podle mě, si tam musí vybrat každý. Sama jsem odjela se zánovním polem do které jsem za celý rok nemusel vrážet žádné peníze navíc, takže spokojenost :-))

Dejw
31. ledna • 12:52

Přesně, očividně se to "ohromné zdražování" nedotklo áček, jelikož co koukám, tak si tam stále drží pěkné ceny.

Horst Buchta
15. ledna • 20:25

To zdražování není zas tak horké, když se mrknete za kolik se dají koupit jaké vozy, tak je to pořád super. Letos plánuji obměnu vozu a určitě navštívím zmiňovaná AAA Auto, proč? Obrovský výběr a solidní ceny :-)

Dominik W.
2. ledna • 18:27

Ceny ojetin mi nepřijdou nijak závratné, řekl bych, že v minulosti to bylo horší. I když se mě to moc netýká, momentálně mám 2 měsíce starou fabii z AAA a mám na pár let vystaráno :-)

Strops
6. ledna • 11:38

Přesně tak, stačí prostě něco staršího a ojetýho a né hned jezdit v něčem vyvoněném :-)

Ráďa
6. ledna • 13:51

Souhlasím s Vámi. Hlavně při dnešním velké výběru v autobazarech. Jednou jsem byl na pražské pobočce áček a musím říct, že výběr opravdu neskutečný. Samozřejmě jsem odjel s novou octavkou a ta mi jezdí do teď takže spokojenost.

Jana
31. prosince • 1:32

Zdravím. Máte někdo zkušenosti s Vans Centre? Slyšela jsem chválu od známého, ale docela ráda bych se ještě poptala dále. ;) Díky. https://www.vanscentre.com/osobni-vozy/osobni...

Kamila
4. ledna • 19:16

Zkušenost nemám, ale proč nenakoupit u nás? Kort když tu jsou bazary typu AAA Auto kde mají ohromný výběr aut za celkem solidní ceny?

Lucie Vaňková
9. ledna • 12:54

Právě u nich mi manžel kupoval ojeté polo a já jsem naprosto spokojená. Auto mi slouží už 2 roky bez závad, což je super :-)

Paolo Cottani
23. prosince • 5:09

Bodejť by nevzostli ceny ojetin podle největšího autobazaru, když stouply i zisky toho samého autobazaru. Hlavně jde o to, že pračka peněz něco stojí a herci jsou také drazí. Zkuste tam prodat svoje auto. Nebo ho koupit. To je hotové Národní divadlo. Z kseftu s AAA auto vyleze člověk, jako vítěz, aby se potom probral a zjistil, že ho doslova oškubali minimálně o 20000. A nedej bože, když to chcete reklamovat pro nějakou závadu přes jimi doporučované pojištění závad. To se dokonce dozvíte, že se na závady nic nevztahuje. Stát to podporuje, protože v tom mají prsty i politici.

David
23. prosince • 6:15

Přesně tak,já tam byl také pro auto,jenže jsem si vzal odborníka,testr na lak počítač atd,prověřené a nebourane.........Opak je pravdou,bourane že 3 stran bez někoho znalého ani náhodou AAA ani náhodou!

Filda
29. prosince • 11:18

To já s kolegou co má autoservis jsem byl v áčkách a zase dobrý, asi jste neměl den nebo nevím :-)

Radkos
22. prosince • 9:16

To dává smysl, ekonomika roste, všechno se zdražuje, bohužel. Furt lepší než dát třeba míč za nový ne?

Igor
22. prosince • 9:07

To snad nemyslí autor článku vážně ... nadpis "ceny ojetin rapidně stouply" = ojetiny jsou dražší. A v článku se dozvíme že se zvýšila průměrná cena nabízených ojetin = v nabídce jsou dražší ojetiny.

Luppe
21. prosince • 21:16

To je zase blábol článek, rizikové neprodejné diesely z Německa;-)))) hlavně že se v Německu zase v posledních měsících zvýšil jejich prodej

Harrison
22. prosince • 21:03

Asi tak! Chtěl jsem si dovézt BMW 535d řady F a ejhle! Ceny zase stouply nad 11000 Eur, takže si holt budu muset počkat..)))

neodborník
22. prosince • 10:25

No samozřejmě, jenom se čekalo až se domluví pravidla hry a začne se podle toho vyrábět. Diesel splnící nejnovější emisní normu do města smaozřejmě bude moc jezdit, takže je to spíš větší motivace k jejich koupi a taky tedy větším prodejům. Né že něco někde končí, něco se úplně zakazuje, jenom klasické strašení v rámci té své pravdy a propagandy. Nebát se a nebaštit jim tak všechno, v něčem pravdu mají, čipaři a odstraňovači filtrů pevných částic se snad konečně chytí za nos. Dál už ale těmhle ekopošukům dochází munice, ono se to zase zklidní a zůstane z toho jenom rozumný kompromis a čistší vzduch.

Viktor
21. prosince • 20:25

Rizikové diesely? Nemělo by před tím stát slovo údajně? Nebo jsme už opravdu přijali za pravdy výmysly klimaalarmistů o moderních dieselových motorech? A rada zdarma - pokud se stát chce zbavit tzv. rizikových dieselů. stačí snížit spotřební daň benzínu na polovinu.

neodborník
21. prosince • 9:49

A v čem spočívá ta takzvaná dieslová rizikovost, nic konkrétního nenapsali, asi vědí proč. Pokud je diesel v dobrém technickém stavu a správně udržovaný, není problém. Problém dieslům dělají borci v Octáviích tédéí myslících si, že jezdí za pět a nemusí-nedělají žádnou údržbu a hulí a hulí, víc je nezajímá. Maximálně se bez nejnovějšího Eura (u současných ojetin) nezajede do německých center měst a bude se parkovat někde na předměstí. Každý musí zvážit sám, jestli něco takového bude potřebovat.

Petr
22. prosince • 13:13

No treba rizikovost v Nemecku spociva v tom ze vas s tim nepusti do centra mesta. A samozrejme to brzo prijde i k nam. I kdyz u vas na vesnici to bude jeste par let v klidu

neodborník
24. prosince • 9:12

Viz poslední a předposlední věta. Žádné samozřejmě není.

bzzz
21. prosince • 13:04

Slusny/opecovavany naftak plnici vyzadovane emisni limity - mimo mesta/zony s prisnejsimi limity - udela lidem jeste spoustu dobre sluzby.

Rokyta ex Acz
21. prosince • 3:48

Rizikové je AAA, ne diesely :-P

Streamer
22. prosince • 9:22

Máme tam odtud fabku a oktávku a jako celkem držáci ;) cca 4 roky bez velkých oprav

Peter
22. prosince • 15:52

A já kupuju nová auta a taky nemám žádné velké opravy. Přesněji řečeno v průběhu 6-7 let každého žádné opravy.

stréc od piva
23. prosince • 11:48

když tim najedeš 1000km/rok tak se toho moc nepokazí

Burešek
23. prosince • 20:00

Podle sebe soudím tebe, co?

Emkejx
20. prosince • 23:13

Tie ma nevzrusuju auta s 3 valcami a objemom 1,2 litra, vybavene pomaly biturbom aby to malo aj jazdnu dynamiku. Nie dakujem nechajte si to. A tak motor dnes clovek kupi do velkeho sedanu ci Suv. Na dlhsie cesty nepouzitelne...

Petr
22. prosince • 13:18

Ja nedavno najel s 0.9 streku 3000 km behem 4 dnu a nevsimnul jsem si rozdilu jak kdyz jsem podobny trasy za mlada jezdil s amerikou 2.5 litru v sestivalci. Takze?

mpolan
21. prosince • 12:15

Jo, tříválec s turbem (jedno stačí) má lepší dynamiku, než můj dávný Chrysler Neon s dvoulitrem 98 kW. A to bylo na svou dobu velmi rychlé autíčko - silný motor, lehké auto.
No, motor hezký, ale nedožil se 250 000 i přes veškerou péči.

Joe Doe
21. prosince • 14:37

Neon? Coooool! Palec hore ;)

Vencl
20. prosince • 20:57

Proto říkám, klasická auta co byla, Octavia 1.9, Fabia 1.4 a je po starostech.
Nehledě na to, podívejte se co se dnes prodává doslova za srač.y motory a
lidi to ještě kupují........to je fakt žalostné.

neodborník
21. prosince • 9:38

Lidi to kupují a jezdí a jezdí, stačí se podívat na nejbližší silnici, jaký starosti prej. V žalostném stavu začínají být, či spíš už jsou Octavie tédéí, stačí se podívat na výfuk a přivonět si, reznoucí Fábie, starosti už začaly.

Burešek
23. prosince • 19:58

Než ti zrezne jedna Fabie, tak postupně hodíš do kovošrotu dvě rezavé Mazdy.

Ota
21. prosince • 7:20

u F I jsem poslouchal presne tyhle zvasty, jen byl cas tech nejlepsich aut posunut na 80. leta :-D .. joo a posledni slusny auto je Felicia ... tam se to da jeste opravit, ale fabka - to uz je sama elektronika, s tim nikdo, nic po case, neudela ... kecy starejch dedku se opakuji porad dokola

stréc od piva
23. prosince • 11:48

přiznám se,že na D1 nejvíc na krajnicích či čekající na odtah vidím VW Passaty,to je takový symbol poruchovosti...v životě jsem na dálnici neviděl v odstavným Fiat nebo třeba jakoukoliv Dacii

Burešek
23. prosince • 19:55

Majitel Dacie nebo Fiata nemá peníze na dálniční známku, takže je tam těžko uvidíš:-))

stréc od piva
23. prosince • 21:05

:-D ale no tak....dálniční známky mnohdy dávaj i k povinnýmu ručení či velkýmu nákupu v Kauflandu

Rembaz
21. prosince • 7:53

Tak tak. Môj otec hovorí presne to iste a to ma v novom aute len vyhrievane sedacky, volant a tempomat.Už aj to je na neho sama elektronika.

homer
20. prosince • 22:16

uz davno se auta nekupujou ale pronajimaj novy - pak te treba zivotnost motoru nemusi zajimat

Emkejx
20. prosince • 23:15

Ako davno a kde to tak fici?! Ak by to zacalo robit 9 z 10 ludi. Tak by tu bolo viac aut ako ludi. Je to blbost

stréc od piva
23. prosince • 11:45

to asi k vám na vesnicu nedorazilo,co?Běžně vzdělaný člověk si dokáže spočítat,že během 10let na operativní leasing na tom bude daleko líp,než ten co si na začátku toho cyklu koupí nové auto.Zkus si schválně spočítat...Nová Octavia na záčatku 650 000kč,ted 10xpojištění,3xSTK,1xrozvody,10xvýměna oleje,10xvýměna filtrů,5xvyměna náplně klimatizace,2sady zimních 2sady letních,2výměny baterky.....myslím,že jen na provozu se na celkových nákladech se dostaneš tak na 870 000kč = 7250kč měsíčně....a máš 10let starou plečku s nájezdem 150 000km,v kterou v bazáču dostaneš na ruku 80 000kč.Já tak sice po 10letech budu -780 000kč,ale každý druhý rok mi dá leasingovga novou Octavku,takže mám 5x nové auto :) zatímco ty 10let prdíš do stejné sedačky.Teď pokud si spočítám ještě toho času co stravíš po servisech,STK apod nesmyslech,tak to klidně vydá na měsíc života v součtu....Ale každému co jeho jest..někdo se rád stará o starou vylítanou šunku a neumí počítat :)

Rembaz
23. prosince • 15:48

Bežnému cloveku aj bez počítania je jasne, že firmy čo operatívny leasing poskytuju, náklady už majú zratané a pridané k ním ešte zisk.Operatívny leasing je o pohodlnosti a nie o nákladoch.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stréc od piva
23. prosince • 21:07

jako koncák už beru auta jen na operák.Sobě i manželce.Nestarám se o servis,netrávím čas řešením co kdy udělá 2 - 6 - 8 leté auto...A peníze,které bychom nacpali jako jednorázovou investici do nového auta raději investuji a během 10 let se mi krásně zhodnotěj.Ale to prostě Lojzové v kotěhůlkách nikdy nepochopí.Prostě pro většinu čechu je symbolem úspěchu něco vlastnit,i kdyby to byla 15 let stará reznoucí Octavia..

homer
21. prosince • 23:55

misto starosti s vlastnictvim si auto pronajmu na operak - jakej to ma vliv na pocet aut a lidi?

Kundomil
20. prosince • 22:14

Proč si nekoupíš místo plesnivý oktávky nový 540i?

Pan Straka
21. prosince • 1:51

e39 540i bylo málem na škole moje pvní auto, ale pak jsem vzal něco lepšího :-D Oktávka je dobrá, ale tak na dělání si legrácek z jejich majitelů. :-P

Moje jméno
20. prosince • 21:16

.. A ti lidé mají jako dělat co? Koupit si ohnilou a olítanou fabku či octu a pravidelně se strachovat před STK? Něčím lidi jezdit musí a doba je bohužel taková.

Pan Straka
21. prosince • 1:42

Co je olítané? Hovoříte takto nezdvořile o své ženě nebo čem? :-O Není důvod aby auto s 500-700k km legálně neprocházelo STK. Chce to jen trochu péče. Snad kromě vylomeniny, že se musí nově připojovat do diagnostiky, což většinou neumějí. A až na třetí STK jo, ale trvalo to skoro hodinu, než to pán vypinoval aby řekl, eureka, nic tam nemáte. A ohnité nemusí být nic, senzitivní řidič auto do skoli prostě nevezme. A pokud myslíte komerční uživatele neodpružených plastových 3 válcových automobilů, tak těm je to jedno. Ti nerozeznají výtah od dvoukoláku.

Petr
22. prosince • 13:09

Evidentne jste nikdy nejezdil v novem aute. Vam se rozdil mezi ojetinou a funglovkou bude vysvetlovat tezko

Rembaz
20. prosince • 22:01

Vtipne komentáre. Ako keby ľudia kupovali jazdenky kvôli bezudrzbovosti.

JohnST
20. prosince • 17:33

Nove modely maju skoro vsetko dotykove a to je des. Je to do auta neergonomicke a dost nebezpecne. V amerike sa pri manipulacii s tym niekto vyseka a zazaluje VW a bude mat touchgate.B-]

20. prosince • 16:08

Aby ne a bude hur , kdo by si ty dnesni nove supliky kupoval s haldou nesmyslu tak pro PC nadrzence a zoufalce.

Rostislav Maier
31. ledna • 12:47

Neřekl bych, že to s těmi cenami je nějak hrozné. Tři měsíce zpátky jsem kupoval v AAA dvojkového superba v plné výbavě za hubičku.

Petr
22. prosince • 13:22

Vsak komu vadi nove technologie koupi si socka verzi ktera ma to co mivali prumerny auta v devadesatych letech. Takze kde je problem?

Doporučujeme

Články odjinud